. . .

آموزش چگونه شیک لباس بپوشیم؟ 10 روش ساده برای داشتن استایل درجه یک

تالار آموزش مد و استایل

FAZA-F

رمانیکی حامی
محروم
شناسه کاربر
2613
تاریخ ثبت‌نام
2022-07-10
آخرین بازدید
موضوعات
244
نوشته‌ها
381
پسندها
1,286
امتیازها
373
سن
17
محل سکونت
HEYRAN

  • #1
بیایید با این حقیقت همه گیر روبرو شویم که همه ما می‌خواهیم پوششی باکلاس و گران قیمت داشته باشیم و تا حد امکان جذاب به نظر برسیم. در حالی که برخی از اقلام مد بسیار گران قیمت هستند و شاید در توان خرید ما نباشند، ما به شما می‌گوییم که داشتن استایل خوب، با رعایت صرفا چند نکته ساده نیز امکان پذیر است و نیازی ندارید هزینه زیادی را متحمل شوید. در این مطلب قصد داریم 10 روش ساده برای داشتن استایل درجه یک و این که چگونه شیک لباس بپوشیم را با هم بررسی کنیم. در ادامه با دینو همراه باشید.

چگونه شیک لباس بپوشیم؟​

چگونه شیک لباس بپوشیم؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به ظاهر و نوع پوششتان اهمیت می‎دهید، در ادامه با ترفندهای ساده برای این که چگونه شیک لباس بپوشیم همراه ما باشید.

1. لباس‌های فیت و متناسب با سایز بدن خودتان بپوشید.​

اولین نکته برای شیک پوشی، انتخاب لباس‌های متناسب با هیکل و ظاهر شما است. از پوشیدن لباس‌های اورسایز و یا بسیار تنگ خودداری کنید و تناسب سایز دقیق بدنتان را حفظ نمایید.

2. از پوشیدن لباس مشکی غافل نشوید.​

فرقی ندارد که از رنگ مشکی در چه آیتمی از استایل خود استفاده می‌کنید، این رنگ باعث می‌شود به راحتی جذاب و باکلاس به نظر برسید و بتوانید آن را با هر رنگ دیگری همراه کنید.

3. پیراهن سفید رسمی را اولویت قرار دهید.​

در حالی که یک پیراهن سفید ساده می‌تواند کژوال و روزمره به نظر برسد، در عین حال در صورت همراه شدن با آیتم‌های مناسب، استایل شما را رسمی و باکلاس جلوه می‌دهد. فراموش نکنید که پیراهن شما باید تمیز و اتو شده باشد.

4. کت و ژاکت اعتماد به نفس شما را نشان می‌دهد.​

پوشیدن کت و ژاکت از روی پیراهن، ظاهر شما را گیراتر کرده و شخصیت شما را کاریزماتیک و قدرتمند نشان می‌دهد.

5. کفش‌های پاشنه بلند نوک تیز را برای ملاقات‌های خود انتخاب کنید.​

کفش‌های پاشنه بلند نوک تیز در هر دوره و زمانی مد هستند و برای رسمی و شیک جلوه دادن استایل استفاده می‌شوند. فرقی ندارد که از رنگ خنثی یا مشکی آن استفاده می‌کنید، حتما یک جفت از این کفش‌ها را در کمد لباس‌هایتان داشته باشد.

6. یک ساعت شیک و برجسته به دست داشته باشید.​

ساعت فقط برای نشان دادن زمان نیست و در حقیقت یک آیتم مهم در استایل شما است. سعی کنید از یک مدل برجسته و شیک برای جذابیت هر چه بیشتر استایل خود کمک بگیرید.

7. معجزه کمربندهای مدرن و شیک را دست کم نگیرید.​

کمربندهای مدرن در حقیقت قهرمانان گمنام بسیاری از کمدهای لباس هستند. شما نباید معجزه آن‌ها را دست کم بگیرید و بدانید که یک کمربند متناسب و هماهنگ با نوع لباس‌تان، می‌تواند استایل شما را چندین درجه بالاتر ببرد.

8. جواهرات برجسته را متناسب با رنگ استایل خود به کار ببرید.​

جواهراتی بپوشید که ظاهری خاص دارند. جواهرات برجسته و شیک، به هر لباسی ظاهری پرابهت می‌بخشند.

9. کیف برند با فرم مشخص و اشکال هندسی منظم به دست بگیرید.​

زمانی که صحبت از یک استایل شیک و باکلاس می‌شود، کیف‌های ساختاری جایگاه ویژه‌ای پیدا می‌کنند. انواع صاف دارای فرم مشخص به نسبت نمونه‌های ساده دستی (بدون فرم و نامنظم) همیشه اولویت دارند.

10. کیفتان را با کفش یا کمربندتان ست کنید.​

یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که برای داشتن ظاهری شیک می‌توانید از آن استفاده کنید، ست کردن کیف‌تان با کفش یا کمربندتان است. از لباس‌های ساده استفاده کنید و به کمک یک ست برجسته، استایل خود را بهتر از همیشه به نمایش بگذارید.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین