. . .

معرفی معرفی سریال The Conjuring: The Devil Made Me Do It

تالار سینما و تئاتر
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

CANDY

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
فرازین
بخشدار
مدیر
رصد کننده
طراح
تدوینگر
نام هنری
Minok
بخشدار
- امور فرهنگی
مدیر
تدوین+میکس+بازرس
شناسه کاربر
3457
تاریخ ثبت‌نام
2022-11-23
آخرین بازدید
موضوعات
969
نوشته‌ها
2,269
راه‌حل‌ها
27
پسندها
3,441
امتیازها
436
سن
19
محل سکونت
جنگل‌متروکه‌افکار(:

  • #1
احضار: شیطان مرا وادار کرد (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) یک فیلم ترسناک به کارگردانی مایکل چاوز است که در سال 2021 اکران شد. پیتر سفرن و جیمز وان تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این اثر توسط دیوید لزلی جانسون نوشته شد.

فیلم احضار: شیطان مرا وادار کرد به مانند دو فیلم قبلی در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر نشد و نمرات خوبی دریافت نکرد. این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه و روند داستانی مورد انتقاد قرار گرفت.

ورا فارمیگا، پاتریک ویلسون، روآیری اوکانر، سارا کاترین هوک و جولیان هلیارد ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند. این فیلم فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و توانست سازندگانش را راضی نگه دارد. فیلم احضار: شیطان مرا وادار کرد که با بودجه 39 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 142 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: اد و لورن وارن روی پرونده‌ای جدید کار می‌کنند که آن‌ها را شوکه کرده و به یکی از پر سروصداترین پرونده‌هایشان تبدیل شده است؛ در سال ۱۹۸۱ فردی به اسم آرنی جانسون صاحب خانه خود را به قتل می رساند؛ او در دادگاه ادعا می‌کند که هیچ کنترلی روی قتلی که انجام داده نداشته است و توسط نیروهای های شیطانی تسخیر شده است که نخستین پرونده در تاریخ ایالات متحده آمریکا است که رد پای نیروهای شیطانی دیده می‌شود.
 
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
23
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
19
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
27
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
22
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
29

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین