. . .

آموزش ترفند برای ست کردن کیف و کفش در استایل های زنانه

تالار آموزش مد و استایل

FAZA-F

رمانیکی حامی
محروم
شناسه کاربر
2613
تاریخ ثبت‌نام
2022-07-10
آخرین بازدید
موضوعات
244
نوشته‌ها
381
پسندها
1,286
امتیازها
373
سن
17
محل سکونت
HEYRAN

  • #1
زمانی که از ست کردن لباس یا کیف و کفش صحبت می کنیم هماهنگ گردن رنگ یا جنس آنها به ذهنمان می رسد اما بسیاری از گزینه ها به خصوص ملزومات کیف و کفش وجود دارند که می توانند با یکدیگر ست شوند و استفاده از این روش های خلاقانه و جدید می تواند استایل شما را بسیار متمایز کند.

1. شباهت کم کیف و کفش
همانطور که گفتیم نیازی به شباهت کامل میان کیف و کفش شما وجود ندارد و نیاز نیست آنها را کاملا یکسان کنید. برای مثال اگر کیف شما زمینه مشکی با بندی قرمز دارد بهتر است به جای رنگ مشکی از رنگ قرمز برای کفش خود استفاده کنید.

علاوه بر این شما می توانید زمانی که کیف و کفش شما دو رنگ کاملا متفاوت دارد از یک اکسسوری مانند جاسوئیچی یا کیف دستی استفاده کنید که به رنگ کفش شما باشد. استفاده از این روش کمک می کند تا استایل شما بسیار خاص باشد. در این زمینه استفاده از برند اکسسوری، کیف و کفش آلدو می تواند گزینه خوبی باشد. شما با خرید کیف و کفش آلدو از فروشگاه کیف و کفش جلو باز یا جلو بسته و غیره این برند علاوه بر طراحی هوشمندانه و کیفیت بالایی که این محصولات دارند، آنها را به راحتی با هم ست کنید.

2. شناسایی موقعیت خاص​

هر موقعیتی نیاز دارد تا کیف و کفش خاص آن موقعیت را بپوشید. برای مثال شما نمی توانید برای شرکت در عروسی با کوله پشتی چرم و اسپرت زنانه بروید یا امکان رفتن به کلاس با کفش پاشنه بلند مجلسی و کیف ورنی دانشگاه وجود ندارد به همین دلیل هم بهتر است شرایط و موقعیت را درک کنید و سپس متناسب با موقعیت اقدام به خرید کیف و کفش کنید.

3. استفاده از یک تن رنگی​

استفاده از یک پالت رنگی یکی از آسان ترین روش ها برای ست کردن همه نوع لباس از جمله کیف و کفش است. شما می توانید در کنار کیف و کفش از یک تن رنگی برای همه لباس های خود استفاده کنید و در کیف و کفش هم کمی از آن رنگ کمک بگیرید. رنگ کفش می تواند کمی هم متفاوت از رنگ کیف شما باشد و رنگی تندتر یا سیرتر داشته باشد.
برای مثال اگر رنگ انتخابی شما زیتونی است می توانید بر روی ترکیب کرم و زیتونی در کیف و کفش خود استفاده کنید. در این صورت تمام لباس ها و کیف و کفش شما به رنگ کرم و زیتونی است و استایل شما بی نقص خواهد شد.

4. کیف و کفش براق برای مناسبت های رسمی​

کیف و کفش دارای تنوع بسیار زیادی در جنس و رنگ است و برخی از آنها جیر ، چرم مات و برخی دیگر ورنی و براق هستند. هر کدام از این مدل ها برای موقعیت و مراسم خاصی مناسب هستند و بهتر است از انواع کیف و کفش زنانه براق برای موقعیت های رسمی استفاده شود. کیف و کفش جیر برای موقعیت روزمره مناسب است و کیف و کفش چرم مات را می توانید در موقعیت های نیمه رسمی و رسمی استفاده کنید. کیف و کفش های براق و از جنس ورنی بهتر است در مهمانی شبانه رسمی استفاده شود.

5. استفاده از رنگ شارپ و خنثی در کنار هم​


معمولا رنگ هایی که ما در محیط اطراف خود می بینیم هر یک ویژگی خاص خود را دارند. برای مثال رنگ های شارپ مانند طیف فسفری، زرد و یا نارنجی، توجه هر بیننده ای را بیشتر به سمت خود جذب می کنند. در زبان عامه و در اصطلاح به این رنگ ها، رنگ جیغ هم گفته می شود. در کنار این رنگ ها، رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی و خاکستری وجود دارند که به راحتی هم با دیگر رنگ ها قابل ست شدن هستند. استفاده از رنگ خنثی در کنار دیگر رنگ ها موجب می شود تا رنگ های دیگر جلوه بیشتری پیدا کنند.

6. استفاده از رنگ تند​

یکی دیگر از استایل های جذاب برای استفاده از کیف و کفش انتخاب آنها با رنگ تند است. این رنگ تند متفاوت از بخش های دیگر استایل شما است و زمانی این ترفند جذاب تر می شود که لباس شما کم رنگ و بی حال باشد تا با استفاده از این رنگ کمی حس و حال بگیرد.

7. ست کردن کیف و کفش با دستمال گردن و شلوار​

شما برای شیک بودن و انتخاب رنگ های مختلف در استایل آزاد هستید و می توانید به جای ست کردن رنگ کیف و کفش با یکدیگر، رنگ کفش یا کیف خود را با شلوار یا دستمال گردن ست کنید. برای مثال انتخاب یک شلوار یا دستمال گردن مشکی با کفش هایی به همین رنگ در کنار یک کیف از طیف رنگی ایده خوبی خواهد بود. معمولا ترکیب رنگ های قهوه ای کم رنگ، خاکستری و سفید در کنار هم جذاب می شوند و می توانید برای دستمال گردن و شلوار از این رنگ ها در کنار کیف و کفش خود استفاده کنید.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین