. . .

معرفی سریال شاهزاده صد روزه من

تالار معرفی و دانلود سریال کی دراما

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,359
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1

keby4ssr9ppb.jpeg

سریال شاهزاده صد روزه من
ژانر: اکشن، کمدی، تاریخی، عاشقانه
بازیگران: کیونگ سو دو، نام جی هیون، جو سونگ ها
تعداد قسمت‌ها: ۱۶ قسمت (یک فصل)
وضعیت سریال: با یک فصل به پایان رسیده است
میانگین امتیازات ۱۰۰Days My Prince در IMDB: ۷.۷
خلاصه داستان: لی‌یول، ولیعهد چوسان ناگهان ناپدید می‌شود. او بعد از صد روز همراه همسر جدیدش به قصر برمی‌گردد. هیچ‌کس نمی‌داند در این صد روز چه بلایی بر سر او آمده. همچنین لی‌یول از هویت واقعی همسرش خبر ندارد و قدم در دریای دردسر می‌گذارد.

به‌راحتی می‌توان فهمید که چرا این سریال در بین سریال‌های شبکه کابلی درام‌های کره‌ای رتبه بالایی را کسب کرده است. رشد و نمو شخصیت‌ها، بازیگران جذاب و داستان گیرا. چندان جزئیات زیادی را فاش نکرده‌ام اگر بگویم در اکثر درام‌های کره‌ای، وقتی ازدواج نمادین یا سوری رخ می‌دهد درنهایت زن و مرد ناخواسته عاشق یکدیگر می‌شوند. زیباترین چیزی که در این نوع ازدواج‌ها نشان داده می‌شود، توسعه روابط بین آن‌ها و رشد شخصیتشان و نحوه نگه‌داری کردنشان از یکدیگر است. مثلاً اغلب در کی‌دراما افراد برای حفاظت از منافع یک شخص خاص دروغ می‌گویند اما لی‌یون از دروغ گفتن به همسرش حتی به قیمت بدنامی خودش و پدرزنش سر باز می‌زند.این سریال با اینکه یک سریال تاریخی است روی موضوعات فساد، نابرابری، سیاست‌های کثیف، سوءاستفاده از قدرت و فرزندپروری صحیح تمرکز دارد. مشکلاتی که تفاوت چندانی با جامعه امروز کره جنوبی ندارند و هنوز معضل حساب می‌شوند. اگر طرف‌دار درام‌های تاریخی هستید این سریال حتماً باید در فهرست تماشای شما قرار بگیرد و اگر تاکنون از این ژانر چیزی ندیده‌اید بهتر است این سریال را با صحنه‌های اکشن با طعم عاشقانه، کمی کمدی و یک موش و گربه بازی سیاسی جذابش امتحان کنید.
 

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,359
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #2

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,359
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #3
بخشی از نظرات کاربران درباره این سریال:

مریم الفاروک:
"به 100 روزی که به عنوان شوهرت گذراندم به گذشته نگاه می کنم، اکنون می دانم که هر لحظه یک معجزه بود." - یون یی سو، 100 روز شاهزاده من.

حالا این یک درام است، بدم نمی آید که برای صدمین بار دوباره تماشا کنم.
100 روز شاهزاده من عجب است!!

اول از همه، من این درام را بسیار جالب و فوق العاده لذت بخش می دانم. من واقعاً درام های ساگوک را به دلیل داستان سنگین و پایان تراژیک آنها دوست ندارم. اما پس از تماشای "عشق در مهتاب" تصمیم گرفتم این یکی را هم ببینم، و باید بگویم که تحت تاثیر قرار گرفتم، خوشحالم که آن را تماشا کردم.

من عاشق ولیعهد شدم، او بارها قلبم را به لرزه درآورد.
D.O هم به عنوان Won deuk و هم به عنوان ولیعهد استثنایی بود. به نظر من او شخصیتی بود که تا به حال دیده نشده بود. او باوقار و مهربان بود، باهوش بود و در عین حال گاهی دست و پا چلفتی، صریح، شجاع، فوق العاده زیبا و از همه مهمتر دوست داشتنی بود. صدایش باحال بود و نگاهش رویایی. او همچنین در جایی که طنز در نظر گرفته می شود بسیار خنده دار بود. نام جی هیون به همان اندازه عالی بود. این دو زوج فوق‌العاده‌ای ساختند، رابطه آنها محکم بود. شیمی بین آنها باور نکردنی بود، راحت و غیرقابل اجبار بود. ب×و×س×ه ها غمگین و پر از محبت بود.

من این درام را بیشتر به خاطر بازیگران تازه و دوست‌داشتنی‌اش دوست دارم، آن‌هایی که در کاری که انجام می‌دهند آنقدر خوب هستند که موفق شدند چنین داستان معمولی را بسیج کنند و اجرای زیبایی به آن بدهند که تأثیر قابل‌توجهی بر من گذاشت. و من عاشق داستان دوران کودکی و جزئیات ظریفی بودم که در طول درام دنبال شد.

من همچنین عاشق طنز در این درام هستم، زیرا خنده دار نمی شود، میزان طنز مورد نیاز من را می شناسد و همین را به من داد، نه زیاد و نه خیلی کم. و این درام خنده دارترین درامی بود که تا به حال تماشا کردم، حس طنز سلیقه من بود، واقعاً از آن لذت بردم.

من همچنین دوست دارم که این درام خیلی تیره و تار نمی شود، فضایی برای نفس می دهد.

عجیب است اما من دوست داشتم که چگونه شرور به هدف خود وفادار ماند، او همه چیز را تا انتها پایین آورد، او عقب نشینی نکرد. طرز حرف زدنش خیلی باحال بود اما در پایان این که دلیل شرارت او یا انگیزه واقعی پشت اعمالش به ما نشان داده نشد، بسیار غم‌انگیز بود.

آخرش با خوشی تموم شد!!

هلو در:
نام جی هیون و دو کیونگسو شیمی غیر قابل انکاری داشتند که بسیار طبیعی است. من دوست دارم به کارکنانی که این دو بازیگر جوان با استعداد و در عین حال متواضع را گرد هم آوردند تا این درام زیبا را بسازند، اعتبار کامل قائل هستم. این دو سرگروه جوان مرا به سواری هیجانی بردند: خنده، غم، درد دل، عشق بالنده قلبی، اشتیاق دلخراش، عشق بی قید و شرط، عشق خانوادگی و اشک. البته، من شیمی دیگر بازیگران اصلی و فرعی و نحوه ادغام آنها در درام را با دو لید اصلی دوست دارم که این درام را بسیار ارزش دیدن دارد. این درام به شما امکان می دهد پس زمینه ای از مناظر زیبای مناطق مختلف کره را ببینید که این درام را خاص تر کرده است. درام همه بازیگران و کارکنان با استعداد را گرد هم آورد تا درام زیبای سال 2018 را بسازند. شما می توانید هنگام تماشای این درام، خلاقیت و در عین حال جنبه های شیطانی کارگردانان و نویسنده را احساس کنید. نام جی هیون یک بازیگر کودک برنده جایزه بود که در حال تبدیل شدن به یک بازیگر جوان زیبا و برنده جایزه بود. او شگفت‌انگیز است که چگونه می‌تواند یکپارچه و بدون زحمت در هر نقشی عمل کند. دو کیونگ سو به عنوان یک بت/بازیگر برچسب زده می شود، اما من معتقدم که او فقط یک دوره بازیگر جوان شگفت انگیز است که در حال بازیگری است. نام جی هیون و دو کیونگ سو برای بازیگری ذاتی هستند. هم نام جی هیون و هم دو کیونگ سو می توانند احساسات متفاوتی را با چشم ها و حالات چهره خود به نمایش بگذارند و نشان دهند. آنها مهارت هایی در اجرای حرکات ریز دست و حرکات بدن برای نشان دادن وضعیت احساسات خود دارند. به دلیل شیمی غیرقابل انکار آنها با یکدیگر و دیگر بازیگران، صد روز شاهزاده من موفق بود.

سوزی کوون:
این اولین نقد من در یک نمایش است. من تا به حال یکی را ترک نکرده ام هاها.
به هر حال، من از 11 سالگی شروع به تماشای درام های کره ای کردم و اولین درام کره ای که تماشا کردم "جواهری در قصر" بود که به "دای جانگ گئوم" نیز معروف بود. در آن زمان مادرم مجذوب درام های تاریخی بود و "دونگ یی" را نیز دوست داشت. از آن زمان به بعد، شروع به دوست داشتن درام های تاریخی کردم، زیرا برخی از آنها بر اساس داستان های واقعی زندگی آمیخته با کمی داستان بودند.
100 Days My Prince یک درام زیبا، بامزه و واقع گرایانه بود. در ابتدا فکر کردم که این یک داستان واقعی است. من توسعه داستان را دوست داشتم و شخصیت ها به خوبی توسط Exo's D.O به تصویر کشیده شدند. و نام جی هیون و بقیه.
من و مامانم بارها این را تماشا کرده‌ایم که هر دو حسابمان را از دست داده‌ایم. من عاشق D.O. و از بازی او در Cart، Along with the Gods، Room n7 و Swing Kids بسیار قدردانی کرد بدون اینکه حتی بداند که در آن زمان او یک بت کی پاپ است. او با استعداد است و آشپزی می کند!!!!! به علاوه، به تازگی اولین آلبوم انفرادی خود را منتشر کرد ~ cherry on the top...
تماشای این درام کاملاً ضروری است. من کلافه بودن برخی از شخصیت ها را دوست داشتم و با توجه به چرخش وقایع، حال و هوای سبک تری به کل سریال اضافه کرد. ای کاش می توانستم به آن ستاره های بیشتری بدهم و به حمایت از هر دو بازیگر ادامه دهم و به بهترین ها در حرفه مربوطه شان امیدوار باشم.

هلن بنوا:
کاملاً شاد
,زمان بندی کمیک, زوج شیرین...دوست داشتن روستاییان... مرواریدی..درام،هوشمندی،طنز،عشق،هیجان.هنرهای رزمی همه با هم تداخل دارند..بالاخره می توانید یک داستان خوب داشته باشید،درامی که اینطور نیست تو را در غم غرق نکنم شما می توانید با دل آرام و خندان از آنجا دور شوید ..... کاملاً یک مروارید پنهان برای این زمان های وحشتناکی که جهان با کووید روبرو می شود. من به این فیلم فوق العاده پناه بردم.تجربه...اوه از این عبارات خنده دار...نگاه پرنس رواقی..نگاه مرده به شوخ طبعی می افزاید، شما را به خنده رها می کند، کودکی من را با تماشای فیلم های رزمی بازمی گرداند، مانند شمشیرزن مسلحی که در حال نبرد است. کل جزیره بدها با یک بازو البته عاشقانه ای که باعث می شود به عشق ایمان بیاوری. من آن را بارها و بارها تماشا می کنم تا از دنیا دور شوم. خنده‌دار است، شما را به گریه می‌اندازد، عاشق می‌شوید... فقط زیباست... حساسیت‌ها و ذخایر آسیایی.......از جنگل بامبو تا دربارهای سلطنتی و البته شاهزاده ما و بانویش.

وینسنت کاروبیو:
امتیاز کلی: 8.25

داستان: 9.5
بازیگری/بازیگران: 9.0
موسیقی: 5.5
ارزش تماشای مجدد: 9.0

داستان توسط بازیگران/بازیگرانش به خوبی ارتقا یافته است. کیونگ سو (یی یول/وون دیوک)، به عنوان ولیعهدی که تمام خاطراتش را از دست داده بود، نقش خود را تا حد زیادی اجرا کرد. 🤣🤣 اینجا وقتی با حالتی جدی در صورتش احساس ناراحتی می کند) خب، انتظار داشتم "چون او در زندگی واقعی هم چنین چیزی است LOL. البته شیمی جی هیون و کیونگ سو برای تماشای این درام کافی است.

برخی از شما (یا بهتر است بگویم، اکثر شما) فکر می‌کردید که این درام شبیه به خط داستانی درام موفق سال 2016، "خرید پادشاه لویی" است، جایی که نام جی هیون و سئو این گوک در آن بازی کردند. این-گوک تمام خاطرات خود را به دلیل تصادف از دست داد و مانند یک گدای بی خانمان در حالی که در واقع یک چابل است زندگی کرده است.
آنها احتمالاً می خواهند که جی هیون همیشه این نوع درام ها را به تصویر بکشد، حدس می زنم.

این درام هرگز شما را خسته نمی کند. همه قسمت های آن چیزی دارند که باعث می شود بیشتر روی آن سرمایه گذاری کنید. صحنه های کمدی هر لحظه شما را به خنده وا می دارد. این فقط به ما می گوید که بازیگران برجسته هستند.

قطعا یکی از بهترین درام های تاریخی موجود است. بنابراین، من آن را به شدت به همه توصیه می کنم.
 

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,359
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #4

یک سریال تلویزیونی محصول سال ۲۰۱۸ کره جنوبی با بازی دو کیونگ سو و نام جی هیون است. این سریال از 10 سپتامبر تا 30 اکتبر 2018 هر هفته دوشنبه و سه شنبه ساعت 21:30 از شبکه tvN پخش شد. این یکی از درام های کره ای با بالاترین امتیاز در تاریخ تلویزیون است.



تاریخ قسمت اول: 10 سپتامبر 2018
تاریخ قسمت پایانی: 30 اکتبر 2018
زبان: کره ای
شبکه: tvN
سازنده برنامه: Studio Dragon
ژانر: کمدی رمانتیک

 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
16
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
14
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
19
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
80

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین