. . .

بیوگرافی بیو گرافی افرا ساراچ اوغلو

تالار بازیگران و عوامل سینما
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

Leilii

مدیرتالاربیوگرافی
پرسنل مدیریت
مدیر
مدیر
تالارمونوگرافی‌وبیوگرافی
شناسه کاربر
4811
تاریخ ثبت‌نام
2023-04-15
آخرین بازدید
موضوعات
168
نوشته‌ها
221
پسندها
425
امتیازها
303

  • #1
افرا ساراچ اوغلو ( به ترکی Afra Saraçoğlu ) متولد ۱۱ آذر ۱٣٧۶ در استانبول، بازیگر و مدل زیبای ترک است


خانواده و تحصیلات افرا ساراچ اوغلو

افرا از مادری بنام لطفیه بدنیا آمده است. پدر و مادر افرا وقتی وی کوچک بوده، از یکدیگر جدا شده اند و او در کنار مادرش زندگی کرده است. او اصالتا اهل فنرباغچه است و در این شهر بزرگ شده است.

افرا دوره ی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در آنتالیا گذرانده و در حال حاضر مشغول تحصیل در رشته ی ادبیات دانشگاه آنادولو اسکی شهیر است.

او در زمینه ی خانوادگی با جنجال هایی نیز مواجه بوده است. زمانیکه افرا ۱۴ ساله بوده، مادر او یک قرارداد ۵ ساله برای کار کار مدلینگ دخترش در آژانس مدلینگ Esline امضاء کرده بود اما وقتی افرا به ۱٨ سالگی رسیده، عنوان کرده است که مادرش را گول زده اند و چون به سن قانونی رسیده، این قرارداد را فسخ کرده است.

این آژانس پس از اینکه دستمزد های بازی افرا را زیر نظر گرفته، در سال ۲۰۱۹ به دلیل فسخ قرارداد ۴ سال پیش، یک شکایت ۵٣ هزار لیره ای علیه افرا ترتیب داده است.

آغاز کار بازیگری:

افرا برای اولین بار توسط اوزجان دنیز در شبکه ی اجتماعی کشف شد و اوزجان از او خواست تا در فیلم شانس دوباره که نقش های اصلی آن را خودش و نورگل یشیل چای برعهده داشتند، در نقش دختر نورگل یشیل چای به ایفای نقش بپردازد.

افرا پس از این فیلم در فیلم بچه ی بد نیز به هنرنمایی پرداخت و در کنار تولگا ساریتاش نقش اصلی این فیلم را بر عهده گرفت. افرا ساراچ اوغلو در سال ٢۰۱٧ به کادر سریال معروف فضیلت خانوم و دخترانش پیوست و در کنار افرادی همچون آلپ ناوروز، دنیز بایسال، چاعلار ارطغرل، نازان کسال، تولگا گولچ به ایفای نقش اجه پرداخت.
جدیدترین بازی افرا ساراچ اوغلو که به شدت پر بیننده است، مربوط به سریال چشم چران عمارت در سال ۲۰۲۲ است. نقش های اصلی این سریال را افرا ساراچ اوغلو، مرت رمضان دمیر، چتین تکیندور، گلچین سانتیرجی اوغلو، بریل پوزام و بوچه ب×و×س×ه قهرمان تشکیل میدهند.



افرا ساراچ اوغلو : من ۲۰ سالمه و به هیچ وجه رابطه ج×ن×س×ی برقرار نمیکنم

در سال ۲۰۱۷، وقتی از افرا در مورد اینکه آیا با قانون های تورکان شورای که میگفت سر صحنه نه می بوسم و نه رابطه ج×ن×س×ی برقرار میکنم موافق است یا خیر، وی چنین پاسخ داد: “من ٢۰ سالمه. به هیچ وجه رابطه ج×ن×س×ی برقرار نمیکنم. این موضوع خط قرمز منه.”



ناگفته های افرا ساراچ اوغلو در مورد زندگی خود
آنطور که افرا گفته است، او به غیر از مادرش کسی را نداشته و هر دو آن ها مجبور بوده اند برای ادامه زندگی کار کنند و پول در بیاورند.

طبق گفته ی افرا، پدر و مادر او از نظر مالی مشکل داشتند و او در ۱٣ سالگی برای اینکه کمک خرج خانه باشد شروع به کار کرده است. خانواده ی او مدتی در شهر آکچای و چندین سال در آنتالیا زندگی کرده اند. افرا گفته است که از کودکی رویای بازیگر شدن در سر داشته اما فکر نمیکرده است که در چنین مدت کوتاهی، این قدر سرش شلوغ شود. افرا برای اولین بار با مادرش به استانبول آمده و سر صحنه ی فیلم شانس دوباره حاضر شده است.
 
  • گل رز
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین