. . .

معرفی معرفی سریال Celebrity

تالار سینما و تئاتر
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

CANDY

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
فرازین
بخشدار
مدیر
رصد کننده
طراح
تدوینگر
نام هنری
Minok
بخشدار
- امور فرهنگی
مدیر
تدوین+میکس+بازرس
شناسه کاربر
3457
تاریخ ثبت‌نام
2022-11-23
آخرین بازدید
موضوعات
970
نوشته‌ها
2,271
راه‌حل‌ها
27
پسندها
3,449
امتیازها
436
سن
19
محل سکونت
جنگل‌متروکه‌افکار(:

  • #1

Celebrity​

بهترین کی دراما 2023


  • نام اثر: سلبریتی
  • کارگردان: چول-گیو کیم
  • ژانر: معمایی، تریلر، درام
  • تاریخ انتشار: 30 ژوئن سال 2023
  • بازیگران: پارک گیو یونگ، کانگ مین هیوک، لی چونگ آه

سریال کره ای جدید سلبریتی به کارگردانی چول-گیو کیم ساخته شده است. یک زن جوان در سودای “شهرت، پول و قدرت” می‌جنگد تا تبدیل به جذاب‌ترین سلبریتی بعدی در دنیای پر زرق و برق و در عین حال مفتضح اینفلوئنسرها در سئول شود.

سئو آه ری یک فروشنده لوازم آرایشی است و با مادرش که یک خشکشویی را اداره می‌کند هم خانه است. آه ری زمانی که پدر مرحومش زنده بود و صاحب یک کارخانه، ثروت زیادی داشت، اما پس از مرگ او و ورشکستگی شرکت، خانواده بی پول ماند. مادرش وسواس زیادی به ثروت دارد و می‌خواهد به سبک زندگی مجلل خود بازگردد.

دوست آه‌ ری، یون جئونگ سون، تمام تلاش خود را می‌کند تا او را مشهور کند. یک روز، Ah-ri با “دوست” دوران کودکی خود Oh Min-Hye ملاقات می‌کند. اوه مین هیه یک اینفلوئنسر است که از به رخ کشیدن ثروت خود لذت می‌برد. مین هیه، با این باور که آه ری هنوز هم ثروتمند است، او را به یک مهمانی افراد مشهور دعوت می‌کند.

در آنجا آه ری به گروه اینفلوئنسرهای انجمن Gabin معرفی می‌شود؛ به این ترتیب آه ری به دنیای ثروتمندان، افراد مشهور و اینفلوئنسرها پرتاب می‌شود. آه ری شروع می‌کند به افشاگری از اینفلوئنسرها و نحوه خرید فالوورهای فیک آن‌ها! انجمن اینفلوئنسر از آه ری به عنوان انگلی یاد می‌کند و سعی دارد او را از دنیای اینفلوئنسرها حذف کند.

هان جون کیونگ، پسری مجرد و ثروتمند، وقتی برای اولین بار آه ری را می‌بیند، بلافاصله جذب او می‌شود و از هر فرصتی برای بودن با او استفاده می‌کند. در نهایت وارد رابطه عاشقانه با آه ری رابطه شده و از موقعیت اجتماعی خود برای کمک به او استفاده می‌کند.


انجمن گابین: خانه محتوای اینفلوئنسرهاست. آن‌ها اعتماد به نفس خود را از تعداد فالوورهایشان به دست می‌آورند. اعضای انجمن آرزوی شهرت و داشتن بیشترین فالوور در شبکه های اجتماعی را دارند، اما هیچ مسئولیتی در قبال نحوه دستیابی به این شهرت ندارند. هر یک از آن‌ها برای حفظ آبرو و موقعیت خود دست به هر کاری می‌زنند، حتی اگر این به معنای انداختن دیگران به زیر اتوبوس باشد.
 
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
24
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
21
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
27
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
22
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
29

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین