. . .

معرفی شیائومی پد ۶ مکس با نمایشگر ۱۴ اینچی 2.8K و ۸ اسپیکر دالبی اتموس معرفی شد

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

شیائومی پد ۶ مکس

تبلت شیائومی پد ۶ مکس را می‌توان بزرگ‌ترین و البته قدرتمندترین عضو خانواده‌ی شیائومی پد ۶ در نظر گرفت.

شیائومی امروز با برگزاری رویدادی در چین، محصولات مختلفی مثل گوشی تاشو و تبلت رونمایی کرد. این شرکت اکنون عضو جدیدی به خانواده‌ی شیائومی پد ۶ اضافه کرده است که شیائومی پد ۶ مکس نام دارد و ظاهراً قوی‌ترین تبلت این سری است.
شیائومی پد ۶ مکس با بدنه‌ی فلزی و ماژول دوربین مربعی در پشت، طراحی مشابه برادرانش را حفظ کرده است. تبلت شیائومی کاملاً ممتاز به‌نظر می‌رسد و مهم‌ترین ویژگی‌های آن در نمایشگر و سیستم صوتی خلاصه شده است.
شیائومی پد ۶ مکس از نمایشگر ۱۴ اینچی LCD بهره می‌برد و بدین‌ترتیب، بزرگ‌ترین تبلت سری پد ۶ محسوب می‌شود. درواقع، گفته می‌شود ابعاد این دستگاه ۶۲ درصد بزرگ‌تر از پد ۶ پرو است. از دیگر ویژگی‌های صفحه‌نمایش این محصول می‌توان به وضوح ۲.۸K و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد.
شیائومی پد ۶ مکس

تبلت پد ۶ مکس شیائومی در‌مجموع به ۸ اسپیکر مجهز شده است و از فناوری دالبی اتموس نیز پشتیبانی می‌کند. این برند چینی محصول یادشده را طوری طراحی کرده است تا بتواند تجربه‌ی سرگرمی همه‌جانبه‌ای ارائه دهد.
شیائومی پد ۶ مکس در بخش عکاسی از دوربین پشتی دوگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص‌عمق ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در جلوِ این دستگاه نیز دوربین سلفی ۳۰ مگاپیکسلی را شاهد هستیم که با حسگر سه‌بعدی ToF جفت‌شده و امکان احراز هویت ازطریق تشخیص چهره را ارائه می‌دهد. این دستگاه به چراغ مخصوص مجوزدهی برنامه‌ها مجهز شده است که هنگام درخواست اپلیکیشن‌ها به دسترسی‌های خاص، با چشمک‌زدن به‌ رنگ قرمز به کاربر هشدار می‌دهد.
قلب تپنده‌ی شیائومی پد ۶ مکس پردازنده‌ Snapdragon 8+ Gen 1 است و حداکثر با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. این دستگاه از سیستم خنک‌کننده با مساحت چشمگیر ۱۵۸۳۹ میلی‌متر نیز بهره می‌برد تا هنگام کارکردهای طولانی‌مدت، با مشکل داغ‌شدن بیش‌ازحد و افت عملکرد مواجه نشود.
شیائومی پد ۶ مکس

از دیگر امکانات پد ۶ مکس شیائومی می‌توان به باتری غول‌پیکر ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۶۷ وات، شارژ معکوس ۳۳ وات و تراشه‌ی اختصاصی Surge G1 اشاره کرد که برای بهبود عمر باتری، طول عمر و ایمنی دستگاه طراحی شده است.
شیائومی پد ۶ مکس به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه می‌شود و قابلیت‌های مختلفی مثل تقسیم صفحه برای استفاده‌ی هم‌زمان از چهار اپلیکیشن و WPS Office ازپیش‌نصب‌شده را ارائه می‌دهد. همچنین، این تبلت از کیبورد جداشدنی مجهز به ترک‌پد پشتیبانی می‌کند و با قلم استایلوس سازگار است.
قیمت تبلت شیائومی پد ۶ مکس مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم ۵۲۳ دلار، مدل مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم آن با قیمت ۵۵۰ دلار، مدل مجهز به ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم این محصول با قیمت ۶۰۵ دلار و مدل مجهز به یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت رم آن با قیمت ۶۶۰ دلار و در رنگ‌‌های مشکی و نقره‌ای دردسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین