. . .

بیوگرافی بیوگرافی حمیدرضاقربانی خواننده و آهنگساز پاپ +همسر و عکسها

تالار خوانندگان
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

saharstr

رمانیکی تازه وارد
رمانیکی
شناسه کاربر
7905
تاریخ ثبت‌نام
2024-03-06
آخرین بازدید
موضوعات
2
نوشته‌ها
2
پسندها
1
امتیازها
13

  • #1
601d8f459c143286ff004ccb59230261.jpg



حمیدرضا قربانی کیست؟

حمیدرضا قربانی خواننده جوان ایران، در سال ۱۳۷۰ در اصفهان محله کوی امام به دنیا آمد .اصالتش تهرانی می باشد و در تهران بزرگ شده است. خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی است. او سبک پاپ و موسیقی جهانی را دنبال می کند. معروف ترین آهنگ حمیدرضا قربانی "تصور میکنم هستی" با تنظیم یاسر ساکیمهر و دکلمه بهرام ابراهیمی است که در سال 139۶ از سایت های موسیقی ما و ... منتشر شد. او چندین آلبوم بین المللی از جمله "زندگی ادامه دارد " با همراهی خوانندگان و هنرمندانی مطرح غیر ایرانی در کارنامه اش دارد.

زندگینامه خواننده پاپ، حمیدرضا قربانی

چیزی که امروزه در موسیقی ایران اتفاق افتاده است، میزان قابل توجه خوانندگان جدید است که بسیاری از آنها برای تفریح می‌خوانند و زود هم از رده خارج میشوند و ماندگاری ندارند. با وجود آن که تعداد زیادی از خوانندگان، برای تفریح خوانندگی می کنند اما در بین آن ها، خوانندگانی نیز هستند که تکنیک، مهارت، استعداد و آموزش، و به طور کلی هر آن چه که یک خواننده خوب به آن نیاز دارد را دارند، یکی از این خوانندگان خلاق و با استعداد حمیدرضا قربانی، خواننده نسل جوان ایران می باشد.

بیوگرافی خواننده ی معروف و پر طرفدار، حمیدرضا قربانی

حمیدرضا قربانی در هشت مرداد ماه سال 1۳۷۰ در اصفهان به دنیا آمد. او در تهران بزرگ شده است‌. رشته تحصیلی او کامپیوتر بوده و تا مقطع دیپلم تحصیل کرده است. او فرزند آخر است. یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد که خواهرش متولد ۱۳۶۰ و برادرش ۱۳۶۵ می باشند. مادر او خانه دار است ،ناصر قربانی از بازنشستگان هوانیروز ارتش و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی ایران و عراق، هنرمند نقاش و طراح ، پدر حمیدرضا قربانی است.


یکی از کنجکاوی های طرفداران حمیدرضا قربانی وضعیت تاهل او است!

حمیدرضا قربانی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.



نحوه آشنایی حمیدرضا قربانی با موسیقی

حمیدرضا قربانی با آهنگهای پاپ ایران و جهان و با گوش دادن به ترانه های قدیمی با موسیقی آشنا شده و سپس در سن شانزده سالگی بصورت خودآموز شروع به یادگیری گیتار و پیانو کرده است. مشوق ایشان در خوانندگی پدرش بوده است که خودش نیز اهل هنر نقاشی بوده است. حمیدرضا قربانی در کودکی آهنگهای کودکانه کتاب فارسی را در مدرسه با آواز برای دانش آموزان و دبیران خوانده است که این موضوع نشان از علاقه او به خوانندگی از دوران کودکی است.


از خوانندگی در موسیقی زیر زمینی تا محبوبیت!

حمیدرضا قربانی در دوران نوجوانی خوانندگی را با خواندن در سبک موسیقی رپ و ساخت آهنگ وضبط موزیک هایش با یک کامپیوتر و یک میکروفون ساده و ارزان شروع کرد و پس از گذشت یک دهه فعالیت در موسیقی زیرزمینی و ساخت اهنگ برای خوانندگان مختلف موفق به اخذ مجوز از وزارت ارشاد شد. قبل از این آهنگ های مختلفی را ساخت و وارد بازار کرد اما هیچ کدام تاثیری در محبوبیت او نداشت و مورد توجه علاقه مندان به موسیقی قرار نگرفت و باعث شد تا بصورت جدی و حرفه ای هنر موسیقی را دنبال کند.


شروع محبوبیت حمیدرضا قربانی

حمیدرضا قربانی در سال ۱۳۹۶، اولین آهنگ رسمی خود را با نام تصور میکنم هستی با ترانه و آهنگسازی خودش، تنظیم یاسر ساکیمهر و دکلمه دلنشین استاد بهرام ابراهیمی "بازیگر تئاتر و سینما " وارد بازار کرد که این آهنگ خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کرد و سبب شهرت او گشت.

متن آهنگ پر طرفدار و دلنشین حمیدرضا قربانی

تصور میکنم هستی اگه نیستی به یاد من

حتی فکرش چقدر زیباست ما راه میریم کنار هم

همون عکسهای دوتایی ، همون لبخند رؤیایی

هنوزم توو همون کافه ، به صرف یک لیوان چایی

تصور میکنم هستی، تصور کن ازم دوری

چه بی اندازه بی رحمی ، چه بی‌رحمانه مغروری

چه شبهایی که بیدارم ، حسابش دیگه در رفته

از تمام شهر بیزارم ، دارم هر روز و هر هفته

تصور میکنم هستی... هستی ... هستی ...


شروع موسیقی بین المللی و حواشی آن !

حمیدرضا قربانی پس از منتشر کردن آهنگهای متعددی در مارکت موسیقی ایران ، در نهایت در سال ۱۴۰۰ با همکاری چند تن از خوانندگان و نوازندگان مطرح دنیا نظیر: شی واتسون، پیتر بالتس، جیسون گوفورث، کلاوس لوچس اولین آلبوم جهانی خود را تهیه و تنظیم کرد و این همکاری به همین جا ختم نشد.

آلبوم دوم و سوم او هم به ترتیب در سال‌های بعد منتشر شدند که در آلبوم آخرش با نام " زندگی ادامه دارد " با خوانندگان مطرحی همکاری کرده است، از جمله این خوانندگان سارا گِانون، "خواننده و عضو پیشین گروه جهانی سِلتیک وُمن است که آهنگ مشترک آنها سلام نام دارد که بازتاب های گسترده ای را در پی داشت!


سبک خواننده جوان ایران، حمیدرضا قربانی

حمیدرضا قربانی در خوانندگی سبک پاپ را دنبال می کند. او در کنار خوانندگی آهنگسازی و تنظیم موسیقی نیز می کند و ساز اصلی و تخصصی او گیتار است. او همچنین پیانو و هارمونیکا نیز می نوازد. همکاری های او با بزرگان موسیقی ایران و جهان باعث شده تا طرفدارانش لقب "لوک خوش شانس موسیقی ایران" را به او بدهند.

دلیل موفقیت روز افزون حمیدرضا قربانی چیست؟

صدای منحصر به فرد و دلنشین ، تحریرهای زیبا و سبک خاص و عامه پسند، سبب محبوبیت و معروفیت او در زمان کوتاهی شده و توانست توجه بسیاری از اهالی هنر ایران و دنیا را به خود جلب و طرفداران زیادی را پیدا کند.

حضور حمیدرضا قربانی در صدا و سیما !

حمیدرضا قربانی تاکنون به برنامه های تلویزیونی مختلفی دعوت شده است اما او نپذیدفته ولی با رادیو های مختلف حول محور موسیقی گفتگوی تلفنی کرده است. عده ای از هماهنگ کنندگان مهمانان برنامه های سیما، علت عدم حضور او در تلویزیون را علل شخصی اش دانسته اند.

آلبوم های حمیدرضا قربانی

حمیدرضا قربانی تا کنون سه آلبوم بین المللی منتشر کرده است که این سه آلبوم کوتاه مجموعا شامل ۱۴ آهنگ میشود.



فعالیت حمیدرضا قربانی در فضای مجازی

حمیدرضا قربانی نیز مانند دیگر هنرمندان، در فضای مجازی فعالیت دارد و عمده فعالیتش در صفحه اینستاگرامش است‌ ! او در اقشار مختلف جامعه هنری ایران و جهان طرفداران مختلفی دارد
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
52
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
19

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین