. . .

متن خطرات بازی با تخته ویجی

تالار ماوراء
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
130
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
نظریه‌ها درباره تخته (وی‌جا) متفاوت است ؛ برخی می‌‌گویند این وسیله بی‌‌نهایت خطرناک است و می‌‌تواند مدخلی برای ورود ارواح خبیث و ماندگار شدن آنها در خانه ما شود.
دسته دیگر از مردم معتقدند (وی‌جا) تنها زمانی خطرناک می‌‌شود که افراد بی‌‌تجربه و بی‌‌اطلاع با آن به احضار روح بپردازند و مدیوم های مجرب می‌‌توانند

از این وسیله استفاده‌های خوبی ببرند و بالاخره دسته سوم می‌‌گویند (وی‌جا) هیچ خطری ندارد و ضرری نیز به کسی نمیرساند ؛ ولی کدام درست می‌‌گویند.
واقعیت این است که شصت و پنج درصد کسانی که از این وسیله استفاده کرده‌اند از کار خود پشیمان هستند.
تقریبا تمام رهبران مذهبی دنیا با هر دین و مذهبی شدیدا مخالف احضار روح و به ویژه استفاده (وی‌جا) هستند و بسیاری از محققین مسائل ماوراءالطبیعه نیز تخته وی‌جا را وسیله‌ای خطرناک می‌‌دانند که مردم باید به شدت از آن اجتناب کنند.

(براد استینجر) یکی از سرشناس‌ترین نویسندگان موضوعات متافیزیکی موکدا اظهار میدارد که کسی نباید از تخته (وی‌جا) استفاده کند و یا حتی آن را در خانه خود نگه دارد.

او در مقاله‌ای تحت عنوان "مادران! نگذارید فرزندانتان با وی‌جا بازی کنند"از دختر ی سخن به میان میاورد که (وی‌جا) عواقب تلخی برایش به همراه داشت.

او می‌نویسد: دخترک فکر می‌‌کرد می‌‌داند چطور با این وسیله با ارواح ارتباط برقرار کند ولی متاسفانه اعتقاد مذهبی را برای حفاظت در برابر تاثیرات شوم آن فراموش کرده بود.

(دیل کاکزمارک) موسس سازمان تحقیقات مربوط به روح می‌‌گوید: توصیه می‌کنم که از وی‌جا استفاده نکنید و اظهار می‌دارد که در اغلب مواقع ارواحی که از طریق تخته با انسان‌ها ارتباط برقرار می‌کنند، ارواح خبیث و گناهکار هستند.

(هانس هانرر) یکی از محترم‌ترین و معروف‌ترین محققان مسائل ماوراءالطبیعه در کتاب خود تحت عنوان "تخته وی جا؛ دریچه‌ای به سوی مکنونات" نسبت به استفاده از وی‌جا هشدار می‌دهد و می‌نویسد:

به آن دسته از کسانی که می‌خواهند تخته وی‌جا را به خانه ببرند و به احضار روح بپردازند، نصیحت می‌کنم در تصمیم خود تجدیدنظر کنند، زیرا همیشه این امکان وجود دارد (هر چند اندک) که شخص احضارکننده آماتور در حقیقت یک مدیوم باشد و خود از این موضوع اطلاع نداشته باشد.
در این صورت این تخته، وسیله ساده‌ای بر احضار واقعی روح می‌شود.
روحی که بعدها تمام شخصیت آن مدیوم را در دست می‌گیرد و در شرایط خاصی در جسم او حلول می‌کند و در این هنگام هیچ کنترلی در دست خود آن مدیوم نیست و هر اتفاقی امکان‌پذیر است.
بسیار بوده‌اند کسانی که وی‌جا را به شوخی گرفتند و به تجارب تلخ و شومی دست یافتند.

یکی از این افراد می‌گفت: فکر نمی‌کنم کسی به اندازه من از وحشتناک بودن وی‌جا اطلاع داشته باشد.
مدت‌ها پیش وقتی من سیزده ساله بودم، تجربه تلخی از آن داشتم و خلاصه بگویم من با خود شیطان روبه‌رو شدم و فرد دیگری می‌گفت:هیچ تردیدی ندارم که تخته وی‌جا یک دریچه باز به دنیای ارواح است.
باید بگویم روحی که ما با وی‌جا احضار کردیم به جسم مادر دوستم رفت که واقعا وحشتناک بود.
 
  • جذاب
  • عجب
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین