. . .

بهترین انیمیشن های جهان [ 40 انیمیشن برتر تاریخ ]

تالار سینما و تئاتر

Maedeh

مدیر مخبر
پرسنل مدیریت
مدیر
خبرنگار
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
نام هنری
Maiy
مدیر
مخبر
شناسه کاربر
91
تاریخ ثبت‌نام
2020-10-14
آخرین بازدید
موضوعات
443
نوشته‌ها
3,264
راه‌حل‌ها
2
پسندها
6,397
امتیازها
463
محل سکونت
✨️moon

  • #1

هر روز یک انیمیشن!​

1. من نفرت انگیز - Despicable Me​

من نفرت‌انگیز یکی از بهترین انیمیشن‌های جهان است که در سال 2010 توسط یونیورسال پیکچرز تولید شد. این انیمیشن از موفق‌ترین آثار کارتونی است که با بودجه‌ی 69 میلیون دلاری خود توانست بیش از 500 میلیون دلار فروش کند. همین میزان فروش می‌تواند کیفیت بالای این انیمیشن را ثابت کند.

داستان این انیمیشن در مورد تبهکاری به‌نام گورو است. گورو پس از شنیدن خبری مبنی بردزدیده شدن هرم جیزه تصمیم می‌گیرد ماه را بدزدد تا بدین ترتیب بتواند تمام دنیا و رئیس بانکی که برای دزدی‌هایش ازآن وام می‌گیرد را تحت تأثیر قرار دهد. گورو دستیارانی به نام مینیون‌ها دارد که موجوداتی بسیار جالب و بانمک هستند. آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن خواسته‌های گورو را انجام می‌دهند و دائما به خراب‌کاری مشغولند. در ادامه‌ی انیمیشن اتفاقات بسیار جالی میفتد که حتی برای سنین بزرگسال نیز می‌تواند جالب و جذاب باشد. یکی از بهترین انیمیشن های جهان « منِ نفرت‌انگیز 1 » است که حتی خانواده‌ها نیز می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند.
 

Maedeh

مدیر مخبر
پرسنل مدیریت
مدیر
خبرنگار
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
نام هنری
Maiy
مدیر
مخبر
شناسه کاربر
91
تاریخ ثبت‌نام
2020-10-14
آخرین بازدید
موضوعات
443
نوشته‌ها
3,264
راه‌حل‌ها
2
پسندها
6,397
امتیازها
463
محل سکونت
✨️moon

  • #2

یخ زده 2 - Frozen 2​

انیمیشنی که در سال 2019 منتشر شد و توانست رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کند. این فیلم با فروشی بیش از 1/4 میلیارد دلار توانست سومین فیلم پرفروش 2019 و دهمین فیلم پرفروش تاریخ است و یه معنای واقعی کلمه یکی از بهترین انیمیشن‌های جهان است.

داستان این انیمیشن ادامه‌ای از قسمت نخست است. اِلسا و آنا اکنون بالغ تر شده‌اند و زندگی آن‌ها آروم شده. همه چیز به خوبی پیش می‌رود تا ناگهان نوایی زیبا، اِلسا را صدا می‌زند. اِلسا به دنبال این صدا ارواح جنگل را بیدار می‌کند. ارواحی که از جنگلی باستانی و جادویی محافظت می‌کنند و چندین سال است که ناراحت و خشمگین شده‌اند.

در ابتدای انیمیشن، به خاطرات کودکی اِلسا و آنا فلش بک زده می‌شود و می‌بینیم که پدر و مادر اِلسا، داستانی از جنگل باستانی و رابطه‌ی خوبی که میان مردم ارِندل و جنگل برقرار بوده را بازگو می‌کنند و همچنین دلیل برهم زدنه آرامش ارواح نیز مشخص می‌شود.

حال اِلسا باید به همراه دوستان و خانوده خود یعنی آنا، اولاف، سون و کریستُف به چالشی جدید پای بگذارد که سرنوشت آن، نجات پیدا کردن ارِندِل از خشم ارواح جنگل است.

همانند قسمت نخست، گرافیک فوق‌العاده‌ای در منجمد 2 به چشم می‌خورد. این گرافیک بالا با ترکیب موسیقی‌های متن، نواهای انیمیشن، ترانه‌ها و جلوه‌های بصری یک اثر تاریخی خلق کرده‌اند که تا سال‌ها بعد می‌توان از آن لذت برد.

این انیمیشن توانست امتیاز 92% از نگاه بینندگان پایگاه Rotten Tomatoes را کسب کند که همین امر کیفیت بالای انیمیشن را تضمین می‌کند.
 

موضوعات مشابه

    • لایک
  • مقاله
بحث و گفتگو بهترین
پاسخ‌ها
1
بازدیدها
38
پاسخ‌ها
4
بازدیدها
74

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین