. . .

معرفی معرفی انیمه Pet girl Sakurasou ؛ یک کمدی-رمانتیک پر شور

تالار انیمه

EATEN.AF

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
3816
تاریخ ثبت‌نام
2023-01-02
آخرین بازدید
موضوعات
143
نوشته‌ها
481
راه‌حل‌ها
1
پسندها
1,789
امتیازها
413
سن
18

  • #1

داستان انیمه Sakurasou no pet na kanojo​

انیمه دختر اهلی ساکوراسو، با تمرکز بر روی نوجوانی به نام سوراتا کاندا پیش می رود؛ پسری که برخلاف میلش، مجبور است در یک دیوانه خانه (ببخشید، خوابگاه) به نام ساکوراسو زندگی کند. خوابگاه ساکوراسو، مخصوص دانش آموزانی خاص و با استعداد است؛ تا بتوانند به دور از چشم جامعه، استعداد خود را پرورش بدهند. به هر حال، ساکنین این خوابگاه، رفتارهایی عجیب و غریب دارند که از تحمل سوراتا خارج هستند. به همین دلیل، هدف اصلی سوراتا در حال حاضر، فرار از ساکوراسو است.

1003202392_10637866-1024x575.jpg

به هر حال، سوراتا، هیچ تلاش خاصی برای فرار از ساکوراسو نمی کند و تنها کاری که انجام می دهد، غرغر کردن است. اما بعد از ورود دختری به نام ماشیرو شینا به ساکوراسو، که هنرمندی مشهور است، سوراتا کم کم متوجه بی هدفی اش می شود و تلاش می کند تا مسیر زندگی اش را تغییر دهد…

انیمه ساکوراسو صرفا عاشقانه نیست​

با وجود اینکه انیمه دختر اهلی ساکوراسو، انیمه خوبی در ژانر رمانتیک محسوب می شود، اما صرفا عاشقانه نیست. یعنی حتی اگر شما این ژانر را دوست نداشته باشید هم، می توانید از آن لذت ببرید.

بیشتر تمرکز انیمه ساکوراسو، روی روایت داستان است. نه روی روابط. بنابراین، ژانر عاشقانه، با وجود نقش پر رنگش در این انیمه، ژانر اصلی محسوب نمی شود. و شما بیشتر با یک اثر در ژانر برشی از زندگی روبرو هستید.

این به نوبه خود، خیلی شیرین است. شما زندگی عادی و روزمره یک نفر، تلاش های او، رابطه او با دوستانش، خنده ها و اشک های او را می بینید. و زمانی که انیمه به اتمام می رسد، حس می کنید که انگار بخشی از زندگی خودتان، در حال عبور از جلوی چشمانتان بوده است.

واقع گرایی تلخ انیمه ساکوراسو​

انیمه Pet girl Sakurasou

با وجود اینکه انیمه Pet girl Sakurasou در مجموع، یک اثر حال خوب کن و انگیزشی محسوب می شود، اما خیلی اوقات هم علاقه خاصی به ناراحت کردن مخاطبش نشان می دهد. اگر هایکیو!! می گفت: «باید انگیزه داشته باشی». و مای هیرو آکادمیا می گفت: «فقط انگیزه کافی نیست». ساکوراسو می گوید: «هی، دوستان! بیایید واقع گرا باشیم!»

انیمه Pet girl Sakurasou در روایت داستان خود، به شدت واقع گراست. قرار نیست چون این انیمه، از ژانر عاشقانه استفاده می کند، همیشه روابط گل و بلبل باشند. و شخصیت ها همیشه نسبت به هم احساس مثبت داشته باشند. همچنین قرار نیست بعد از یکی دوبار شکست، شاهد پیروزی و موفقیت های متعدد باشیم.

انیمه ساکوراسو، بیشتر از اینکه بخواهد داستان قهرمانی را تعریف کند که برای هدفی ممعین می جنگد، داستان یک انسان معمولی را روایت می کند که تازه می خواهد بفهمد چه چیزی را در زندگی اش می خواهد. همین موضوع، یکی از دلایلی است که باعث شده این انیمه، بسیار منحصر به فرد باشد. همچنین، بتواند با مخاطبانی که مثل سوراتا، نمی دانند باید چه کار کنند، به خوبی ارتباط برقرار کند.

پیام های انیمه ساکوراسو​

انیمه Pet girl Sakurasou

یکی از نقاط قوت انیمه دختر اهلی ساکوراسو، این است که با واقع گرایی، به پیام هایی می پردازد که بسیاری از آثار، مثلا برخی انیمه های شونن، از پرداختن به آنها وحشت دارند. یکی از آنها، ماندن زیر سایه یک استعداد درخشان است.

انیمه ساکوراسو، درباره سختی ادامه دادن، آن هم زمانی که فقط شکست را دیده ای و زیر سایه کسی یک دنیا بهتر از خودت هستی، صحبت می کند. این انیمه، علاوه بر اینکه دنیا را از زاویه دید یک آدم عادی به بیننده نشان می دهد. دنیای یک نابغه، و فشارهایی را که روی او هست را هم به نمایش می گذارد.

چه کسانی شانس لذت بردن از انیمه Pet girl Sakurasou را دارند؟​

1008166089_10642050-1024x592.jpg

* در صورتی که طرفدار ژانر عاشقانه باشید، احتمالا بسیار از انیمه دختر اهلی ساکوراسو لذت خواهید برد.

* انیمه ساکوراسو، دارای تم خوابگاهی است. و همچنین محیطی بسیار سرزنده، گرم و صمیمی دارد. شوخی های بسیاری در این انیمه به چشم می خورند. و در مجموع، اثری محسوب می شود که اگر از تماشای جمع های دوستانه در یک اثر، لذت می برید، آن را دوست خواهید داشت.

* انیمه ساکوراسو، انیمه ای انگیزشی است. با دیدن این انیمه، حالتان حسابی خوب می شود و انگیزه می گیرید. بنابراین اگر به یک اثر حال خوب کن نیاز دارید، انیمه ساکوراسو را فراوش نکنید.

انیمه Pet girl Sakurasou

مرتبط: معرفی انیمه My little monster ؛ یک کمدی – عاشقانه ناب​

نکته: شخصا، لیستی به نام “بمیرم هم سراغش نمیرم” دارم. که در آن، هر انیمه ای که حس می کنم مسخره به نظر می رسد، موجود است. البته مدت ها قبل، حتی انیمه وان پانچ من هم جزئی از این لیست محسوب میشد! بگذریم. انیمه “دختر اهلی ساکوراسو” هم با توجه به عنوان عجیب و غریبش، در این لیست تاریخ مصرف گذشته من حضور داشت. اما با تماشا کردن این انیمه، متوجه شدم که یکی از بهترین آثار در نوع خودش به حساب می آید. امتیاز این انیمه در مای انیمه لیست MAL بالای 8 است و جزء 100 انیمه برتر تاریخ طبق همین سایت محسوب می شود. به هر حال، مثل بسیاری دیگر از انیمه ها، ممکن است در چند قسمت اول، چندان جذب انیمه ساکوراسو نشوید. اما نگران نباشید؛ این انیمه، زیبایی های خود را در طول زمان به شما نشان می دهد.

سخن پایانی معرفی انیمه Pet girl Sakurasou​

انیمه Pet girl Sakurasou

انیمه دختر اهلی ساکوراسو، انیمه ای تک فصلی و در 24 قسمت است که با فضای صمیمی اش، بسیار دلچسب است. لازم به ذکر است که با توجه به اتمام رمان منبع اقتباس این انیمه، “احتمالا” در آینده شاهد دنباله ای برای انیمه ساکوراسو نباشیم. اما خب نیازی به دنباله نیست؛ چون این انیمه، بدون هیچ جای سوالی، تمام حرف های مهمش را در همان یک فصلش به مخاطب می زند.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
305
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
180
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
193
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
249
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
144
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
140
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
138
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
339
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
359

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین