. . .

معرفی آپدیت جدید استیم، عملکرد این پلتفرم را در مک‌های اپل بهبود می‌دهد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
212
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
لوگو استیم / Steam در پس زمینه آبی

جدیدترین به‌روزرسانی استیم، عملکرد این پلتفرم را روی مک‌های اپل بهبود می‌دهد. اپل در هفته‌های اخیر بیش‌از‌پیش روی قابلیت‌های گیمینگ مک متمرکز شده است.

اپل در کنفرانس WWDC 2023 تلاش کرد macOS را به‌عنوان پلتفرمی گیمینگ جلوه دهد و همزمان بسیاری از توسعه‌دهندگان در حال کار روی محتواهای گیمینگ این سیستم‌عامل هستند.
استیم همچنین از بهبود سیستم نوتیفیکیشن خبر داده و گفته است نسخه‌ی جدید اپلیکیشن لایه‌ی بازطراحی‌شده‌‌ای در داخل بازی‌ها نمایش می‌دهد که به نوار ابزار (تول‌بار) مجهز است.

کاربران همچنین می‌توانند درباره‌ی بازی‌ای که در حال تجربه‌ی آن هستند یادداشت بنویسند و یادداشت‌ها را سنجاق کنند، حتی در حالت تمام‌صفحه. این قابلیت مخصوص کسانی است که راهنماهای قدم‌به‌قدم بازی‌ها را می‌نویسند.
در فاصله‌ی کوتاه پس از مراسم، اپلیکیشن استیم به‌روزرسانی مهمی دریافت کرده است و اکنون از شتاب سخت‌افزاری پشتیبانی می‌کند. به‌لطف این به‌روزرسانی، مک‌های اپل عملکرد بهتری در اجرای استیم خواهند داشت.
بر اساس گزارش 9to5Mac، جدیدترین به‌روزرسانی Steam مبتنی‌بر فریم‌ورک جدیدی است که این اپلیکیشن را قادر می‌سازد قابلیت‌هایی مشترک را در پلتفرم‌های مختلف ارائه دهد. رابط کاربری استیم در نسخه‌ی جدید ظاهر مدرن‌تری دارد و از منوها و فونت‌های جدیدی استفاده می‌کند.
به گفته‌ی استیم، نسخه‌ی جدید اپلیکیشن این شرکت افزون‌بر macOS در لینوکس نیز از شتاب سخت‌افزاری پشتیبانی می‌کند. استیم می‌گوید این تغییر باعث می‌شود کاربران «انیمیشن‌ها و اسکرول روان‌تر و رابط کاربری واکنش‌گراتر» ببینند.
منبع : زومیت
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین