. . .

خبر جزئیات جدیدی از آپدیت MIUI 15 برای گوشی‌های شیائومی فاش شد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
152
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


MIUI 15 با تمرکز بر بهبود قابلیت‌های حریم خصوصی، تغییرات بصری، بهبود عملکرد کلی رابط‌ کاربری و... از راه خواهد رسید.

شیائومی در رویداد اخیر خود سکوتش را شکست و توضیحاتی درباره‌ی رابط‌ کاربری MIUI 15 ارائه داد؛ البته ویژگی‌های نهایی این نسخه از پوسته‌ی اندروید شیائومی مشخص نیست و امکانات آن هنوز رسماً اعلام نشده است.
شیائومی ابتدا لوگو MIUI 15 را رونمایی کرد. این‌ بار به‌جای استفاده از سایه‌ی صورتی رنگ، رقم ۵ با رنگ سفید در مرکز نماد این به‌روزرسانی قرار می‌گیرد. بدین‌ترتیب، انتظار داریم ردمی K60 اولترا ازجمله اولین گوشی‌های هوشمند باشد که به‌روزرسانی جدید MIUI را دریافت خواهد کرد.
سپس، این آپدیت دردسترس مشتریان اروپایی شیائومی قرار خواهد گرفت. ردمی، زیر برند محبوب این شرکت چینی، قصد دارد شیائومی 13T Pro را در این بازار رونمایی کند؛ البته این محصول احتمالاً نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی ردمی K60 Ultra خواهد بود.
پیش‌از‌این، گفته شده بود که MIUI 15 بسیاری از مشکلات نسخه‌ی کنونی این رابط‌ کاربری را رفع خواهد کرد و پیشرفت‌هایی در قابلیت‌های کنونی آن ارائه خواهد داد. این به‌روزرسانی نیز با هدف ارائه‌ی تجربه‌ای نرم و روان برای انجام کارهای روزانه‌ی کاربران توسعه داده شده است.
همچنین، شیائومی MIUI 15 را ازنظر بصری بازطراحی کرده است؛ به‌همین‌دلیل، انتظار می‌رود به‌روزرسانی مذکور تجربه‌ی کار با رابط‌‌ کاربری را از‌نظر عملکرد و زیبایی‌شناسی بهبود و ظاهر مدرن‌تری به آن ببخشد.

قابلیت‌های جدید و بهبودهای MIUI 15

تجزیه‌وتحلیل نسخه‌های آزمایشی MIUI 15 دیدگاهی کلی درباره‌ی این آپدیت ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود این نسخه از پوسته‌ی اندرویدی شیائومی، گزینه‌ی جدیدی در منو تنظمیات ارائه دهد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، حجم صدای خروجی گوشی خود را تا ۲۰۰ درصد افزایش دهند و صدایی قوی‌تر را در محیط‌های شلوغ دریافت کنند.
شیائومی MIUI 15

تغییر دیگر MIUI 15 ارتقای عملکرد کلیپ‌بورد است. این تغییر به کاربران اجازه می‌دهد تا علاوه‌بر متن، تصاویر و فایل‌های مختلف را با روشی ساده‌تر کپی کنند.

تجربه‌ی اشتراک‌گذاری فایل‌ها نیز در MIUI 15 بهبود خواهد یافت و روشی یکپارچه برای ارسال و دریافت فایل با سایر کاربران فراهم خواهد کرد. گفته می‌شود این ویژگی عملکردی مشابه روش اشتراک‌گذاری پیشرفته‌ی گوشی‌های جدید سامسونگ و پیکسل خواهد داشت.
ناگفته نماند که MIUI 15 ویژگی‌های جدیدی برای بهبود حریم‌ خصوصی و افزایش امنیت کلی دستگاه ارائه خواهد داد. علاوه‌براین، ابزارک‌ها و تم‌های جدیدی را در این به‌روزرسانی شاهد خواهیم بود.

MIUI 15 چه تأثیری بر تجربه‌ی کاری روزمره‌ی افراد خواهد گذاشت؟

آپدیت MIUI 15 تأثیر بسیار مهمی بر تجربیات روزانه‌ی کاربران خواهد گذاشت که در‌ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:
  • عملکرد بهبودیافته: MIUI 15 ازنظر عملکرد کلی بهینه‌سازی می‌شود و این یعنی زمان بارگذاری برنامه‌ها سریع‌تر و انیمیشن‌های رابط‌ کاربری با حالتی روان‌تر و با تأخیر کمتر اجرا خواهد شد.
  • حریم‌خصوصی بهبودیافته: MIUI 15 ویژگی‌های حریم‌ خصوصی پیشرفته‌ای ارائه می‌دهد که کاربران با استفاده از آن، داده‌های خود را می‌تواند بهتر مدیریت کند. به‌عنوان مثال، کاربران می‌توانند دسترسی برنامه‌ها به انواع داده‌ها را مشاهده و درصورت نیاز این دسترسی‌ها را لغو کنند.
  • قابلیت‌های جدید: MIUI 15 ویژگی‌های جدیدی مثل تقویت صدای خروجی، کلیپ‌بورد جدید با امکانات پیشرفته، ابزارک‌ها و تم‌های جدید و اشتراک‌گذاری آسان‌تر را دردسترس کاربران قرار خواهد داد.
به‌طور‌کلی، انتظار می‌رود MIUI 15 درمقایسه‌با به‌روزرسانی‌های قبلی این رابط‌ کاربری، پیشرفت چشمگیری به خود ببیند.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین