. . .

بیوگرافی بیوگرافی بی تی اس BTS | گروه موسیقی

تالار خوانندگان

S O-O M

مدیرکل بازنشسته
کاربر نقره‌ای
مدیر بازنشسته
نام هنری
تست🤨
شناسه کاربر
36
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-30
آخرین بازدید
موضوعات
307
نوشته‌ها
5,235
راه‌حل‌ها
74
پسندها
20,228
امتیازها
833
سن
124
محل سکونت
خونمون :|

  • #1
بی تی اس یا همان بنگتن بویز (Bangtan boys) ، به معنی پسران ضدگلوله شناخته می شود . اسم آنها در زبان کره ای به صورت 방탄소년단 نوشته می شود .

اعضای این گروه شامل : آر ام ( RM ) ، شوگا (Suga) ، جی هوپ ( j-hope ) ، جیمین ( Jimin ) ، جونگ کوک ( Jung kook ) ، وی ( V ) ، و جین ( Jin ) می باشد .

این گروه در سال 2013 اولین اهنگ خودشان را به نام " No More Dream " منتشر کردند . آنها با همین آهنگ توانستند برنده جایزه آرتیست نو ظهور سال ۲۰۱۳ در جشنواره‌های ملون میوزیک آواردز و سئول میوزیک آواردز ۲۰۱۴ بشوند .

بی تی اس در سال 2016 اولین فول آلبومشان را با نام Wings منتشر کردند.این آلبوم برای اولین بار در رتبه 26 چارت بیلبورد 200 آمریکا قرار گرفت که بالاترین رتبه‌بندی چارت برای یک آلبوم کی پاپ در تاریخ را ثبت کرد . همچنین بی تی اس را به اولین اکت کی پاپی تبدیل کرد کرد که 3 ورودی را به این چارت داشت و بی تی اس را اولین گروه کیپاپ ساخت که بیشتر از 1 هفته در چارت‌ها بود و بهترین آلبوم کی پاپ و رتبه 6 بهترین آلبوم‌های جهان در سال ۲۰۱۶ از نظر بیلبورد انتخاب شد . بعد از انتشار این آلبوم در 98 چارت آی‌تیونز 27 کشور مختلف رتبه اول را به دست آورد.

ترک اصلی این آلبوم ، یعنی «خون، ع×ر×ق و اشکها» (Blood sweat and tears) به برترین ترک در چارت گائون تبدیل شد . به دنبال آخرین آلبومشان، سینگل (spring day) را منتشر کردند که به جایگاه اول در چارت دیجیتال گائون دست یافت و آلبوم مربوط اش ، (you never walk alone) به نوبهٔ خودش با ثبت بیشتر از 70000 نسخه پیش فروش شد.

آلبوم (Wings) بیش از 1/5 میلیون نسخه فروش رفت و تبدیل به اولین «فروش میلیونی» بی تی اس شد . تا به امروز ، دیسکوگرافی بنگتن حدود ۴میلیون آلبوم در سرتاسر جهان فروخته‌ شده است .

بی تی اس که به حضور گسترده در رسانه اجتماعی مشهورند به عنوان بیشترین آرتیست ریتوییت شده در توییتر در فهرست Forbes قرار گرفتن و جایزهٔ بهترین اجرا کنندهٔ جهان رو در سال 2015 در ام نت میوزیک اواردز دریافت کردند . در اکتبر 2016 بی تی اس در چارت تاپ سوشال بیلبورد 50 جایگاه نخست را از آن خودش کرد و آنها را به اولین گروه کی پاپی کرد که به صدر این چارت راه می‌یابند. بعد از آن ، بی تی اس تاکنون 81 هفته در جایگاه نخست چارت سوشال 50 می‌باشد . در سال 2017 بی تی اس برنده جایزه " بیلبورد میوزیک اواردز " در قسمت تاپ سوشال آرتیست شد . بی تی اس بعد از آن در سال 2018 و 2019 یک بار دیگر برنده این جایزه شد و به اولین گروه کیپاپ که توانسته سه سال متوالی برنده جایزه Top Social Artist بشود و همچنین اولین گروه کی پاپ که دارنده سه جایزه بیلبورد می باشد ، تبدیل شد. در سال 2019 این گروه برای اولین بار در Billboard Music Awards توانست جایزه Top Duo/Group را با کنار زدن رقیب های خودش ببرد و در مجموع با داشتن چهار جایزه مراسم Billboard Music Awards توانست پرافتخارترین گروه کیپاپ تا به حال باشد .
بی تی اس با سری آلبوم‌های Love YourSelf ( خودت را دوست بدار )، رکوردهای جدیدی را جابه‌جا کرد. با آلبوم Love YourSelf: Her ( خودت را دوست بدار: او ) ، به بیشترین پیش فروش و فروش یک آلبوم کره ای در چارت‌های این کشور و کشورهای دیگه رسید که این گروه با آلبوم کامل خود " Love your self : tear " ( خودت را دوست بدار :اشک ) ، رکورد خودش را شکست و به اولین آلبوم غیر انگلیسی زبانی، تبدیل شد که به صدر بیلبورد 200 می‌رسد . همچنین اولین اکت کره ای که به همچنین مقامی می‌رسد . تایتل ترک این آلبوم، Fake love ( عشق دروغین ) ، پس از سایPsy، به دومین اکت کره ای و اولین گروه کره ای که به تاپ 10 هات 100 بیلبورد راه یافته تبدیل شد و در رتبهٔ 10 در این چارت دبیوت کرده ؛ قبل از آن سینگل Mic Drop با همکاری دی جی آمریکایی Steve Aoki در دو ورژن یکی با همکاری رپر آمریکایی Desiigner و یکی دیگه بدون همکاری او ، در چارت هات 100 بیلبورد با رتبهٔ 25 دبیو کرد. همچنین آهنگ IDOL از همین گروه در رتبه 11 این چارت بزرگ قرار گرفت . آنها همچنین در سال 2018 برای دومین بار متوالی با آلبوم خودت را دوست بدار:پاسخ رتبه اول چارت بیلبورد 200 را به دست آوردند . و در سال 2019 با آلبوم Map Of The Soul: Persona باز هم رتبه اول چارت بیلبورد 200 را کسب کردند به این ترتیب این گروه تاحالا اولین و تنها گروه کیپاپ هست که برای سه بار توانسته رتبه اول چارت بیلبورد 200 را کسب کند .

آنها در جریان سری‌های آلبوم Love YourSelf با همکاری یونیسف کمپین Love YourSelf علیه خشونت راه اندازی کرده‌اند و بخشی از درآمد خودشان را از آلبوم Love YourSelf: Her را به این کمپین اختصاص دادند و تا به حال بیش از ۱ میلیون دلار برای این کمپین جمع‌آوری شده.

در پی موفقیت‌های شگفت‌انگیز آن‌ها با آلبوم اخیرشان Love YourSelf:Tear ، آنها از خانهٔ آبی (مقر ریاست جمهوری) از مون چه این ، رئیس‌جمهور کره جنوبی ، نامه ای رو برای تقدیر از دستاوردهایشان دریافت کرده‌اند . همکاری جدید بی تی اس با هالزی در موزیک ویدیؤ البوم‌ پرسونا این ام وی رکورد بیشترین بازدید در ۲۴ ساعت رو تو یوتیوب زد . طرفدارهای این گروه در اصطلاح آرمی نامیده می‌شوند . این گروه در بریتانیا گات تلنت اجرا داشته و توانسته گواهی نقره بریتانیا را قبل از اجرا در استدیوم ویبلی بگیرد و برای ششمین هفته البوم جدید آنها در چارت های بیلبورد صدر نشین بوده همینطور از طرف اکادمی گِرَمی دعوت نامه ای برای بی تی اس و بنگ شی هیوک برای پیوستن به recording academy class آمده است .

بی تی اس برای اولین بار تو مراسم بیلبورد میوزیک آواردز 2017 به صورت رسمی پا به مدیا آمریکا گذاشت. اونها برای تاپ سوشال آرتیست نامزد دریافت جایزه شدن که با رکورد شکنی به بیشترین آرتیست رأی آورده شدن و رکورد جاستین بیبر رو شکستند و موفق به کسب این جایزه شدن. در همین سال در مراسم جوایز موسیقی آمریکا AMAs، با اجرای DNA در تلویزیون آمریکا دبیوت کردن. بعد از اون تو تاک شوهای معروف آمریکایی مثل الن شو، جیمی فالون ، لیت لیت نایت ویت جیمز کوردن حضور یافتند و تبدیل به اولین گروه کیپاپ که در این تاک شوها حضور یافتن ، شدن. در مراسم بیلبورد آواردز 2018 بازهم نامزد تاپ سوشال آرتیست شدن که در این سال علاوه بر دریافت جایزه، در صحنهٔ این مراسم اولین اجرای آهنگ خودشون رو Fake Love را انجام دادن.و در سال 2019 هم تو مراسم Billboard Music Awards موفق به دریافت جایزه Top Duo/Group و Top Social Artist شدن و آهنگ خودشون رو ، بنام Boy With Luv که با همکاری Halesy انجام شده را اجرا کردن.

اونها همینطور موفق به دریافت نشانه طلا برای آهنگ‌های دی ان ای-DNA و مایک دراپ-MIC DROP به عنوان اولین اکت کیپاپ که این نشان را دریافت می‌کنن شده‌ان.

همینطور آلبوم اخیرشان Love YourSelf: Tear به تاپ 10 پر فروش‌ترین البوم‌های کل ۲۰۱۸ در ایالات متحده تبدیل شده‌است. آن‌ها توانستند 40000 بلیط ورزشگاه cityfield را در 15دقیقه سولد اوت کنن که حتی برای یک آرتیست مشهور آمریکایی نیز خیلی سخته.

بی تی اس بعد از انتشار آلبوم Love your self: answer موفقیت‌های زیادی دریافت کردن. آهنگ اصلی این آلبوم idol در 24 ساعت 56000000 بازدید داشت و رکورد تیلور سوییفت برای موزیک ویدیو look what you made me do را شکست.

گروه بی تی اس به عنوان اولین گروه کره ای تونست در شوی بزرگ America's Got Talent آهنگ IDOL را اجرا کنه. همچنین بی تی اس اولین گروه کره ای هست که در مراسم American Music Awards کاندید دریافت جایزه شده‌ ، همچنین اونها اولین گروه کره ای هستن که در مراسم Grammy 2019 آمریکا در بخش اهدای جوایز حضور داشتن.

امسال هم که کلا ترکوندن :|

اسم اعضا به ترتیب سن:
جین
شوگا
آر ام
جی هوپ
جیمین
وی
جانگ کوک

گالری عکس گروه بی تی اس
 
آخرین ویرایش:

S O-O M

مدیرکل بازنشسته
کاربر نقره‌ای
مدیر بازنشسته
نام هنری
تست🤨
شناسه کاربر
36
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-30
آخرین بازدید
موضوعات
307
نوشته‌ها
5,235
راه‌حل‌ها
74
پسندها
20,228
امتیازها
833
سن
124
محل سکونت
خونمون :|

  • #2
نام مستعار: آر ام (RM)

نام واقعی: Kim Namjoon

تاریخ تولد:۱۲ سپتامبر ۱۹۹۴(1373.شهریور.20)

موقعیت: لیدر ، رپر ، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی

قد: 181 cm

وزن: 64 kg

گروه خونی: A

رشته تخصصی: موسیقی

زادگاه: ایلسان (Ilsan)

سایر خصوصیات :

- خودش زبان انگلیسی رو یاد گرفت با فیلمی به اسم فرندز (تو هشت سالگی)

- آیکیو 148 داره.

- قبل از شروع رسمی کار بی تی اس، بیشترین آهنگ سولو رو منتشر کرد.

- او تا سال ۵ دبستان دوست داشت یکی از اعضای گارد امنیتی بشه.

- شعار مورد علاقه او “این نیز بگذرد” هست اون اعتقاد داره : مهم نیست که شما یه دوره رو خیلی بد سپری کنین چون بلاخره میگذره. زمان خیلی طولانیه و همینطور “اگه من میخوام کاری رو انجام بدم پس میتونم” ولی خیلی کارا هم هست که میخوایم انجام بدیم و همیشه قادر به انجامشون نیستیم …

- اون هر روز خاطره های خود را می نویسه و اونها رو مرتب میکنه.

- وقتی مکلی پیش بیاد با هیونگ هاش حرف میزنه.(تو کره به برادر بزرگ تر توسط مرد ها هیونگ گفته میشه ولی این رو کره ای ها با هر بزرگ تر از خودشون که باهاش دوست خوب و صمیمی باشن هم هیونگ صدا میکنن). البته اگه بخواهد با کوچیک ترا حرف بزنه با Jimin حرف می زنه.
 

S O-O M

مدیرکل بازنشسته
کاربر نقره‌ای
مدیر بازنشسته
نام هنری
تست🤨
شناسه کاربر
36
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-30
آخرین بازدید
موضوعات
307
نوشته‌ها
5,235
راه‌حل‌ها
74
پسندها
20,228
امتیازها
833
سن
124
محل سکونت
خونمون :|

  • #3
اسم مستعار : جین (Jin)

نام واقعی : Kim Seokjin

تاریخ تولد: 13/9/1371 (8/4/1992)

موقعیت: خواننده ، چهره ی گروه ، هیونگ (بزرگترین عضو)

قد: 179 cm

وزن: 60 kg

گروه خونی: O

رشته تخصصی: آشپزی

رنگ مورد علاقه: صورتی

خصوصیت اخلاقی: شیطون ولی خونسرد

عدد موردعلاقه: 4

نام مستعار : شاهزاده خانوم - شاهزاده خانوم صورتی
آیتم های مورد علاقه : شخصیتای داستانای تخیلی، موضوعات اکشن Super Mario و بازی های Nintendo
لقب مورد علاقه : دوست داره طرفدارای ژاپنی Jin Hime که به معنی پرنس جین هست صداش بزنند
آب و هوای مورد علاقه : هوای آفتابی بهاری

سایر خصوصیات :

- عاشق آشپزی و خوردنه

- عاشق مواد غذایی سالم و بدون ضرره

- یک برادر بزرگتر از خود دارد

- موقع عصبانیت پلک چشم سمت چپش می پرد

- نگاه کردن به عکس ها و مناظر دوست دارد

- قادر است کمی چینی حرف بزند.

- داستان اکشن Super Mario را وقتی ۵ ساله بوده شروع کرده و داستانای تخیلی رو دنبال میکرده و هنوزم صادقانه می گوید که آن ها را بازی میکند و فکر میکند که هیولا ها و اعضای داستان خیلی قشنگن هستند.

- جین توی مسابقه Star quizبرنده شده است .

- خیلی مراقب ظاهر و رفتار خود است

- دوست دارد همسر آیندش یه همسر خوب و مهربان با آشپزی بسیار خوب باشد.

- جین کسی است که معمولا خوابگاه رو تمیز میکند و مسئول آشپزخانه خوابگاه است.

- ( وی ) را به عنوان عضوی که از همه بیشتر به او نزدیک است انتخاب کرده است.

- همیشه با جیمین به ورزشگاه می روند.

- جین و رپ مون مشکلات زیادی توی رقص دارند.

- جین طبق گفته (جی-هوپ ) سوپ جلبک خوشمزه ای درس می کند که دستور العملش رو از مامانش گرفته است.

- جین با کیدوه (Jin hyosang) از Topp Dogg دوست است . قابل ذکر است کیدوه توی سال ۲۰۱۲ قرار بوده یکی از اعضای Bangtan بشود. کیدوه در سال 2012 از بی تی اس و بیگ هیت بیرون رفت و الان عضوی از گروه تاپ داگ هستش.

- باید از عینک های قوی استفاده کند ولی چون فکر می کند با این عینک ترسناک به نظر میرسد استفاده از این عینک ها را دوست ندارد

- اهنگ Try by Asher Book او را تحت تاثیر قرار داده

- رویای نوجوانی جین این بود که دوست داشت مثله پدرش باشد.همان طور که توی شرکت کار میکند یه خانواده معمولی و گرم داشته باشد.



- شعار جین : “بدون نگرانی زندگی بکنید” شما فقط یه بار زندگی میکنین اما زندگیتون خیلی سریع میگذره. من احساس میکنم شما کاری رو که میخواین انجام نمیدین…

- در هنگام مشکلات با RM حرف می زند

جین: اولش خیلی سخت بود اما بچه ها خیلی به من کمک کردن و من بهتر شدم. اونا با گفتن جمله هایی مثله “به این آهنگ خوب گوش کن” و “بیشتر تلاش کن” و چیزایی مثل این کمکم کردن و اینجوری آموزش دیدن راحت تر شد

شوگا: هیونگ خیلی به هیپ هاپ علاقه داشت (قبل از کارآموز شدن) و حالا هم به خاطر همین براش این سخت نیست.

او یه مرد خانواده ست. یه همسر ایده آله.
 

S O-O M

مدیرکل بازنشسته
کاربر نقره‌ای
مدیر بازنشسته
نام هنری
تست🤨
شناسه کاربر
36
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-30
آخرین بازدید
موضوعات
307
نوشته‌ها
5,235
راه‌حل‌ها
74
پسندها
20,228
امتیازها
833
سن
124
محل سکونت
خونمون :|

  • #4
نام مستعار : شوگا (Suga)

نام واقعی: Min Yoongi

تاریخ تولد : 1372/12/18 یا 1993/مارس /8

موقعیت: رپر اصلی، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی

قد: 176 cm

وزن: 57 kg

رشته تخصصی: عکاسی

زادگاه: دائه گو (Daegu)

رنگ مورد علاقه: سفید

عدد مورد علاقه: 3


سایر خصوصیات :

- Fly Epik High باعث ورود اون تو رپ شد و بعد از اون Kanye West و NAS و … رویسوگا تاثیر زیادی گذاشتن.

- شوگا در رپ نوشتن و آهنگ نوشتن استعداد زیادی داره.

- چند سال پیش یه بار توی زادگاهش یه اجرا داشت و همون اجرا باعث شد تصمیم بگیره که یک خواننده رپر بشه.

- اولویت های اون توی نوجوونی به ترتیب مامور آتش نشان – بازیکن بسکتبال – موسیقیدان بود.

- شعار شوگا : بیاین از زندگی لذت ببریم. انتخاب موسیقی به عنوان یه سرگرمی و انجام دادنش به عنوان یه کار خیلی متفاوته.

- وقتی مشکلی پیش بیاد با آر ام حرف می زنه.

- شوگا برای اولین بار که وی رو دید ازش خوشش نیومد.
 

S O-O M

مدیرکل بازنشسته
کاربر نقره‌ای
مدیر بازنشسته
نام هنری
تست🤨
شناسه کاربر
36
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-30
آخرین بازدید
موضوعات
307
نوشته‌ها
5,235
راه‌حل‌ها
74
پسندها
20,228
امتیازها
833
سن
124
محل سکونت
خونمون :|

  • #5
نام مستعار : جی هوپ ( j-hope )

نام واقعی: Jung Hoseok

تاریخ تولد: 23/11/1373
18 فوریه 1994

موقعیت: رپر، دنسر اصلی، ترانه‌سرا، تهیه کنندهٔ موسیقی

قد: 177 cm

وزن: 59 kg

گروه خونی: A

رنگ مورد علاقه: سبز

خصوصیت اخلاقی: بامزه - شوخ طبع - نق نقو

عدد موردعلاقه: 7

آر ام : "اگه من آتیش باشم، اون آبه. کارش توی سرکوب کردن عادت های بد من حرف نداره.

خیلی اجتماعیه و به خاطر همین می تونه خودشو خیلی راحت قاطی بقیه و اعضای دیگه ی گروه بکنه. (خورشید منی دیگه♥)
 

S O-O M

مدیرکل بازنشسته
کاربر نقره‌ای
مدیر بازنشسته
نام هنری
تست🤨
شناسه کاربر
36
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-30
آخرین بازدید
موضوعات
307
نوشته‌ها
5,235
راه‌حل‌ها
74
پسندها
20,228
امتیازها
833
سن
124
محل سکونت
خونمون :|

  • #6
نام مستعار : جیمین (Jimin)

نام واقعی: Park Jimin

تاریخ تولد: 21/7/ 1374
13 اکتبر 1395

موقعیت: ووکال اصلی، دنسر اصلی، ویژوال( چهره گروه )

قد: 175 cm

وزن: 60 kg

زادگاه: بوسان (Busan)

گروه خونی: A

رنگ مورد علاقه: آبی روشن

خصوصیت اخلاقی: خوش اخلاق - همیشه خنده رو - شیطون

عدد مورد علاقه: 3

سایر خصوصیات :

- پدر و مادرش اون رو خیلی کم می بینن و خیلی نگران اون هستن.

- بیشتر از بقیه اعضای گروه ورزش می کنه.

- یکی از وراج ترین اعضای گروه به شمار میره.

- به مراقبت از پوستش خیلی اهمیت می ده.

- با مشاهده اجرای رین سونبه نیم رو علاقه به رقص پیدا کرد و از از کلاس هشتم شروع به رقصیدن کرد. بعد از اون به مدرسه ی هنر بوسان رفت و در بخش رقص مشغول شد .بعد طبق پیشنهاد معلمش در اودیشن کمپانی های سرگرمی شرکت کرد.همینطور معلماش به اون میگفتن که بره آمریکا برای ادامه کارش چون خیلی موفق میشده ولی اون به بیگ هیت رفت.

- از بین اعضای بی تی اس، جیمین تنها کسیه که فقط یه سال توی بیگ هیت کار آموز بوده. دوره ی کارآموزی بقیه حدود سه سال بوده.

- تماشای Rain سونبه باعث علاقه اون به خوانندگی شد.در کارآموزی هم دوران کارآموزی هم Big Bang’s Taeyang و Chris Brown اون رو تحت تاثیر قرار داد

- شعار : “یه فرده خونسرد و خوشتیپ باش” من میخوام یه فرده خونسرد توی خارج و داخل کشور باشم. (فرشته♥)

- در مشکلات سعی می کنه خودش مشکلاتش رو حل کنه در غیر این صورت با وی حرف می زنه.

- جین:جیمین وقتی وقت ازاد داره خیلی تمرین میکنه ،به نظر من اون به تمرین اعتیاد داره .اون سه ساعت در روز میخوابه و وقت زیادی رو تمرین میکنه .من نگرانم اون از زور تمرین بمیره.
 

S O-O M

مدیرکل بازنشسته
کاربر نقره‌ای
مدیر بازنشسته
نام هنری
تست🤨
شناسه کاربر
36
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-30
آخرین بازدید
موضوعات
307
نوشته‌ها
5,235
راه‌حل‌ها
74
پسندها
20,228
امتیازها
833
سن
124
محل سکونت
خونمون :|

  • #7
نام مستعار : وی ( V )

نام واقعی: Kim Taehyung
تاریخ تولد: 9/10/ 1374
30 دسامبر 1995

موقعیت: ووکال،بازیگر، ویژوال

قد: 176 cm

وزن: 58 kg

زادگاه: دائه گو (Daegu)

لقب: ته ته (Tea Tea )

گروه خونی: AB

رنگ مورد علاقه: سیاه و سفید

عدد موردعلاقه: 10

فصل موردعلاقه: پاییز

آب و هوای موردعلاقه: آفتابی

خصوصیت اخلاقی: پر حرف

سایر خصوصیات :

- انیمه زیاد نگاه می کنه و همراه جین هیونگ انیمه نگاه میکنه

- همه ی قسمت های انیمه ی دیگیمون ادونچر(ماجرای دیگیمون)،همینطور انیمه ی (چایلد ولف>(بچه گرگ)و <دختری که در زمان افتاد>و همه ی کار های کارگردان هوسودام ماموو رو دیده.

- تحت تاتیر ویدیو دنی جانگ ، به مدت ۳ سال ساکسیفون (نوعی الت موسیقی بادی) می نواخته و بعدا به سمت رقص رفت.

- وی اعتقاد داره به شخصه هیچ استعداد منحصر به فردی نداره. (چرت میگه)

- دوست دارد با عشق اولش ازدواج کنه و برای همیشه کنار هم بمونن.

- بین اعضای گروه، وی بدترین عادت رو موقع خواب داره و اون عادت هم اینه که تو خواب جیغ می زنه فریاد می کشه و آواز می خونه و گاهی هم دست و پا می زنه. بعضی وقتا هم بیدار میشه و اسم یکی از اعضا رو صدا می زنه و ازشون چیزی می خواد و وقتی اونا می رن و اون چیزو براش میارن می بینن دوباره خوابیده.

- به نظر بقیه اعضای بی تی اس وی توی روابط عاشقانه از بقیه شون بدتره. چون افکارش خیلی عجیب غریبو غیر قابل پیش بینیه و معمولا هم عجیب رفتار می کنه و چیزای بی ربطو به هم ربط میده و این می تونه یه جور بدبینی باشه. به همین دلیل می تونه بد ترین عضو بی تی اس توی قرارهای عاشقانه باشد.

وی: وقتی به عنوان یکی از اعضای بنگ تن معرفی شدم ،یک نامه بهم دادن ،اون موقع خیلی خوشحال بودم از خوشحالی تا ۴ صبح بیدار بودمو ۱۵ دفعه از روی نامه خوندم .
 

S O-O M

مدیرکل بازنشسته
کاربر نقره‌ای
مدیر بازنشسته
نام هنری
تست🤨
شناسه کاربر
36
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-30
آخرین بازدید
موضوعات
307
نوشته‌ها
5,235
راه‌حل‌ها
74
پسندها
20,228
امتیازها
833
سن
124
محل سکونت
خونمون :|

  • #8
نام مستعار : جانگ کوک (Jungkook)

نام واقعی: Jeon Jungkook

تاریخ تولد: 10/6 /1376

موقعیت: Maknae (کوچک ترین عضو) ، ووکال اصلی، دنسر

لقب : Golden Maknae (مکنه طلایی)

قد: 176 cm

وزن: 61 kg

گروه خونی: A

رشته تخصصی: نقاشی

زادگاه: بوسان (Busan)

رنگ موردعلاقه: قرمز – مشکی - سفید

عدد موردعلاقه: 1

خواننده مورد علاقه: Justin Bieber


آب و هوای مورد علاقه : آفتابی با یه نسیم ملایم خنک
غذاهای مورد علاقه : غذاهای آبکی مثله سوپ - نان و پیتزا

سایر خصوصیات :

- عاشق نقاشی کشیدن، رقص و اسکیت بورده

- یک برادر بزرگتر از خود داره

- با این که خیلی احساساتیه و زود گریش میگیره اما بیشتر وقت ها نمیتونه احساساتش رو بروز بده و بیانشون کنه.

- راه رفتن کنار ساحل در شب و گوش کردن به صدای دریا را دوست دارد.

- شخصیتی خجالتی داره ، قبلا به حدی خجالتی بوده که برای شرکت توی اولین فن میتینگ از رفتن جلو طرفدار ها می ترسید.

- همیشه وقت زیادی رو صرف انتخاب لباساش و میک آپ هاش میکنه چون دوست داره روی صحنه جذاب به نظر برسه.

- بیشتر وقت هایی که گریه می کنه و دل تنگ میشه J-Hope آرومش میکنه و به همین خاطر به او نزدیکتر است.

- الگو او برای خواننده شدن G-Dragon از Big Bang هست.

- شعار جانگ کوک “ترجیح مدم بمیرم تا اینکه بدون عشق و شادی زندگی کنم”

- دختر مورد علاقه او کسی است که قدش ۱۶۸ باشه، آشپزیش خوبی داشته باشد .باهوش و زرنگ باشهدهمسر خوبی باشه و همچنین پاهای خوشگلی هم داشته باشد او ترجیح می دهد آن دختر بزرگتر از خودش باشه تا بتونه بیشتر ازش مراقبت کنه و درکش کند.

- قبل از اینکه وارد Big Hit بشه برای اینکه سوپر استار بشه آموزش می دید تابستون سال ۲۰۱۲ برای آموزش دیدن توی یه آکادمی رقص به LA (لس آنجلس آمریکا) رفت.

- بعضی وقتا یه جا بند نمیشه و مدام شیطنت میکنه تا بلاخره یه چیزی رو خراب کنه.

- هنگام مشکلات و نیاز به صحبت به سراغ آر ام میره.

- نمیتواند خیلی خوب با دیگران در اولین برخورد ارتباط برقرار کنه و توی دبیرستان دوستای زیادی نداشته.

- اوایل کارشون چون خیلی سخت کار میکردن و تایم خواب و استراحتشون تقریبا فقط دوساعت بود Jungkook همیشه بعد از اجراها و توی اتاق انتظار چرت میزد اما الان دیگه عادت کرده.

- دوست دارد دیگران Kookie صداش بزنند.

- به نظر Jungkook اولین عضوی که توی گروه عاشق میشه Jin هست و دومین نفر V، سومین نفر آر ام، چهارمین نفر J-Hope، پنجمین نفر خودش، شیشمین نفر Suga و آخرین نفر هم Jimin!

- به عنوان دومین فرد زیبای جهان شناخته شده.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
50
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
18

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین