. . .

معرفی معرفی انیمه Spy × Family

تالار انیمه
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

CANDY

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
فرازین
بخشدار
مدیر
رصد کننده
طراح
تدوینگر
نام هنری
Minok
بخشدار
- امور فرهنگی
مدیر
تدوین+میکس+بازرس
شناسه کاربر
3457
تاریخ ثبت‌نام
2022-11-23
آخرین بازدید
موضوعات
969
نوشته‌ها
2,269
راه‌حل‌ها
27
پسندها
3,441
امتیازها
436
سن
19
محل سکونت
جنگل‌متروکه‌افکار(:

  • #1

خانواده جاسوس – Spy × Family​

بهترین انیمه های جدید 2023

  • کارگردان: کازوهیرو فروهاشی
  • ژانر: جاسوسی، اکشن، کمدی
  • فصل دوم
انیمه سریالی خانواده جاسوس که از بهترین انیمه های جدید 2023 است، انیمه‌ای در سبک جاسوسی، اکشن و کمدی و محصول همکاری مشترک استودیو ویت و کلاورورکس است. این انیمه براساس مجموعه مانگایی ژاپنی اثر تاتسویا اندو (Tatsuya Endo) ساخته شد که نویسندگی و تصویرگری آن را برعهده داشت. شروع پخش فصل اول این انیمه به آوریل سال جاری میلادی بازمی‌گردد و فصل دوم آن در ماه اکتبر منتشر می‌شود.

این انیمه در دورانی آغاز می‌شود که صلح در جهان برقرار و همه چیز در تعادل است. اما اخباری از بروز تنش میان دو کشور اوستانیا و وستالیس به گوش می‌رسد. وستالیس برای حفظ صلح میان دو ملت، جاسوسی خبره با نام مستعار گرگ و میش را استخدام می‌کند تا با انجام چندین مأموریت مهم، خطر جنگ و درگیری را برطرف و راهی برای نجات جهان پیدا کند.

او برای حفظ آرامش موجود، باید سخت‌ترین مأموریت خود را با موفقیت به پایان برساند. شاید سختی اصلی کار این است که او برای انجام این مأموریت به یک پوشش احتیاج دارد؛ یک خانواده ساختگی که بتواند با تکیه برآن به حفظ صلح میان شرق و غرب کمک کند. او به سراغ گزینه‌های مناسب می‌رود، غافل از اینکه همسر منتخبش یک قاتل و دخترخوانده‌اش آنیا هم یک تله پات است.

یکی از بهترین فاکتورها در این انیمه که باعث شده در لیست بهترین انیمه های 2023 قرار گیرد، صداگذاری به شدت عالی کاراکترها است. همین صداگذاری‌های عالی باعث شده امروزه صداهای زیادی از کاراکتر های این انیمه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شود. همچین باید گفت آرت استایل و انیمیشن، بسیار روان و زیبا هستند. در حقیقت دو استودیو بزرگ ویت و کلاور ورکس به زیبایی هرچه تمام‌تر این اثر محبوب را تقدیم مخاطبان کرده‌اند.
 
نام موضوع : معرفی انیمه Spy × Family دسته : انیمه
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
178
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
329
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
182
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
200
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
254
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
145
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
142
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
139

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین