. . .

آموزش ویژگی های زبان انگلیسی

تالار زبان انگلیسی

sara°⁸

رمانیکی پایبند
رمانیکی
شناسه کاربر
169
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-26
آخرین بازدید
موضوعات
241
نوشته‌ها
598
راه‌حل‌ها
2
پسندها
1,129
امتیازها
306
محل سکونت
بهشت

  • #11
زبان رسمی (Formal) و غیر رسمی (Informal) در انگلیسی به چه معنی است؟
سعی کنید یک روز کاریتان در اداره را به خاطر بیاورید. آیا مکالماتتان با رییستان را به خاطر دارید؟ مکالماتتان با دوستان و همکاران صمیمی‌تان را چطور؟ همان طور که می‌بینید شما باید زبان انگلیسی خود را با موقعیت های روزمره ی زندگی خود سازگار کنید. دو نوع سبک اساسی انگلیسی وجود دارد: رسمی و غیر رسمی.

شما می‌توانید انگلیسی رسمی را در متن ها و شرایط جدی و رسمی بشنوید یا استفاده کنید. به عنوان مثال، در اسناد رسمی، کتاب ها، گزارش های خبری، مقالات، نامه های تجاری یا سخنرانی های رسمی. در مقابل انگلیسی غیررسمی در مکالمات روزمره و نامه های شخصی استفاده می شود.
 

sara°⁸

رمانیکی پایبند
رمانیکی
شناسه کاربر
169
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-26
آخرین بازدید
موضوعات
241
نوشته‌ها
598
راه‌حل‌ها
2
پسندها
1,129
امتیازها
306
محل سکونت
بهشت

  • #12
بیایید نگاه کوتاهی به تفاوت‌های این دو سبک بکنیم:

همان طور که گفته شد زبان رسمی بیشتر در متون دانشگاهی، ادبی و اداری دیده ‌می‌شود. به طور معمول در نوشتار به صورت دقیق و ویرایش شده استفاده می شود و در گفتار معمولا در سخنرانی‌های از قبل آماده شده مثل خواندن خبر یا سخنرانی‌های رسمی استفاده می‌شود. جملات در این سبک طولانی و پیچیده هستند. تعداد زیادی از کلمات و عبارات وجود دارند که عمدتا در انگلیسی رسمی استفاده می شود. و از افعال چند قسمتی (phrasal verbs) به ندرت استفاده می‌شود.

زبان غیررسمی به طور معمول در گفتار “بداهه” (improvised speech) استفاده می شود. هنگامی که گوینده بدون آمادگی صحبت می کند ، مانند مکالمات در زندگی واقعی یا تلفنی. انگلیسی غیررسمی نیز در نوشتن اتفاق می‌افتد، بخصوص زمانی که نویسنده سریع و بدون ویرایش می نویسد. جملات غیر رسمی ساده‌تر و کوتاه‌تر هستند. اصطلاحات عامیانه در آن زیاد شنیده می‌شود. تعداد زیادی از کلمات و عبارات وجود دارند که عمدتا در انگلیسی غیر رسمی استفاده می شود. از افعال چند قسمتی زیاد استفاده می‌شود و بیشتر کلمات و عبارات به صورت کوتاه شده و ساده تلفظ می شوند.
 

sara°⁸

رمانیکی پایبند
رمانیکی
شناسه کاربر
169
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-26
آخرین بازدید
موضوعات
241
نوشته‌ها
598
راه‌حل‌ها
2
پسندها
1,129
امتیازها
306
محل سکونت
بهشت

  • #13
دلایلی که زبان انگلیسی را به یک زبان عالی تبدیل میکند؟
زبان انگلیسی دومین زبان پرکاربرد جهان پس از چینی ماندارین است و این یکی از دلایلی است که باعث جذابیت آن شده است. تعداد زبان آموزانی که آن را یاد می‌گیرند به 1.5 میلیارد نفر از سراسر جهان می‌رسد. بنابراین شما شانس زیادی برای رویارویی با یکی از آن ها را دارید! اگر حداقل اصول انگلیسی را بدانید، در اکثر گوشه و کنار جهان درک خواهید شد. وقتی صحبت از مواردی مانند مسافرت و یافتن شغل می شود، انگلیسی واقعاً بی رقیب است. در طی یکی دو دهه گذشته، زبان انگلیسی برای بسیاری از شرکت های بزرگ یک ضرورت بوده است. هرچه رقابت رشد می کند و بیشتر و بیشتر به دهکده‌ی جهانی مبدل می‌شویم، دانستن زبان‌های بیشتر باعث می‌شود در صدر جدول رقابت قرار بگیریم. در نهایت، چند زبانه بودن می‌تواند تفاوت بین دو کاندیدای قوی برای یک موقعیت شغلی باشد. همیشه منابع رایگان بسیار خوبی برای شروع یک زبان جدید در دسترس است، بنابراین هیچ بهانه ای برای بهره مندی از مزایای مختلف یادگیری زبانی دیگر وجود ندارد.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین