. . .

معرفی معرفی انیمه Chihayafuru

تالار انیمه

Like crazy<3

مدیر رصد
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
رصد کننده
کاربر منتخب
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
مدیر کتابدونی
- رصد
شناسه کاربر
1249
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-25
آخرین بازدید
موضوعات
449
نوشته‌ها
1,867
راه‌حل‌ها
22
پسندها
20,711
امتیازها
613

  • #1

معرفی انیمه Chihayafuru؛ داستانی از سه دوست​

معرفی انیمه Chihayafuru؛ داستانی از سه دوست
بیشتر انیمه‌های ورزشی، انیمه‌هایی هستن که در مورد ورزش‌های معروف و پرطرفدار ساخته شدن. اما بین این ورزش‌ها و بازی‌ها، این انیمه به یک بازی نه چندان معروف پرداخته. داستان در مورد بازی کاروتا است.

خلاصه داستان

ژانر انیمه: درام، بازی، جوسی، مدرسه، برشی از زندگی، ورزشی
رده بندی سنی: ۱۳ سال به بالا
استودیو: MadHouse

چیهایا آیاسه یک دختر با اراده قوی، زیر سایه خواهر بزرگترش زندگی میکنه. اون هیچ رویایی از خودش نداره و از سهمی که از زندگی داره راضیه، تا اینکه واتایا آراتا رو میبینه. آراتا یک دانش آموز انتقالی آروم در کلاس دبستان چیهایا بود که به چیهایا بازی کاروتا رقابتی رو معرفی میکنه. کاروتا یک بازی کارتیه که به توانایی‌های فیزیکی و ذهنی نیاز داره و محتوای این بازی الهام گرفته شده از کتاب کلاسیک صد شعره. چیهایا که تحت تاثیر علاقه واتایا به این بازی به علاوه اینکه احتمال داره بتونه توی این بازی در ژاپن بهترین بشه، عاشق کاروتا میشه. چیهایا همراه با نابغه این بازی آراتا و دوست مغرور اما سخت کوشش ماشیما تایچی به انجمن محلی شیرانامی میرن. اونها روزهای کودکیشون رو به بازی کردن باهم دیگه پرداختن، تا اینکه از هم جدا شدن.
حالا در دبیرستان، چیهایا تبدیل به یک خوره کاروتا شده. هدف اون ساختن باشگاه کاروتا رقابتی دبیرستان میزوساواست. اون نگاهش به دنبال بردن جام قهرمانی در مسابقات اومی جینگو. که در همین موقع اون دوباره تایچی رو میبینه. حالا چیهایا فقط یک قدم از هدفش فاصله داره. اون باید همه‌ی افرادی رو که عاشق این بازی هستن دور هم جمع کنه.

کاروتا​

یکی از چیزهایی که باعث میشه این انیمه‌ براتون جذاب بشه، دونستن اینه که این بازی چطور انجام میشه.
برای این که بازی انجام بشه نیاز به سه نفر هست. دو نفر که روبروی هم میشینن و با هم به رقابت میکنن و یک خواننده که اشعار رو میخونه. کاروتا ۱۰۰ کارت داره که هر کدوم از بازیکن‌ها ۲۵ کارت میگیرن. ۵۰ کارت باقی مونده به عنوان کارت مرده شناخته میشن. بعد از اون بازیکن‌ها کارت‌ها رو در سه ردیف که این ردیف‌ها از هم یک سانتی متر فاصله دارن. هر کدام از بازیکن‌ها ۱۵ دقیقه فرصت دارن تا کارت‌هایی که در بازی هست به خاطرشون بسپرن. خواننده کارت‌ها رو به ترتیب شروع به خوندن میکنه. هرکدام از بازیکن‌ها که کارت خونده شده رو زودتر دیدن میتونن با برداشتن کارت اون کارت رو بگیرن. اگه یکی از بازیکن‌ها کارتی رو از طرف حریفش برداره باید یکی از کارت‌های سمت خودش رو به حریفش بده تا در زمینش بزاره. در آخر هرکدام از بازیکن‌ها که کارتهاش زودتر تموم شد؛ برنده مسابقه است.
بررسی
بزرگترین جذابیت این انیمه؛ آشنایی شما با یک بازی خیلی جذاب به اسم کاروتا است. علاوه بر این انیمه، اشعار زیبای کاروتا رو به ما معرفی میکنه و گاهی اوقات داستان‌هایی که پشت این اشعار هستن رو برای ما تعریف میکنه. در کل شاید در ابتدا داستان انیمه تکراری و خسته کننده به نظر برسه. اما این انیمه شما رو وارد دنیای ناشناخته کاروتا میکنه. دنیایی که نه تنها برای ما که در خارج از ژاپن زندگی میکنیم؛ بلکه برای خود ژاپنی‌ها هم آنچنان شناخته شده نیست. آرت انیمه یک مقدار جدید و تازه‌ است. عادت کردن به مژه‌های بلند کاراکترها شاید برای هرکسی یک مقدرا طول بکشه. اما در کل آرت انیمه مخصوصا در مسابقات جذاب و پویاست. کاراکترهای داستان در اول داستان کاملا از یک طراحی کلیشه‌ای برخوردارن. یک دختر سرسخت کنار دوست دوران کودکیش و یک دانش آموز انتقالی که باعث عوض شدن زندگی کاراکترهامون میشه. اما این کاراکترها با جلوتر رفتن داستان، رشد میکنن و هر کدومشون در مسیر خاصی قدم میزارن. موسیقی انیمه یک موسیقی الهام بخش و جذاب که احساسات مخفی کاراکترهامون رو به ما القا میکنه.
 
نام موضوع : معرفی انیمه Chihayafuru دسته : انیمه

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
338
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
183
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
203
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
255
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
148
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
145
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
141
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
346
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
369

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین