. . .

بحث و گفتگو این لوگو جدید توییتر است؛ به ایکس سلام کنید!

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
لوگو ایکس X شبکه اجتماعی توییتر

لوگوی جدید توییتر رسماً رونمایی شد. با این تغییر مهم، به‌زودی هیچ اثری از توییتر باقی نمی‌ماند و این شبکه‌ی اجتماعی به «ایکس» تبدیل می‌شود.

ایلان ماسک سرانجام وعده‌اش را عملی و از لوگوی جدید توییتر پرده‌برداری کرد. توییتر که از ماه‌ها پیش به زیرمجموعه‌ی شرکت ایکس کورپ تبدیل شده بود، احتمالاً در آینده‌ای نزدیک به‌صورت رسمی به «ایکس» تغییر نام می‌دهد.
ایلان ماسک شب گذشته گفت «لوگوی موقتی X» حایگزین لوگوی پرنده‌ی آبی می‌شود. در لحظه‌ی نوشته‌شدن این مقاله، لوگوی صفحه‌ی اصلی و لوگوی صفحه‌ی ورود به توییتر به X تغییر کرده است. همچنین حساب رسمی این شرکت به X تغییر نام داده و حتی لوگوی حساب نیز به X تغییر کرده است.
لوگو ایکس در صفحه اصلی توییتر

ایلان ماسک با انتشار تصویری اعلام کرده که لوگوی جدید از شب گذشته با نورپردازی روی ساختمان مرکزی توییتر قرار گرفته است.
به گفته‌ی منابع آگاه، ایلان ماسک شبانه ایمیلی به کارمندان توییتر ارسال و آن‌ها را از تغییرنام این شبکه‌ی اجتماعی مطلع کرده است. ماسک گفته این آخرین باری است که از آدرس ایمیل توییتر برای آن‌ها پیام ارسال می‌کند.
لوگو ایکس X روی ساختمان مرکزی توییتر در شب

لوگوی جدید توییتر در واقع توسط یکی از کاربران پیشنهاد شد. این لوگو مربوط‌ به یک پادکست قدیمی است که تولیدش متوقف شده. ایلان ماسک گفته است که احتمالاً بعداً اصلاحاتی روی این لوگو اعمال خواهد شد.
تغییرات لوگو توییتر از ۲۰۰۶ تا ۲۰۲۳
سیر تکامل لوگوی توییتر از ۲۰۰۶ تاکنون
ایلان ماسک بیش‌ از دو دهه است که علاقه‌ی زیادی به حرف ایکس دارد. ایکس‌دات‌کام (X.com) که اکنون به توییتر ری‌دایرکت می‌شود، نام اصلی سرویس مالی پی‌پال بود. حرف ایکس در نام شرکت SpaceX وجود دارد و حتی تسلا نیز خودروی SUV خود را با نام تسلا مدل X عرضه کرده است. ایلان ماسک یک شرکت هوش مصنوعی به نام xAI دارد و صراحتاً گفته است که می‌خواهد توییتر را به «ایکس، اپلیکیشنِ همه‌چیز» تبدیل کند.
 
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین