. . .

معرفی بیوگرافی بازیگر سئو این گوک

تالار بیوگرافی کی دراما

EATEN.AF

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
3816
تاریخ ثبت‌نام
2023-01-02
آخرین بازدید
موضوعات
143
نوشته‌ها
481
راه‌حل‌ها
1
پسندها
1,795
امتیازها
413
سن
18

  • #1
نامسئو این گوک / Seo In-guk / 서인국
تاریخ تولد23 اکتبر 1987
محل تولداولسان
حرفهبازیگر، خواننده، ترانه سرا
سبک موسیقیکی پاپ .پاپ دنس .آر بی
سال های فعالیت2009 تاکنون
اینستاگرامseo_cccc
سئو این گوک در 23 اکتبر 1987 به دنیا آمده و خواننده و بازیگر و ترانه سرای اهل کره جنوبی می باشد. این بازیگر حرفه خوانندگی خود را با برنده شدن در برنامه ی استعداد یابی سوپراستار کی در سال 2009 آغاز و در سال 2012 با بازی در سریال پاسخ به 1997 از شبکه تی وی ان در حرفه ی بازیگری به موفقیت چشم گیری دست یافت. از آن زمان، او در سریال های تلویزیونی دبیرستان پادشاه ساوی (2014)، سلام هیولا (2015)، تیم 38 (2016)، خرید پادشاه لویی (2016) و لبخند چشم شما را رها کرده (2018) و ویرانگر در خدمت گذاری حاضر است بازی کرده است.
قد این بازیگر 180 سانتی متر و 65 کیلوگرم وزن دارد، و بیشتر به خاطر بازی در سریال های پنیر در تله، بانوی مجرد حیله گر و آیا تو‌ انسانی؟ شناخته‌ می شود.
خانواده
این بازیگر در شهر گانپو استان گیونگی کره جنوبی متولد و فقط یک خواهر بزرگتر از خود دارد.
کودکی و تحصیلات
در 8 سالگی شروع به یادگیری پیانو کرد، و به مدت هفت سال دوره دید، تا این که در 17 سالگی برای تحصیل در مدرسه ای بین المللی به کشور مالزی مهاجرت کرد، و بعد به سئول کره بازگشت و در کالج مشغول تحصیل در رشته هنرهای نمایشی شد.
آرزوی بازیگری
هنگامی که کانگ جون از آرزوی بازیگر شدنش با خانواده صحبت کرد، والدینش مخالفتی نکردند، ولی مسئولیت همه چیز را برعهده او گذاشتند.
او مجبور شد، جهت تأمین هزینه های زندگی خود به کارهای پاره وقت روی بیاورد، با این حال همیشه از والدینش متشکر است، که اجازه دادند، چیزی که دوست دارد، را تجربه کند.
شروع با مدلینگ‌ و خوانندگی
کانگ جون‌ بعد از مدتی فعالیت پاره وقت در مدلینگ در سال 2013 برای کمپانی موسیقی Fantagio تست داد، و بعد از قبول وارد دوره های کارآموزی شد.
او در گروه موسیقی پنج نفره 5urprise شروع به خوانندگی کرد، و با این گروه در یک سریال موبایلی به نام After School: Lucky or Not حضور یافتند.فعالیت های دوران کارآموزی
لازم به ذکر است، قبل از ورود به گروه موسیقی 5urprise و شروع حرفه ای اش، کانگ جون در موزیک ویدیوی خوانندگانی همچون Ailee و گروه Hello Venus حضور داشت. همچنین به عنوان بازیگر مهمان در سریال های تقدیم‌ به تو‌ که زیبایی و‌ دکتر خوب ظاهر شده بود
شروع بازیگری حرفه ای
استعداد بازیگری کانگ جون در سال 2013 با ایفای نقش در سریال تلویزیونی خدمتکار مشکوک کشف و بعد از آن سیلی از پیشنهادات را دریافت کرد.نقش اول و دریافت جایزه
اولین نقش اول او سال 2014 در سریال کمدی، عاشقانه بانوی مجرد حیله گر که برای آن جایزه بهترین بازیگر جدید را از هفتمین دوره جوایز درام کره به دست آورد.
شهرت تا کارهای متفاوت
سئو کانگ جون بعد از تجربیات مختلف در نهایت سال 2016 با سریال پنیر در تله به شهرت رسید. هم چنین بعد از این سریال در سال 2018 هم در درام علمی تخیلی شبکه KBS به نام آیا تو انسانی؟ بازی کرد، و در همان سال نیز در درام عاشقانه The Third Charm حضور پیدا کرد.
روابط عاشقانه
این بازیگر در حال حاضر مجرد است، ولی مدتی شایعاتی مبنی بر ر*اب*طه ی او با عضو گروه Hello Venus به نام آلیس پخش شده بود، که تایید نشده، باقی ماند. او می گوید دختر مورد علاقه او باید خنده زیبایی داشته باشد.
ناگفته های شخصی
سئو کانگ حساسیت ویژه ای روی پو*ست خود دارم. او استفاده زیادی از لوسیون های پوستی و کرم های آبرسان می کند. اوقات فراغت خود را با دیدن فیلم پر می کند، و اسب سواری، تنیس و گلف، ورزش های مورد علاقه او می باشد، و با چا اون وو خواننده گروه استرو دوست صمیمی است.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین