. . .

بیوگرافی بیوگرافی لی جی اون

تالار بازیگران و عوامل سینما
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

CANDY

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
انجمندار
بخشدار
مدیر
رصد کننده
طراح
تدوینگر
نام هنری
Minok
بخشدار
- امور فرهنگی
مدیر
تدوین+میکس+بازرس
شناسه کاربر
3457
تاریخ ثبت‌نام
2022-11-23
آخرین بازدید
موضوعات
968
نوشته‌ها
2,262
راه‌حل‌ها
27
پسندها
3,396
امتیازها
436
سن
19
محل سکونت
جنگل‌متروکه‌افکار(:

  • #1
آیو با لباس یقه اسکی، گوشواره های لاله گوشی

آی یو ( به لاتین IU) با نام اصلی لی جی ایون متولد ۲۶ اردیبهشت ۱۳۷۲ در سئول کره جنوبی؛ خواننده، ترانه سرا و بازیگر سرشناس اهل کره جنوبی است که با نام خواهر کوچک مردم و عزیز مردم نیز شناخته می شود.

خانواده ی لی جی ایون زمانی که وی کوچک بود دچار ورشکستگی شدند و او و برادر کوچکش لی جانگ هون به خاطر اینکه از تماس ها و اذیت های طلبکاران در امان باشند، مجبور شدند از پدر و مادر خود جدا شده و در خانه ی مادر بزرگشان زندگی کنند.

خانواده ی این بازیگر جوان، به مدت یک سال در یک خانه ی کوچک یک خوابه زندگی کرده اند بطوریکه گفته می شود این خانه پر از سوسک بوده است.
لی جی ایون در دبیرستان دخترانه ی Dongduk تحصیل کرده و فارغ التحصیل دانشگاه Bloomington ایندیانای ایالات متحده است. ‌آی یو‌ برای غلبه بر زندگی سخت و شرایط فقیرانه ای که در آن بزرگ شده بود، سخت کار کرده است.

او در دوران راهنمایی به خوانندگی علاقمند شد و کار خود را با آژانس سرگرمی Loen Entertainment آغاز کرد. او اولین آلبوم خود بنام Lost and Found را در ۲۴ سپتامبر ۲۰۰۸، روانه بازار کرد.

لی جی ایون به خاطر خوش اخلاقی با طرفدارانش بسیار مشهور است بطوریکه یکی از طرفداران آی یو در مواجهه با وی در رستوران، با او عکس انداخته بود و آی یو به وی گفته بود که سخت درس بخواند و مواظب سلامتی اش باشد.

لی جی ایون همچنین دوستی نزدیکی با بائه سوزی، جونگ ایون جی ( عضو گروه APink)، یو این نا و جی یئون ( عضو گروه تی آرا) دارد. برادر کوچک بائه سوزی در مصاحبه ای گفته است که جزو طرفداران آی یو است.

این بازیگر زیبا، عاشق خواندن کتاب، گوش دادن به موسیقی و گشت و گذار در اینترنت است. او دوست دارد بینی خود را عمل کند اما دکتر او با این کار موافقت نمی کند چرا که بینی او رو به پایین است.

او تنهایی را بسیار دوست دارد و در مکان های شلوغ، احساس سرگیجه می کند.

لی جی ایون در مصاحبه ای گفته است که در گذشته و قبل از مشهور شدن، به بیماری بولیمیا (پرخوری عصبی) مبتلا بوده است. او گیتار نیز می نوازد.

رنگ مورد علاقه ی او، بنفش، غذای مورد علاقه اش، جگر خام، ماهی خام و سیب زمینی شیرین است. شماره مورد علاقه ی آی یو، ۸ است و از هوای خنک خوشش می اید.

ثروت خالص آی یو
ثروت آی یو در سال ۲۰۲۰، حدود ۲۵ میلیون دلار برآورد شده است.
گروه خونی آی یو، A، قد آی یو ۱۶۲ سانتی متر و وزن وی ۴۷ کیلوگرم است.

همسر و روابط خصوصی آی یو

در سال ۲۰۱۲، شایعاتی مبنی بر رابطه ی ‌ایون هیوک ( عضو گروه سوپر جونیور) با آی یو بوجود آمد و عکسی نیز از آن ها در توئیتر آی یو منتشر شد اما مدت کوتاهی بعد، او این عکس را پاک کرد.
در آگوست ۲۰۱۳، شایعات دیگری مبنی بر رابطه ی ‌لی هیون وو و آی یو منتشر شد اما آژانس هر دو آن ها اعلام کرد که آن ها تنها دو دوست معمولی هستند. آی و چانگ ‌کی ها در سال ۲۰۱۳ وارد رابطه شدند و در سال ۲۰۱۷ رسما جدایی خود را اعلام کردند.

با اینکه آی و چانگ کی ها در طول این ۴ سال، یکبار از یکدیگر جدا شده و دوباره رابطه ی خود را از سر گرفته بودند اما در نهایت تصمیم گرفتند تا برای همیشه جدا شوند. لازم به ذکر است که چانگ کی ها، ۱۱ سال از آی یو بزرگتر است.

او در مورد مرد ایده آل خود چنین گفته است :” مرد ایده آل من مردی شبیه به بقیه ی مرد هاست. هر وقت مرد جالبی رو در تلویزیون می بینم، مرد ایده آل من تغییر میکنه.” او قبل از این اظهار نظر گفته بود که مرد ایده آل او ته یانگ است و او همیشه در قلبش است.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
254
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
391

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین