بازدیدهای مهمان دارای محدودیت می‌باشند.
. . .

معرفی زیباترین گل های دنیا

تالار گیاهان

خدایـ جذابیتـ꧁꧂

رمانیکی خلاق
رمانیکی
شناسه کاربر
1685
تاریخ ثبت‌نام
2022-02-03
موضوعات
43
نوشته‌ها
242
پسندها
1,861
امتیازها
194
محل سکونت
آتشگاه🔥

  • #1
فستیوال شکوفه‌های گیلاس در واشنگتن هر سال بیش از ۳۰۰۰ درخت گیلاس را با شکوفه‌های زیبایش برای مردم به‌نمایش می‌گذارد. این فستیوال یادآور یک رویداد مهم در آمریکا است؛ روز ۲۷ مارس ۱۹۱۲، زمانی‌که یوکیو اوزاکی، شهردار توکیو درختان گیلاس ژاپنی را برای تقویت دوستی میان دو کشور به ایالات متحده هدیه داد.
شاید بپرسید چرا این گل تا این حد اهمیت دارد؟ چیزی که موجب محبوبیت شکوفه‌های گیلاس شده است، زیبایی فوق‌العاده‌ی آن است. درخت گیلاس محبوب‌ترین درخت از خانواده‌ی پرونوس‌ها در ژاپن است. شکوفه‌ی گیلاس در ژاپن با نام ساکورا شناخته می‌شود. این شکوفه‌ها نماد آمدن بهار هستند. شکوفه‌های زیبای صورتی و سفید در انتهای ماه مارس یا اوایل ماه آوریل ظاهر شهر را به‌کلی تغییر می‌دهند. معمولا شکوفه‌ها به مدت ۱۴ روز روی درخت باقی می‌مانند.




پرنده بهشتی

حتما نام این گل برایتان جالب و کمی گیج‌کننده است. پرنده‌ی بهشتی نام یک گل عجیب است که ریشه‌ی آن به آفریقای جنوبی باز می‌گردد. این گل دقیقا مشابه پرنده‌ی بهشتی در حال پرواز است. در حقیقت نام این گل را از روی نام همین پرنده برداشته‌اند. زیبایی منحصربه‌فرد این گل آن را به نمادی از زیبایی‌های بهشتی تبدیل ساخته است.


قلب خونین، یک گل زیبا و بهاری است که در محیط‌های مرطوب و سرد به خوبی رشد می‌کند. هنگامی‌که رشد این گل کامل شود، می‌توانید ۲۰ عدد گل زیبا به شکل قلب را روی هرکدام از ساقه‌ها ببینید.
قلب خونین را می‌توانید در رنگ‌های سفید، صورتی، قرمز و زرد پیدا کنید، اما گل‌هایی که دارای گلبرگ‌های صورتی و نوک‌های سفید هستند، از بقیه‌ی رنگ‌ها جذاب‌تر به‌نظر می‌رسند. در محیط‌های مرطوب، زمانی‌که قطره‌های کوچک آب روی گلبرگ‌ها می‌نشینند، این گل‌ها دقیقا مانند یک قلب خونین به‌نظر می‌رسند.
 
نام موضوع : زیباترین گل های دنیا دسته : گیاهان

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
2
بازدیدها
112

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین