. . .

معرفی معرفی سریال خواستگاری تجاری

تالار سینما و تئاتر

Like crazy<3

مدیر رصد
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
رصد کننده
کاربر منتخب
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
مدیر کتابدونی
- رصد
شناسه کاربر
1249
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-25
آخرین بازدید
موضوعات
449
نوشته‌ها
1,867
راه‌حل‌ها
22
پسندها
20,711
امتیازها
613

  • #1

معرفی سریال خواستگاری تجاری (Business Proposal)​

سریال خواستگاری تجاری

سریال خواستگاری کاری، اثری عاشقانه و کمدی از شبکه‌های نتفلیکس و SBS است که همه‌ی بینندگان را هیجان‌زده و مشتاق خودش کرده است.
سریال Business Proposal 2022 با بازی آن هیوسوپ و کیم سجونگ یکی از درام‌هایی است که در زمان انتشار بیشترین سر و صدا را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد و از همان ابتدا طرفداران زیادی داشت. سریال کره ای یک خواستگاری کاری بر اساس یک وبتون محبوب با همین نام برای نتفلیکس ساخته شده و با اینکه در ابتدا تبلیغات زیادی نداشت، اما تنها پس از پخش دو قسمت محبوبیت و ریتینگ آن از برخی سریال‌های درحال پخش دیگر با بازیگران مشهورتری مانند «سی و نه» با بازی سون یه جین و یون ووجین، و سریال «پیش‌بینی عشق و آب و هوا» با بازی سونگ کانگ و پارک مین یانگ، پیشی گرفت. یک سریال کمدی-رمانتیک با داستانی سرگرم کننده و بازیگرانی که توانسته‌اند شیمی فوق‌العاده‌ای را در سکانس‌های سریال کره ای خواستگاری تجاری ایجاد کنند.

داستان سریال کره ای یک خواستگاری کاری​

سریال خواستگاری کاری

معرفی سریال خواستگاری تجاری را با داستان آن آغاز می‌کنیم. سریال کره ای عشق قراردادی در 12 قسمت منتشر شده. داستان سریال کره ای خواستگاری تجاری با اقتباس از وبتونی با همین نام پیش می‌رود. پسری موفق، پولدار و خوش‌تیپ به اسم کانگ ته مو با بازی آن هیو سئوپ، به کره برگشته تا تجارت خانوادگی‌اش را ادامه دهد و به پدربزرگش کمک کند. تنها چیزی که ته مو به آن اهمیت می‌دهد کار کردن و موفق شدن است و تنها کسی که همیشه همراه او است منشی شخصی و برادر ناتنی‌اش چا سونگ هون با بازی (کیم مین کیو) است. پدربزرگش که حسابی از تنهایی خسته شده و نمی‌خواهد تنها وارث و نوه‌اش بیش از این تنها بماند با اصرار او را مجبور می‌کند تا سر قرار آشنایی با چند دختر از خانواده‌های سرشناس و پولدار برود و یکی را برای ازدواج انتخاب کند. ته مو که قرار گذاشتن و هرچیز مربوط به آن را اتلاف وقت می‌داند تصمیم می‌گیرد با اولین دختری که در لیست قرار است ازدواج کند و با همین نیت به اولین ملاقات می‌رود.
در طرف دیگر ماجرای سریال کره ای ازدواج تجاری، دو دوست صمیمی به اسم شین هاری با بازی کیم سه جونگ و جین یونگ سو با بازی سول این آ را داریم. هاری در شرکت ته مو کار می‌کند و بخاطر وام‌هایی که برای باز کردن مغازه مرغ سخاری برای خانواده‌اش گرفته روزهای سختی را می‌گذراند و 7 سال است که درگیر یک عشق یک طرفه با دوست سرآشپزش است. یونگ سو دوست صمیمی‌اش دختری ثروتمند اما بسیار رویایی است که می‌خواهد تنها زمانی که واقعا عاشق شد ازدواج کند. وقتی پدرش به او می‌گوید باید سر قرار با ته مو برود از هاری خواهش می‌کند بجای او سر این قرار برود. قراری که زندگی هاری را برای همیشه عوض می‌کند. شین هاری بدون اینکه بداند قرار است با رئیس شرکتی که در آن کار می‌کند روبه‌رو شود با تیپ و استایلی کاملا متفاوت سر قرار می‌رود و در حالی که خودش را بجای دوستش یونگ سو معرفی کرده است به هر دری می‌زند تا ته مو را از ازدواج با یونگ سو منصرف کند، غافل از اینکه ته مو بخاطر رفتارهای عجیب و متفاوت شین هاری مجذوبش می‌شود و تصمیم می‌گیرد هرطور شده با او ازدواج کند!
در همین حین یونگ سو خیلی اتفاقی منشی ته مو یعنی چا سونگ هون را ملاقات می‌کند و در نگاه اول عاشقش می‌شود بی‌خبر از آنکه قرار است زندگی هر 4 نفر آن‌ها به طرز پیچیده‌ای به یکدیگر گره بخورد و ماجرای سریال Business Proposal 2022 ادامه پیدا می‌کند.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
27
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
24
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
29
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
24
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
31

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین