. . .

بیوگرافی بیوگرافی نوشین مسعودیان

تالار بازیگران و عوامل سینما
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

CANDY

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
فرازین
بخشدار
مدیر
رصد کننده
طراح
تدوینگر
نام هنری
Minok
انتشاریافته‌ها
2
بخشدار
- امور فرهنگی
مدیر
تدوین+میکس+بازرس
شناسه کاربر
3457
تاریخ ثبت‌نام
2022-11-23
آخرین بازدید
موضوعات
980
نوشته‌ها
2,340
راه‌حل‌ها
37
پسندها
3,644
امتیازها
436
سن
20
محل سکونت
جنگل‌متروکه‌افکار(:

  • #1
نوشین مسعودیان در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم نوشین مسعودیان در این سال، بازیگری در سریال چرخ و فلک به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، بهرام عظیم‌پور و احسان عبدی محسوب می‌شود.

نوشین مسعودیان توانست با بازی در سریال چرخ و فلک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امیر آقایی، میلاد کی‌مرام، ترلان پروانه و لیلا اوتادی بر تجارب او افزود.

نوشین مسعودیان در آثار دیگری همچون فیلم برف آخر (۱۳۹۹) و فیلم کوتاه پسری که ناپدید شد (۱۳۹۹) به عنوان بازیگر حضور داشته است.

هم اکنون نوشین مسعودیان در پروژه دیگری به نام تابستانی که برف آمد فعالیت دارد. این فیلم به کارگردانی نسیم فروغ و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی که تابستان مقابل دوربین رفته بود، بدون لحاظ کردن هیچگونه حذف یا ممیزی مجوز نمایش گرفت و برای پخش آماده شد.

این فیلم که با مضمونی اجتماعی در چالش با قانون ساخته شده، اولین تجربه بلند نسیم فروغ به عنوان کارگردان بشمار می‌رود و مریم بحرالعلومی در سمت تهیه‌کننده و مشاور کارگردان با فیلمنامه‌ای از فاطیما اباحمزه، او را همراهی کرده است.


‌اطلاعات چندانی از ازدواج احتمالی، همسر، تاریخ تولد و به طور کلی زندگی خصوصی نوشین مسعودیان در اختیار نیست. این بازیگر جوان سعی داشته بدون حاشیه به بازیگری بپردازد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
160
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
157
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
144
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
37

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین