. . .

معرفی معرفی سریال آخرین ماموریت فرشته عشق Angel’s Last Mission Love

تالار سینما و تئاتر
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

nafas.shahpori

مدیر تالار سینما
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
کپیست
نام هنری
بانوی شب
آزمایشی
بازرس‌ +کپیست
مدیر
تالار سینما
شناسه کاربر
2760
تاریخ ثبت‌نام
2022-08-06
آخرین بازدید
موضوعات
74
نوشته‌ها
122
پسندها
214
امتیازها
138
سن
19
محل سکونت
اصفهان

  • #1
timthumb.php

نام سریال : Angel’s Last Mission Love
نام فارسی سریال : آخرین ماموریت فرشته عشق
ژانر (موضوع) : درام، رمانتیک، فانتزی، کمدی
امتیاز : 7.5 از 366 رای در سایت IMDb
زبان : کره ای
سال شروع پخش : 2019 پایان یافته
محصول کشور : South Korea
بازیگران : Hye-Sun Shin, Myung-Soo Kim, Dong-geon Lee, Bo-mi Kim
معرفی سریال آخرین ماموریت فرشته عشق
درباره ی یک فرشته است که ماموریتی به او داده می شود تا بتواند کاری را انجام دهد و شخصی را تغییثر دهد که در برابر تغییرات بسیار مقاوم است و تا به حال هیچ اتفاقی در زندگی اش رخ نداده است. آنچه در این بین رخ می دهد این است مه این فرشته باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا بتواند کاری را که به او محول شده انجام دهد و به ماموریت خود پایان دهد. در ادامه با دانلود سریال کره ای آخرین ماموریت فرشته عشق خواهیم دید که داستان از جایی جذاب می شود که این فرشته به جای این که تمرکز خود را روی انجام ماموریتش بگذارد دست به کاری می زند که برای ممنوع است و حالا باید دید پس از رخ دادن این اتفاق چه خواهد شد.
داستان این سریال به احساسات و عواطف می پردازد و این موضوع را بیان می کند که گاهی اوقات برخی افراد برای رسیدن به فرد محبوب خود و رسیدن به آنچه که می خواهند دست به کارهای غیرمنتظره ای می زنند و این کارهای غیرمنتظر ممکن است به اتفاقاتی دامن بزند که افراد را به دردسر می اندازد. در ادامه با دانلود سریال کره ای آخرین ماموریت فرشته عشق خواهیم دید که داستان سریال درباره ی شخصی به نام لی یون سو است که در یک اتفاق تلخ و تراژیک پدر و مادرش را از دست داد و پس از آن اتفاق به وارثی ثروتمند تبدیل شد و پول زیادی را در اختیار داشت. لی یون سو یک بالرین مغرور و متکبر است که به هیچ کسی اهمیت نمی دهد و زندگی اش را اینگونه می گذراند.
لی یون سو نمی تواد به کسی اعتماد کند و دلیل آن هم این است که تمام افرادی که دور او هستند تنها احترامی که برای او قائل هستند را به واسطه ی پولش به او می گذارند و او نیز پس از دیدن این مسئله تصمیم می گیرد به شخصی مغرور و متکبر تبدیل شود که هیچ اهمیتی به دیگران نمی دهد و این موضوع باعث شده تا کسی نتواند او را دوست داشته باشد.
لی یون سو با تلاش و کوشش به یکی از بهترین بالرین ها تبدیل می شود اما پس از یک تصادف تلخ و ناراحت کننده او مجبور می شود که رویای دیرینه ی خود را فراموش کند و از باله دست بکشد که این موضوع او را بیشتر ناراحت می کند.
در این بین فرشته ای به نام کیم دان که برای انجام دادن وظایف خود به زمین فرستاده شده است پس از این که وظایفش را به عنوان یک فرشته به پایان می رساند و تصمیم می گیرد به بهشت بازگردد در می یابد که یک ماموریت نهایی به او واگذار شده است و آن هم این مورد است که او باید لی یون سو را که اعتقادی به احساسات و عواطف ندارد تغییر دهد اما در این بین خودش به او علاقه مند می شود.
سریال کره ای آخرین ماموریت فرشته عشق در سال 2019 در کشور کره جنوبی ساخته شده و در حال پخش می باشد این سریال که ژانر فانتزی ، عاشقانه و کمدی را پوشش می دهد از مخاطبان زیادی برخوردار است و جز سریال های پر بیننده محسوب می شود چرا که این سریال هم از کارگردان قوی همچون Lee Jung Sub و هم از بازیگران معروفی همچون ( Shin Hye sun – Kim Myung soo ) نیز بهره می برد که خود امتیاز مثبتی محسوب می شود.
سایر اطلاعات سریال :
نام اصلی سریال : Dan, Hanaui Sarang
رده سنی : NA
زمان سریال : 60 دقیقه
تاریخ شروع پخش: 2019-05-22
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
17
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
15
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
27
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
18
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
28

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین