. . .

خبر اندروید ۱۴ بلای جان تبلیغات تمام‌صفحه می‌شود

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
136
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

گوگل با اندروید ۱۴ به کاربران امکان می‌دهد که جلوی نمایش تبلیغات تمام‌صفحه‌ی اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را بگیرند.

توسعه‌دهندگان گاهی‌اوقات برای کسب درآمد بیشتر، در بازی و اپلیکیشن‌ خود تبلیغات قرار می‌دهند. برخی از این تبلیغات مشکل خاصی ایجاد نمی‌کنند، اما برخی دیگر حالت تمام‌صفحه دارند و بسیار آزاردهنده‌اند.
یک توسعه‌دهنده در شبکه‌ی اجتماعی ایکس می‌گوید گوگل با اندروید ۱۴ در پی مبارزه‌ با تبلیغات تمام‌صفحه‌ی اپلیکیشن‌ها است. این سیستم‌عامل با تغییری در رابط مدیریت نوتیفیکیشن‌های تمام‌صفحه همراه می‌شود تا کاربر بتواند به‌صورت دستی مجوز USE_FULL_SCREEN_INTENT را غیرفعال کند.
گزینه غیرفعال‌کردن نوتیفیکیشن تمام صفحه در اندروید ۱۴

مجوز USE_FULL_SCREEN_INTENT در اندروید به اپلیکیشن‌ها امکان می‌دهد محتوای تمام‌صفحه به‌ شما نمایش دهند. برای نمونه وقتی فردی با شما تماس می‌گیرد یا آلارم گوشی به صدا درمی‌آید، شاهد نوتیفیکیشن تمام‌صفحه خواهید بود. برخی از اپلیکیشن‌ها از این مجوز سوءاستفاده می‌کنند تا تبلیغات تمام‌صفحه نمایش دهند. روش‌های دیگری نیز برای این کار وجود دارد، اما USE_FULL_SCREEN_INTENT پرکاربرد‌ترین است.
سیستم‌عامل اندروید ۱۴ شما را قادر می‌سازد که انتخاب کنید کدام اپلیکیشن‌ها به مجوز USE_FULL_SCREEN_INTENT دسترسی داشته باشند و دسترسی کدام اپلیکیشن‌ها محدود شود. همچنین گفته شده است که تا چند ماه دیگر، مجوز USE_FULL_SCREEN_INTENT تمامی اپلیکیشن‌های جدیدی که از گوگل پلی روی اندروید ۱۴ نصب می‌شوند، به‌صورت پیش‌فرض غیرفعال خواهد بود؛ به‌غیر از اپلیکیشن‌هایی که به مدیریت تماس و هشدارها ارتباط دارند.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین