. . .

مذهبی روزه جراحی بدون چاقو:درمانی بدون پزشک!!

تالار متفرقه مذهبی
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

شاهزاده آبی مرداد

رمانیکی نقره‌ای
محروم
شناسه کاربر
1221
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-20
آخرین بازدید
موضوعات
386
نوشته‌ها
1,988
راه‌حل‌ها
1
پسندها
8,440
امتیازها
558
محل سکونت
جزیره عشق❤️❤️

  • #1
یکی ازواجباتی که خداوند بزرگ بر مسلمانان واجب کرده است.روزه داری در ماه مبارک رمضان ودر روزهای دوشنبه وپنج شنبه به صورت مستحبی است . در این مطلب قصد داریم شما را با خوبی های این عمل آشنا کنیم.
دانشمندان اروپایی این عمل را جراحی بدون چاقو ودرمانی بدون پزشک می نامند.

دکتر فریتس بکر می‌گوید: مطمین‌ترین، بی‌ضررترین و بی‌خطرترین روش درمانی، روزه‌درمانی است و هیچ روشی را نمی‌توان با آن مقایسه نمود. به نظر من و دکتر شلتون، روزه‌درمانی بهترین روش برای درمان بیماری‌های معده، روده و سلسلۀ اعصاب است. به وسیلۀ روزه درمانی می‌توان از شر زایداتِ جمع‌شده در بدن راحت شد و به کُلِ ارگانیسم بدن این امکان را داد که اعمال حیاتی خود را دوباره مرتب و منظم نماید. روزه یک عمل جراحیِ بدون چاقو است، همچنان که دکتر سیمرمن آن را تشریح کرده و در مقام پیش‌گیری از بیماری‌ها، نتایج آن غیر قابل تصور می‌باشد و به نظر من، با ارزش‌ترین روش برای جوان شدن و ترمیم بدن است و در مقایسه با روش درمانی‌که پیوند سلول‌های تازه روی شخص نیازمند اجرا می‌گردد، قابل مقایسه نیست.

دکتر فریتس بکر می‌گوید: روزه گرفتن نه گرسنگی کشیدن است نه یک روش درمان‌گر، بلکه یک نوع استراحت است که به بدن این امکان را می‌دهد که خود را برای ترمیم و نظافت درونی و بیرون ریختن مواد مزاحم بسیج نماید و دوباره خود را پاک‌سازی و بازسازی کند. راز و رمزِ تأثیر معجزه‌آسای این امر، درون ارگانیسم زندۀ بدنِ ما نهفته است در درونِ هر شخص یک نیروی درمان‌کنندۀ خدادادی وجود دارد.
 
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user

شاهزاده آبی مرداد

رمانیکی نقره‌ای
محروم
شناسه کاربر
1221
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-20
آخرین بازدید
موضوعات
386
نوشته‌ها
1,988
راه‌حل‌ها
1
پسندها
8,440
امتیازها
558
محل سکونت
جزیره عشق❤️❤️

  • #2
پیشینۀ روزه‌درمانی
فرهنگ روزه گرفتن به قرن‌ها پیش مربوط می‌شود. در هومر نیز روزه یکی از روش‌هایی بوده که در زمان‌های قدیم مصریان به عنوان درمانِ بیمار از آن استفاده می‌کردند. یونانی‌ها و تمام اهـالی مدیترانه از روزه برای برای درمان بیماری‌های خود مدد می‌گرفتند. در ایتالیا در زمان ناپولیتان‌ها پزشکان به مدت ۱۵۰سال روزه را برای بیمارانِ خود تجویز می‌نمودند که مدت آن به چهل روز می‌رسید. من (دکتر شلتون) مدتِ چند دهه است که فقط با روزه مشغولم و بیمارانِ خود را فقط با روزه درمان می‌کنم. مدت روزه گرفتن بیمار از چند روز تا سه ماه نیز طول کشیده است. بیماران هم برای کم کردن وزنِ خود و هم برای برقراری مجدد تندرستی روزه می‌گیرند.

مخالفین روزه
بعضی از اطباء مخالفت‌هایی با روزه نموده‌اند که هیچ پایۀ علمی ندارد. جملۀ معروفی وجود دارد که می‌گوید بهترین دلیل امکانِ چیزی وقوع آن چیز می‌باشد؛ ما که می‌گوییم روزه موجب سلامتی است، دلیل‌مان نمونه‌های فراوانی‌ست که اولاً: با روزه‌درمانی سلامتی از دست رفتۀ خود را بازیافته‌اند. ثانیاً: بسیاری از افراد ده‌ها سال روزه گرفته‌اند و از بسیاری از افرادی که روزه نگرفته‌اند سالم‌ترند.
دکتر شلتون یکی از پزشکانِ امریکایی که خود در امریکا مؤسسۀ روزه‌درمـانی دارد و بسیار موفق بوده، می‌گوید: بیشتر کتاب‌هایی که علیه روزه نوشته شده، توسط کسانی‌ است که در تمام عمرِ خود حتی یک وعدۀ غذایی خود را کنار نگذاشته‌اند. روزه گرفتن نقش موثری در تندرستی و حفظ آن ایفا می‌کند.
 
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
175

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین