. . .

پزشکی بهترين جراح پلاستيک بينی ايران را چگونه بشناسيم؟

تالار گوش، حلق و بینی

sara°⁸

رمانیکی پایبند
رمانیکی
شناسه کاربر
169
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-26
آخرین بازدید
موضوعات
241
نوشته‌ها
598
راه‌حل‌ها
2
پسندها
1,129
امتیازها
306
محل سکونت
بهشت

  • #1
اخیراً سوالات زیادی از دكتر كاظمی جراح پلاستیک بینی می شود كه نحوه شناسایی بهترین جراح پلاستی; بینی ایران و تهران باید چگونه باشد؟

در جواب باید گفت جراحان گوش و حلق و بینی كه بورد تخصصی از دانشگاه های معتبر مثل تهران و شهید بهشتی دارند و سابقه كاری طولانی جراحی دارند بهترین افرادی هستند كه می توانید روی آنها سرمایه گذاری كنید و حساب باز كنید. این جراحان با سابقه هم هنر لازم و هم تجربه بالایی دارند و شما می توانید به مطب مراجعه كنید و نمونه كارهای آنها را از نزدیک ببینید یا امروزه در شبکه های اجتماعی مانند ایستاگرام آلبوم آنلاین انها را ببینید.
امروزه متاسفانه سایت هایی و صفحاتی از اینستاگرام شروع به بدگویی از جراحان پلاستیک عالی بینی در ایران و تهران می كنند، در حالی كه ایشان بیشترین تعداد بیمار را دارند.بهترین جراح پلاستیک ایران خوب بینی معمولاً بیش از دو هزار عمل جراحی كرده است. اصولا عمل بینی عملی بسیار حساس و دقیق و میلی متری هست لذا باید خیلی به دقت و وسواس و حوصله انجام شود. در ضمن یادآوری می كنم تنها گروه مجاز برای عمل بینی جراحان گوش و حلق و بینی هستند.

حساسترین قسمت عمل بینی قسمت نوک بینی و دقیق شكستن استخوان های بینی یا همان استئوتومی دقیق است. اصولا ترتیب و یا نحوه عمل بینی به قدری مشكل و پیچیده است كه نیاز به جراحی دارد كه با فیلد و محدوده مكرراً كار داشته باشد نه اینكه گاهی بینی عمل كند، گاهی ایمپلنت دندانی و گاهی شكم عمل كند. تمام این مجموعه فقط در جراحان گرش و حلق و بینی یافت می شود. لذا برای یافتن بهترین جراح پلاستیک بینی تهران موارد زیر را مد نظر بگیرید:- اول: حتما جراح گوش و حلق و بینی دارای بورد تخصصی باشد
- دوم: حتماً از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده باشد یادتان باشد افرادی كه محل فارغ التحصیلی خود را ذكر نمی كنند به علت این است كه می خواهند ان را پنهان كنند
- سوم: سابقه و تجربه بیش از ده سال داشته باشد
- چهارم: بیمارانش را از نزدیك ببینید
- پنجم: اگر عکس می بینید عكس های اینستای او كمترین پوشش را داشته باشد و اصلاً فتوشاپ نشده باشد. ترجیحاً فیلم از بیماران ببینید اگر همه این موارد خوب بود شما توانسته اید جراح ایده ال بینی خود را بیابید.یادتان باشد برای ترمیم (جراحی بینی ترمیمی یا ثانویه) حتماً خیلی دقیق بگردید و به هیچ وجه عمل مجدد خود را به غیر از جراح گوش و حلق و بینی مجرب نسپارید. اخیراً تعدادی از دندانپزشكان شروع به تبلیغات با عنوان جراح زیبایی بینی و صورت كرده اند که همین جا اعلام می كنم جراحان زیبایی بینی و صورت حتماً از شاخه گوش و حلق و بینی هستند و اگر عنوان متخصص گوش و حلق و بینی قبل آن نباشد لطفا دقت فرمایید.
 

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین