. . .

دانستنی ✅ اطلاعیه‌ ثبت‌نام‌ در‌ آزمون‌ سراسری‌ ‌سال‌ ۱۴۰۳ (نوبت اول) و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه‌ فرهنگیان

تالار تحصیل و دانشگاه

Sonay =)

مدیر تحصیل و دانشگاه
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
ویراستار
نام هنری
Sonay
مدیر
مدیر تالار تحصیل و دانشگاه
شناسه کاربر
6749
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-23
موضوعات
165
نوشته‌ها
219
پسندها
547
امتیازها
303
محل سکونت
Fantasy World

  • #1
کنکوری

✅ اطلاعیه‌ ثبت‌نام‌ در‌ آزمون‌ سراسری‌ ‌سال‌ ۱۴۰۳ (نوبت اول) و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه‌ فرهنگیان

1_ثبت‌نام از روز یک شنبه به تاریخ 1402/09/05 (پنجم آذر ماه‌ 1402) منحصراً از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان آغاز و در روز شنبه به تاریخ 1402/09/11 (یازدهم آذر ماه‌ 1402) پايان مي‌پذيرد.

2_پس از مطالعه دفترچه راهنما، بایستی مدارك يا اطلاعات لازمِ مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام، از جمله فايل عكس اسكن شده را بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه آماده نمايید. در صورت تمايل به ويرايش اطلاعات ثبت نامي، لازم است با ورود به حساب کاربري خود نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت نامي اقدام کنید.

تذکر: داوطلبان لازم است در تکمیل پروفایل ثبت نام دقت کافی داشته باشند. بعد از اتمام مهلت ثبت نام و ويرايش به هیچ وجه امکان تغییر اطلاعات اعم از مشخصات فردی، اقامتی یا آزمونی میسر نیست. مسئولیت ثبت اطلاعات در پروفایل کاملاً به عهده شخص داوطلب است.

3_هر داوطلب مطابق ضوابط آزمون مي‌تواند در يكي از گروه‌هاي آزمايشي اصلي (شامل گروه‌هاي علوم رياضي و فني، علوم تجربي و علوم انساني) و همچنين يکي از گروه‌هاي آزمايشي (هنر و يا زبان‌هاي خارجي) شرکت نمايد.

4_چنانچه تمايل به ثبت‌نام در 2 گروه آزمايشي (يكي از گروه‌هاي آزمايشي اصلي شامل گروه‌هاي علوم رياضي و فني، علوم تجربي و علوم انساني و همچنين يکي از گروه‌هاي آزمايشي هنر و يا زبان‌هاي خارجي) را دارید، لازم است به ازاي هر گروه آزمايشي، مبلغ 2/180/000 (دو میلیون و صد و هشتاد هزار) ريال پرداخت نمایید.

5_متقاضياني که فقط تمايل به شرکت در آزمون اختصاصي پذیرش دانشجو - معلم در دانشگاه فرهنگيان را دارند، مبلغ 2/180/000 (دو ميليون و صد و هشتاد هزار) ريال و براي متقاضياني که تمايل به ثبت‌نام در هر دو آزمون (آزمون سراسري و آزمون اختصاصي پذیرش دانشجو – معلم) را دارند لازم‌ است علاوه بر پرداخت هزينه شرکت در آزمون سراسري، نسبت به خريد كارت اعتباري بصورت جداگانه براي آزمون اختصاصي پذیرش دانشجو - معلم نيز اقدام کنند.
 

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین