. . .

آموزش استایل اسپرت دخترانه: نکات مهم+ 10 ایده جذاب برای همه سلیقه‌ها

تالار آموزش مد و استایل
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

فاطره

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
انجمندار
مدیر
تیم تبلیغات
منتقد
کپیست
طراح
تدوینگر
گوینده
هنرجو
نام هنری
فاطره
مقام خاص
مبلغ‌یار
مدیر
هنرجویان
شناسه کاربر
5955
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-21
آخرین بازدید
موضوعات
793
نوشته‌ها
2,093
راه‌حل‌ها
51
پسندها
4,366
امتیازها
670

  • #1
ست‌ها و لباس‌های راحت و غیررسمی که از جزئیات غیرتکراری دوری می‌کنند، به‌عنوان استایل اسپرت دخترانه شناخته می‌شوند. این تیپ شامل شلوارهای گشاد با شش جیب، انواع جین، پیراهن‌های چهارخانه، لباس‌های اورسایز، هودی و سویشرت است که با کفش اسپرت می‌پوشند. لباس اسپرت زنانه بیشتر با کفش‌های ورزشی و اسپرت ست می‌شود و اکثرا سبکی کژوال می‌سازد.
بااین‌حال، می‌توانید برای مهمانی یا تولدها هم از استایل اسپرت استفاده کنید. در این مقاله ۱۰ ایده جذاب برای داشتن تیپ اسپرت دخترانه را به شما معرفی می‌کنیم. این ایده‌ها برای همه خانم‌ها مناسب هستند و همیشه طرفدار دارند. اگر به دنبال ست اسپرت دخترانه شیک برای بیرون، مهمانی یا سرکار هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

۱. استفاده از رنگ‌های مد روز و ترند سال برای استایل اسپرت دخترانه

هر سال، پنتون ۲ رنگ را به‌عنوان رنگ سال انتخاب می‌کند و همه برند‌های مطرح دنیا، این رنگ‌ها را در طرح‌های خود می‌گنجانند. اگر از افراد طرفدار فشن و استایل اسپرت دخترانه هستید، فقط به رنگ‌های کروم، جین آبی، سفید و مشکی بسنده نکنید.
شجاعت و انرژی خود را با پوشیدن رنگ‌های جدید و خاص در تیپ دخترانه نشان دهید. لباس‌های ورزشی برند، سویشرت‌ها، هودی‌، کفش‌های ورزشی، کلاه، ساعت دخترانه مارک و تاپ ورزشی را با رنگ‌های ترند سال انتخاب کنید.
انتخاب رنگ‌های جدید و خاص برای استایل اسپرت دخترانه

۲.ساعت اسپرت با بند رنگی؛ اکسسوری مناسب استایل دخترانه

در کنار سبک لباس اسپرت زنانه حتما از اکسسوری استفاده کنید. اکسسوری‌ها به استایل شما شخصیت می‌دهند و سبک لباس پوشیدن شما را به حد کمال می‌رسانند. اکسسوری‌هایی مانند زیورآلات، کمربند و ساعت، پرطرفدارترین اکسسوری‌ها در بین خانم‌ها هستند. برای لباس اسپرت مجلسی از جواهرات مرواریدی یا تک رنگ استفاده کنید.
یکی از کاربردی‌ترین اکسسوری‌ها برای استایل ورزشی دخترانه، ساعت مچی اسپرت است. اگر تیپ‌های رنگی می‌زنید، به سراغ ساعت اسپرت با بند‌های رنگی بروید. ست اسپرت خود را با ساعت، عینک آفتابی و کلاهی مناسب تکمیل کنید.
ساعت اسپرت سفید مناسب استایل ورزشی دخترانه

۳. کت و شلوار پارچه‌ای با کفش ورزشی؛ استایل کژوال مناسب کار

اگر جزو خانم‌های کارمند هستید، پوشیدن کت و شلوار پارچه‌ای با کفش اسپرت را امتحان کنید. افرادی که زیاد سر پا می‌ایستند یا پیاده‌روی‌های روزانه طولانی دارند، باید کفش اسپرت بپوشند. اگر می‌خواهید استایل شیک زنانه خود را با کت و شلوار حفظ کرده و در‌عین‌حال، راحت‌تر پیاده‌روی کنید، کفش اسپرت و ورزشی بپوشید.
استایل کت و شلوار، برای خانم‌ها هم بسیار شیک است و ظاهری متفاوت و قدرتمند از آ‌ن‌ها را نشان می‌دهد. برای تکمیل شدن استایل کاری خود، از ساعت‌های شیکی مانند کاسیو جی شاک استفاده کنید. برای فصل پاییز، لایه‌های لباس بیشتری به ترکیب کت و شلوار اضافه کنید. جلیقه، ژیله یا شال‌گردن بپوشید و استایلی متفاوت از دیگران بسازید.
استایل کت و شلوار اسپرت با کفش کتانی سفید، جذاب و قدرتمند

۴. ترکیب جین و کتانی سفید؛ استایل دخترانه که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد

اگر به دنبال استایل اسپرت دخترانه مجلسی یا سبکی هستید که هیچ‌گاه از مد نیفتد، لباس جین و کتانی سفید بخرید. درمجموع، لباس‌های جین با همه نوع استایلی ست می‌شوند و به‌راحتی می‌توانید آن را با لباس‌های ورزشی یا اسپرت هم ست کنید. در این استایل، بسته به سلیقه به سراغ شلوارهای لی رنگ تیره تا روشن یا مدل‌های زاپ‌دار بروید.
کفش‌های ورزشی با هر رنگی را می‌توانید هماهنگ با این شلوارها بپوشید. رنگ جین و سفید با لباس‌های طوسی رنگ هم ست زیبایی می‌سازند. رنگ آبی جین، یکی از مکمل‌های رنگ طوسی در لباس است. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد ست کردن رنگ طوسی با رنگ‌های دیگر در لباس‌ها هستید، مقاله مکمل رنگ طوسی در لباس را بخوانید.
کت جین با لباس سفید مناسب برای استایل اسپرت دخترانه

۵. شلوار بگ و نیم بگ با تیشرت؛ ترکیبی جذاب برای استایل دخترانه

یکی از شلوارهایی که این سال‌ها ترند شده است، شلوار بگ و نیم بگ هستند. این مدل شلوارها به‌خوبی با کفش‌های اسپرت ست می‌شوند و استایلی متفاوت می‌سازند. برای اینکه تیپ دخترانه شیک و جذاب داشته باشید، این شلوارها را با لباس تنگ و اکسسوری‌های لوکس بپوشید. برای تکمیل کردن استایل خود از کت‌های لی یا کاپشن‌های رنگی به همراه ساعت‌هایی مانند ساعت کاسیو اورجینال استفاده کنید.
ترکیب شلوار بگ با کفش اسپرت، مناسب استایل شیک دخترانه

۶. شلوار قد ۹۰؛ ترکیبی متفاوت با کفش اسپرت برای بیرون

انواع شلوارهای کتان، جین و پارچه‌ای در بازار هستند که به قد ۹۰ معروف‌اند. این شلوارها با کفش اسپرت و ورزشی، استایل دخترانه شیکی می‌سازند. با این استایل می‌توانید به مدرسه یا دانشگاه بروید. همچنین، استایل شلوار قد ۹۰ با جوراب بلند رنگی رنگی و کفش سفید، یکی از جذاب‌ترین استایل‌ها برای بیرون است. کوتاهی شلوار به شما امکان نشان‌دادن طرح روی جوراب را می‌دهد؛ به‌همین‌خاطر در فصل سرما این شلوارها را با جوراب ساق بلند می‌پوشند.
برای فصل‌های اول سال، از جوراب‌های ساق کوتاه یا کالجی به‌همراه شلوار قد ۹۰ استفاده کنید تا تیپ شیکی داشته باشید. اگر نمی‌دانید که کفش اسپرت خود را چگونه با شلوار قد ۹۰ ست کنید یا اینکه کدام یک از لباس‌هایتان مناسب سبک و استایل شما هستند، مقاله چگونه استایل خود را پیدا کنیم را بخوانید.
شلوار قد ۹۰ با جوراب ساقدار، مناسب برای استایل دخترانه اسپرت

۷. جوراب؛ یکی از مهم‌ترین لباس‌ها در استایل اسپرت دخترانه

جوراب‌ها بخش رنگی و جذاب در پوشش لباس‌ها هستند که به دلیل تنوع بالا در مدل و رنگ و قیمت ارزان، توجه زیادی از طرف دخترها به آن می‌شود. بیشتر دخترها با کفش‌های اسپرت به سراغ جوراب‌های ساقدار هماهنگ با رنگ لباس و کفش می‌روند. سبک‌های مختلفی برای استایل ورزشی خود می‌توانید با جوراب‌ها بسازید.
برای استایل اسپرت در مهمانی‌ها می‌توانید از جوراب‌های ساق بلند با دامن استفاده کنید. جوراب کالجی برای اسنیکرز‌های ساق کوتاه مناسب استایل سرکار یا مهمانی است. اگر طرفدار رنگ‌های شاد هستید، به سراغ رنگ‌های جذاب و شاد در جوراب‌ها بروید. رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای جوراب است که در استایل اسپرت دخترانه شیک پوشیده می‌شود.

۸. ست ورزشی سویشرت به همراه پالتو؛ یک استایل کژوال برای دختران

ترکیب یک تی‌شرت، شلوار ورزشی و کتانی یا ست سویشرت همیشه برای بیرون رفتن و استایل روزانه مناسب است. این استایل با شلوار بلند و پالتو، یک لباس اسپرت زنانه شیک مناسب فصل سرما است. حتی بعضی از سویشرت‌ها بلند بوده و مانند یک پالتو در تیپ شما عمل می‌کنند. با این استایل اسپرت دخترانه می‌توانید به خرید، خیابان گردی و حتی سفر بروید.

۹. کت چرمی و کفش اسپرت اسنیکر، یک تیپ اسپرت دخترانه برای تولد

کفش‌های اسپرت از مهم‌ترین اجزای این استایل هستند. کفش‌های کتانی، اسنیکرز و رانینگ از محبوب‌ترین کفش‌های اسپرت برای دختران هستند اما همه آن‌ها برای مهمانی و تولد مناسب نیستند. برای داشتن یک استایل اسپرت دخترانه در مهمانی‌ها، از کفش کتانی سفید یا اسنیکرز استفاده کنید.
برای لباس‌ها به سراغ تاپ‌های براق و کت چرمی کوتاه بروید. در این استایل، می‌توانید از دامن به‌جای شلوار استفاده کنید. ست دامن کوتاه دخترانه یا پیراهن با کفش اسپرت اسنیکرز، یک استایل جذاب برای مهمانی می‌سازد. یک اکسسوری شیک و اورجینال مانند ساعت سوئیس دخترانه، سبک زیبای اسپرت شما را در مهمانی‌ها بیشتر نمایان می‌کند.
ست ورزشی سویشرت برای استایل اسپرت پاییزی دختران

۱۰. اورال جین با کفش آل استار؛ تیپ اسپرت برای دختران

ترکیب سرهمی‌ها با کفش اسپرت، استایلی جذاب می‌سازد. برای دختربچه‌ها با سن کم، اورال رامپر با کتونی سفید ایده خوبی برای فصل گرم و تابستان خواهد بود. با یک اورال جامپ سوت و کفش آل استار در کمد لباس‌ها، ست جذابی برای تابستان خواهید داشت. برای فصل بارانی مانند پاییز، پالتو یا کت چرمی مشکی را به این تیپ اضافه کنید تا استایلی خارجی و اسپرت دخترانه برای بیرون بزنید.

پیروی از مد پایدار و راحت برای داشتن تیپ اسپرت دخترانه شیک

بسته به مکانی که در آن حضور پیدا می‌کنید، استایل اسپرت دخترانه خود را انتخاب کنید. برای مهمانی‌ها از دامن به‌جای شلوار در کنار کفش‌های ورزشی استفاده کنید. همیشه شلوار و کت جین در کمد لباس خود داشته باشید و یک بار در هفته این استایل را بپوشید.
اگر اهل پیاده‌روی‌های طولانی یا زیاد سر پا ایستادن هستید، حتما از کفش‌های ورزشی راحت استفاده کنید. مراقب سلامتی پاهای خود باشید و حداقل یکی از استایل‌های متفاوت نام برده در این مقاله را بسته به سلیقه خود برگزینید
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین