. . .

بحث و گفتگو مجوز فعالیت «ازکی» تعلیق شد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
144
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
با تصمیم بیمه مرکزی مجوز فعالیت شرکت فروش بیمه‌ «ازکی» تا اطلاع ثانوی تعلیق و فعالیت این شرکت تا زمان بررسی نهایی این موضوع متوقف شد.

به دنبال انتشار تصاویری از کارمندان شرکت ازکی، که در حوزه بیمه فعالیت می‌کند، خبرگزاری تسنیم از انتشار تصویر کارمندان بدون رعایت حجاب را هنجارشکنی خوانده و از احتمال تعلیق مجوز این شرکت خبر داد.
حالا همین خبرگزاری اعلام کرده است با ورود بیمه مرکزی به‌عنوان نهاد ناظر به این موضوع، مجوز فعالیت این شرکت تعلیق شده است. تسنیم در این خصوص نوشت:
«طی روزهای گذشته تصاویری از کشف حجاب کارمندان شرکت ازکی (خرید بیمه‌نامه) منتشر شد و در پی این هنجارشکنی، نهاد ناظر ورود کرده و پس از بررسی همه جوانب این ماجرا تصمیم گرفت که فعالیت این شرکت تا بررسی نهایی موضوع متوقف شود.»
فعالیت شرکت ازکی در حالی تا اطلاع ثانوی متوقف شده است که این شرکت شب گذشته و به دنبال انتشار خبر احتمال تعلیق مجوز خود در صفحه اینستاگرامی‌اش اعلام کرده بود که تصاویر منتشرشده موضع رسمی شرکت ازکی نیست و این شرکت به‌عنوان یک کسب‌وکار ایرانی قوانین رسمی کشور را رعایت می‌کند.
با تعلیق مجوز و توقف فعالیت این شرکت استارتاپی فعال در حوزه بیمه، شمار مجموعه‌های استارتاپی به دو مورد رسید. هفته گذشته بود که ساختمان مرکزی دیجی‌کالا هم به دلیل مسئله حجاب پلمب شد و این محدودیت اعمال‌شده هنوز هم رفع نشده است.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین