. . .

معرفی خواص کلم بروکلی

تالار خاصیت‌ها

وایولت

رمانیکی خلاق
رمانیکی
شناسه کاربر
2975
تاریخ ثبت‌نام
2022-09-12
موضوعات
76
نوشته‌ها
197
پسندها
763
امتیازها
183

  • #1
شاید بروکلی برای کودکان یک “سبزی زمخت” باشد، اما در بخش مواد مغذی جایگاهی بسیار بالا دارد. این سبزی منبعی فوق‌العاده برای فیتوکمیکال است، ماده‌ای که با سرطان مبارزه می‌کند و دستگاه ایمنی را تقویت می‌کند. پژوهش‌های مختلف همه حاکی از آن است که بروکلی می‌تواند با بیماری‌های پرشماری از جمله آنفولانزا مقابله کند، به واسطه‌ی قدرت‌های ضدالتهابی‌اش علائم آنفولانزا را تسکین دهد، و با پیشگیری از گسترش سلول‌های سرطانی از سرطان مثانه جلوگیری کند.



بروکلی به دلیل داشتن فیبر می تواند به عنوان یک سبزی مقوی در درمان اختلالات معده باشد. یبوست باعث ایجاد اختلالات معده می شود. شما می توانید به راحتی با خوردن کلم بروکلی فیبر زیادی دریافت کنید. فیبر باعث می شود تا آب بدن حفظ شود و حرکات روده به درستی انجام گیرد. منیزیم و ویتامین های موجود در کلم بروکلی باعث جلوگیری از اسیدی شدن معده می شود.

کلم بروکلی به دلیل داشتن ترکیباتی چون بتاکاروتن و ویتامین ث و همچنین وجود ویتامین ای و ب می تواند برای مراقبت از پوست مفید باشد.
گلوکورافانین یک ماده در کلم بروکلی می باشد که برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست کاربرد دارد. اگر می خواهید در معرض نور خورشید قرار بگیرید سعی کنید از کلم بروکلی به عنوان محافظ پوست خود استفاده کنید.
 
نام موضوع : خواص کلم بروکلی دسته : خاصیت‌ها

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
2
بازدیدها
175
پاسخ‌ها
1
بازدیدها
149

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین