فاطره
مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
انجمندار
مدیر
تیم تبلیغات
منتقد
کپیست
طراح
تدوینگر
گوینده
هنرجو
- نام هنری
- فاطره
- مقام خاص
- مبلغیار
- مدیر
- هنرجویان
- شناسه کاربر
- 5955
- تاریخ ثبتنام
- 2023-07-21
- آخرین بازدید
- موضوعات
- 796
- نوشتهها
- 2,157
- راهحلها
- 53
- پسندها
- 4,502
- امتیازها
- 690
- محل سکونت
- سَرزَمینِ روءیا
#وفاداری_مشتریان
#مشتری_مداری
👈 دلایل کاهش وفاداری مشتریان
🔹 قسمت اول
✍ دورانی که مشتریان برای مدت طولانی نسبت به شرکتها وفادار بودند به سر آمده است.
🔹 میزان اعتماد مصرفکنندگان به نامهای تجاری همواره در حال کاهش است و در صورت ارائه پیشنهادهای بهتر از سوی دیگر برندهای تجاری، مشتریان بدون هیچ تردیدی از برند همیشگی خرید نخواهند کرد.
🔹 قانون ۸۰/۲۰ که معتقد است ۲۰ درصد از مشتریان ۸۰ درصد از سود را رقم میزنند به قانون ۶۰/۴۰ تبدیل شده است. (۴۰درصد از مشتریان موجب ۶۰ درصد گردش مالی میشوند.)
🔹 امروزه این قانون هم به آرامی به سوی قانون ۵۰/۵۰ تکامل پیدا کرده است، به صورتی که مشتریان وفادار و غیر وفادار به یک میزان، در تولید درآمد نقش دارند.
🔹 این تغییرات رفتاری، پایه و اساس برخی از تاکتیکهای بازاریابی را زیر سوال برده است، اما آیا بازاریابان برای جلوگیری از چنین رفتارهایی توانایی لازم را ندارند؟
ادامه دارد...
#مشتری_مداری
👈 دلایل کاهش وفاداری مشتریان
🔹 قسمت اول
✍ دورانی که مشتریان برای مدت طولانی نسبت به شرکتها وفادار بودند به سر آمده است.
🔹 میزان اعتماد مصرفکنندگان به نامهای تجاری همواره در حال کاهش است و در صورت ارائه پیشنهادهای بهتر از سوی دیگر برندهای تجاری، مشتریان بدون هیچ تردیدی از برند همیشگی خرید نخواهند کرد.
🔹 قانون ۸۰/۲۰ که معتقد است ۲۰ درصد از مشتریان ۸۰ درصد از سود را رقم میزنند به قانون ۶۰/۴۰ تبدیل شده است. (۴۰درصد از مشتریان موجب ۶۰ درصد گردش مالی میشوند.)
🔹 امروزه این قانون هم به آرامی به سوی قانون ۵۰/۵۰ تکامل پیدا کرده است، به صورتی که مشتریان وفادار و غیر وفادار به یک میزان، در تولید درآمد نقش دارند.
🔹 این تغییرات رفتاری، پایه و اساس برخی از تاکتیکهای بازاریابی را زیر سوال برده است، اما آیا بازاریابان برای جلوگیری از چنین رفتارهایی توانایی لازم را ندارند؟
ادامه دارد...
آخرین ویرایش:
نام موضوع : وفاداری مشتریان
دسته : آموزشهای دیگر