انتشار یافتهها
تالارها
نوشتههای جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
نوشتههای جدید
آیتمهای جدید
آخرین فعالیت
کاربران
کاربران ثبت نام شده
بازدیدکنندگان فعلی
بوفه
مدالها
حمایت مالی
اشتراک ویژه
بازیها
بازی 2048
مار بازی
ورود
ثبتنام
جدیدترینها
جستجو
جستجو
فقط جستجوی عنوانها
توسط:
نوشتههای جدید
جستجو در تالارها
منو
ورود
ثبتنام
نصب برنامه
نصب
★پیدا کردن رمانهای بینام★
سلام مهمون عزیز امیدوارم حالت خوب باشه. تا حالا شده خلاصهی یه رمانی که قبلاً خوندیش یادت باشه؛ اما اسم اثر رو فراموش کرده باشی؟! اگه این مشکل رو داری اصلاً نگران نباش، کافیه توی انجمن رمانیک ثبت نام کنی و خلاصه رمان رو توی این تاپیک بگی. اینطوری با یه تیر دو نشون زدی هم اسم رمانی که دنبالش بودی و پیدا میکنی، هم به خانواده بزرگ رمانیک میپیوندی و حالا میتونی کلی رمان جدید بخونی و اگه خواستی هم خودت دست به قلم بشی.
دوست داری اخبار طنز بنویسی؟ و باعث خندوندن کاربرا بشی؟ برای خبرنگار شدن بپر اینجا.
علاقه داری به نویسندهها کمک کنی تا اشکالات نگارشی خودشون رو برطرف کنن؟ برای ویراستار شدن کلیک کن.
به نظارت علاقه داری؟ دوست داری به نویسندهها توی پیشبرد اثرشون کمک کنی و ناظرباشی؟ آموزش هم داریم. کلیک کن^^
تو هم میتونی وبتون و مانگا و مانهوا ادیت بزنی! برای ادیتور شدن کلیک کن
برای پیوستن به تیم تدوین کلیک کن تا توی ساخت کلیپ حرفهای بشی.
برای اعلام آمادگی رنک بازرس کلیک کن تا توی حفظ و رعایت قوانین بهمون کمک کنی.
به طراحی جلد علاقه داری؟ دوست داری برای آثار یه جلد با خلاقیت خودت طراحی کنی؟ کلیک کن
. . .
تالارها
عمومی
انیمه و انیمیشن
بحث و بررسی انیمه و مانگا
نقد انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul
جاوا اسکریپت غیر فعال میباشد. برای تجربه بهتر، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
پاسخ به موضوع
نوشته
<blockquote data-quote="Like crazy&lt;3" data-source="post: 94700" data-attributes="member: 1249"><p>بیان بهتر وقتی جنس رابطهی کاراکتر الف با کاراکتر ب واقعا نسبت به رابطهی کاراکتر الف با کاراکتر ج منحصربهفرد باشد، تنها حضور دو کاراکتر اصلی در یک موقعیت میتواند بهشدت جذاب به نظر برسد. چون مدل گفتوگوها و حتی جنس داستانگویی خود را دارد. مثلا وقتی توکا مقابل برادر سابق خود میایستد، فضا بهشدت سنگین میشود و مخاطب را به یاد گذشتهی فاشنشدهی آنها میاندازد. وقتی کانکی و <strong><em>هیده</em></strong> نزدیک هم قرار میگیرند، همهچیز دوستانه میشود و حتی به سمت کمدی میرود. وقتی <strong><em>کورئو</em></strong> کنار <strong><em>آمون</em></strong> راه میرود، میشود یاد گرفتن یک شاگرد از استاد خود را دید و وقتی <strong><em>ریزه</em></strong> با کانکی صحبت میکند، نقش وسوسه و حیله در هر صحنه را میتوان درک کرد.</p><p></p><p>«توکیو غول» با استفاده از همین ویژگی مخاطب را هم به چالش میکشد. هنگامی که انتظارات مخاطب از یک لحظه تنظیم شد، به چالش کشیدن لحظهی آن انتظارات، شدیدا هیجانانگیز خواهد بود. مثلا تماشاگر عادت کرده است که هنگام همراهی هیده و کانکی هیچ اتفاق ترسناک مرتبط با زندگی غولها را نبیند. سپس <strong><em>نیشیکی</em></strong> هیده را به انتهای کوچه پرتاب میکند و کانکی و دوست عادی او تا آستانهی مرگ میروند. این لحظه انقدر منزجرکننده و برای مخاطب شوکهکننده است که بدون شک نفشی کلیدی روی تبدیل شدن کانکی به یک کاراکتر خاص میگذارد؛ لحظهای که اگر مخاطب از آن انتظارات سادهای نداشت، نمیتوانست اینچنین میخکوبکننده ظاهر شود.</p><p>تعدد لحن سریال هنگام داستانگویی و اغراقآمیز بودن بعضی از سکانسهای آن باعث میشوند این محصول را به افراد آشنا با انیمهها معرفی کنیم. ولی همین گستردگی سبکهای ذوبشده در دل انیمه Tokyo Ghoul آن را به محصول جالبی تبدیل میکند که اگر ضعفها را بپذیریم و با آنها کنار بیاییم، تبدیل به خاطرهی جالبی در ذهن تماشاگر میشود؛ انیمهای که اگر دقایق اضافهی آن حذف میشدند، قطعا میتوانست رتبهی بالاتری بین انیمههای برتر دههی گذشته داشته باشد.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Like crazy<3, post: 94700, member: 1249"] بیان بهتر وقتی جنس رابطهی کاراکتر الف با کاراکتر ب واقعا نسبت به رابطهی کاراکتر الف با کاراکتر ج منحصربهفرد باشد، تنها حضور دو کاراکتر اصلی در یک موقعیت میتواند بهشدت جذاب به نظر برسد. چون مدل گفتوگوها و حتی جنس داستانگویی خود را دارد. مثلا وقتی توکا مقابل برادر سابق خود میایستد، فضا بهشدت سنگین میشود و مخاطب را به یاد گذشتهی فاشنشدهی آنها میاندازد. وقتی کانکی و [B][I]هیده[/I][/B] نزدیک هم قرار میگیرند، همهچیز دوستانه میشود و حتی به سمت کمدی میرود. وقتی [B][I]کورئو[/I][/B] کنار [B][I]آمون[/I][/B] راه میرود، میشود یاد گرفتن یک شاگرد از استاد خود را دید و وقتی [B][I]ریزه[/I][/B] با کانکی صحبت میکند، نقش وسوسه و حیله در هر صحنه را میتوان درک کرد. «توکیو غول» با استفاده از همین ویژگی مخاطب را هم به چالش میکشد. هنگامی که انتظارات مخاطب از یک لحظه تنظیم شد، به چالش کشیدن لحظهی آن انتظارات، شدیدا هیجانانگیز خواهد بود. مثلا تماشاگر عادت کرده است که هنگام همراهی هیده و کانکی هیچ اتفاق ترسناک مرتبط با زندگی غولها را نبیند. سپس [B][I]نیشیکی[/I][/B] هیده را به انتهای کوچه پرتاب میکند و کانکی و دوست عادی او تا آستانهی مرگ میروند. این لحظه انقدر منزجرکننده و برای مخاطب شوکهکننده است که بدون شک نفشی کلیدی روی تبدیل شدن کانکی به یک کاراکتر خاص میگذارد؛ لحظهای که اگر مخاطب از آن انتظارات سادهای نداشت، نمیتوانست اینچنین میخکوبکننده ظاهر شود. تعدد لحن سریال هنگام داستانگویی و اغراقآمیز بودن بعضی از سکانسهای آن باعث میشوند این محصول را به افراد آشنا با انیمهها معرفی کنیم. ولی همین گستردگی سبکهای ذوبشده در دل انیمه Tokyo Ghoul آن را به محصول جالبی تبدیل میکند که اگر ضعفها را بپذیریم و با آنها کنار بیاییم، تبدیل به خاطرهی جالبی در ذهن تماشاگر میشود؛ انیمهای که اگر دقایق اضافهی آن حذف میشدند، قطعا میتوانست رتبهی بالاتری بین انیمههای برتر دههی گذشته داشته باشد. [/QUOTE]
درج نقلقولها...
پاسخ دادن
تالارها
عمومی
انیمه و انیمیشن
بحث و بررسی انیمه و مانگا
نقد انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul
سلام
دوست عزیز
جهت انتشار آثار و یا حمایت از نویسندههای انجمن، اکنون به خانوادهی رمانیک بپیوندید.
با ما اوقات خوشی را تجربه خواهید کرد. 🌹
تالار
فراخوانها
آموزش
کار با انجمن
قوانین
کلی
قوانین
فرستادن موضوع و نوشته
بالا
پایین