. . .

بیوگرافی بیوگرافی بنگ چان

تالار خوانندگان
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

CANDY

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
فرازین
بخشدار
مدیر
رصد کننده
طراح
تدوینگر
نام هنری
Minok
انتشاریافته‌ها
1
بخشدار
- امور فرهنگی
مدیر
تدوین+میکس+بازرس
شناسه کاربر
3457
تاریخ ثبت‌نام
2022-11-23
آخرین بازدید
موضوعات
973
نوشته‌ها
2,304
راه‌حل‌ها
34
پسندها
3,575
امتیازها
436
سن
20
محل سکونت
جنگل‌متروکه‌افکار(:

  • #1
کریستوفر بنگ (به کره‌ای: 방찬) با نام هنری بنگ چان، متولد ۳ اکتبر ۱۹۹۷ در سئول، کره جنوبی می‌باشد. او رهبر، رپر، وکالیست، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده موسیقی استرالیایی-کره ای گروه استری کیدز می‌باشد. او همچنین عضو یونیت سه نفره هیپ هاپ 3Racha نیز است. در این یونیت او با نام CB97، همراه با هان و چانگبین، اعضای گروه استری کیدز، کار می‌کند.

بنگ چان در کودکی به همراه خانواده اش به استرالیا، شهر سیدنی نقل مکان کرد.او در کودکی در تبلیغات گوشت استرالیایی بازی کرده‌است.در سال ۲۰۱۰ بعد از قبول شدن در آزمونی در استرالیا وارد کمپانی جی وای پی شد.قبل از ترک کردن شهر سیدنی استرالیا در هنرستان Newtown تحصیل می‌کرد. او به زبان‌های انگلیسی، کره‌ای، ژاپنی و کمی چینی تسلط دارد.

او پس از قبولی در آزمون استرالیا را به مقصد کره جنوبی ترک کرد و در ۱۱ آوریل ۲۰۱۱ به عنوان کارآموز به JYP Entertainment پیوست. وی تقریباً هفت سال در این کمپانی کارآموز بود و در سئول در دبیرستان چونگدام تحصیل کرده‌است و در نمایش‌های موزیکال بازی کرده و به کلاس‌های باله و رقص مدرن می‌رفته‌است. او با گروه‌های Got7 و TWICE و DAY6 در کمپانی آموزش دیده شده. بنگ چان قبل از دیبیو یونیت 3Racha به همراه جیسونگ و چانگبین (اعضای کنونی استری کیدز) را تشکیل داد. اسم هنری او در این یونیت CB97 است.

در شوکیس کارآموزان در سال ۲۰۱۱ با چهیونگ از توایس و بم بم از گاتسون اجرا داشت. در موزیک ویدیوهای like ooh ahh از Twice و در only you از Miss A شرکت داشته‌است.

در اوت ۲۰۱۷، JYP Entertainment (JYPE) رسماً برنامه تلویزیونی جدید این آژانس را برای راه اندازی یک گروه پسرانه اعلام کرد و بنگ چان به عنوان لیدر گروه اعضای گروه استری کیدز را انتخاب کرد و گروه را تشکیل داد و در سال ۲۰۱۸ رسماً آغاز به کار کرد.

پیش از آغاز کار رسمی گروه، در ۱۷ اکتبر، JYPE اولین موزیک ویدیوی استری کیدز با عنوان " Hellevator " منتشر را منتشر کرد که بعداً به صورت تک آهنگ دیجیتالی منتشر گردید.
 
نام موضوع : بیوگرافی بنگ چان دسته : خوانندگان
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
105
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
106
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
128
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
27

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین