. . .

خبر فتح‌الله‌زاده: وصله اختلاس به آجورلو نمی‌چسبد/ فعلاً ۲۰۰ میلیارد بدهی داریم!

تالار ورزش متفرقه

.Mahdieh

رمانیکی حامی
نویسنده افتخاری
شناسه کاربر
940
تاریخ ثبت‌نام
2021-09-17
آخرین بازدید
موضوعات
308
نوشته‌ها
919
پسندها
3,381
امتیازها
340
سن
24
محل سکونت
√کره خاکی√

  • #1

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد، این باشگاه فعلاً رقمی در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی فتح‌الله‌زاده پس از برگزاری مراسم معارفه‌اش در باشگاه استقلال اظهار داشت: باور کنید آنقدر این انتخاب ناگهانی شد که خودم هم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. اجازه دهید دو سه روز در باشگاه حضور داشته باشم تا بدانم چه خبر است و آن وقت در خدمت شما خبرنگاران خواهم بود. باید از مصطفی آجورلو تشکر کنم که در این مدت خیلی زحمت کشید. امروز در برخی از رسانه‌ها دیدم که صحبت از اختلاس ایشان می‌شود! این‌ها گناه است. آجورلو انسان شرافتمند و دست پاکی است و این وصله‌ها به او نمی‌چسبد. آنها (اعضای هیئت مدیره و آجورلو) از لحاظ مدیریتی هم‌سلیقه نبودند و جدا شدند.

هر زمان به من گفتند بیا، اطاعت کردم و هر موقع گفتند برو، گفتم چشم
وی در واکنش به ناراحتی هواداران استقلال از او بابت آخرین حضورش در این باشگاه که مدت کوتاهی بود، تصریح کرد: در کار دولتی نمی‌توان گفت تا چه زمانی هستید یا حضور نخواهید داشت. ممکن است امروز بگویند بیا و فردا بگویند برو. هر زمان به من گفتند بیا، اطاعت کردم و هر موقع گفتند برو، گفتم چشم.

فعلاً 200 میلیارد بدهی داریم!
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به حمایتش از ریکاردو ساپینتو گفت: وقتی صبح رسیدم گفتند استراماچونی 60 میلیارد و یک بازیکن 50 میلیارد تومان طلب دارند! از فرد دیگری نام بردند و گفتند 30 میلیارد تومان می‌خواهد. سازمان لیگ هم 60، 70 میلیارد تومان طلب دارد که مجموع اینها 200 میلیارد تومان می‌شود. کار در این شرایط سخت است، اما ما کار خواهیم کرد. باز هم تأکید می‌کنم صحبت‌هایی که در مورد آجورلو می‌شود، گناه است و باید توبه کنند. او انسان شرافتمندی است.

بدهی ما فقط برای زمان آجورلو نیست
فتح‌الله‌زاده در واکنش به طرح این موضوع که به نظر می‌رسد در سخت‌ترین برهه زمانی به استقلال آمده است، خاطرنشان کرد: بله، با شرایطی که می‌بینم همینطور است. بدهی که گفتم مخصوص آجورلو نیست و از قدیم بوده است.

وی درباره تغییرات در هیئت مدیره و استعفای برخی افراد تأکید کرد: وقتی افرادی استعفا می‌دهند، باید نفرات دیگر جایگزین‌شان شوند.


مهمترین کار ما حمایت از سرمربی و بازیکنان است
مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که مهمترین برنامه‌های او در این باشگاه چه خواهد بود، گفت: مهمترین کار این است که از سرمربی و بازیکنان حمایت کرده و دغدغه‌شان را کمتر کنم و پول‌شان را پیدا کنیم و بدهیم و با حمایت هواداران به سمت قهرمانی برویم.

احتمالاً معاونت‌های باشگاه تغییر خواهند کرد
فتح‌الله‌زاده در مورد بحث بازگشت چهره‌هایی مثل علی نظری جویباری به استقلال تصریح کرد: ما یکسری بچه‌هایی هستیم که از قدیم کنار هم حضور داریم و به ما کمک خواهند کرد، اما یکسری افراد جدید با ایده‌های جدید خواهند آمد، چون شرایط فرق کرده است و فضای مجازی داریم. بنابراین یکسری افراد جدید خواهیم داشت و احتمالاً معاونت‌ها تغییر خواهد کرد.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود شب گذشته به یکسری از کارمندان باشگاه گفته شده است که زودتر قراردادهای‌شان را ثبت کنند، گفت: من هم شنیدم. البته امروز پیگیری می‌کنم چرا اینطوری شده است، ولی مسئله‌ای نیست که مشکل‌ساز باشد.

ایثارگری و جانبازی دارم و بازنشسته نیستم
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بحث بازنشستگی‌اش یادآور شد: الان در لیگ‌مان چندین مدیر داریم که بازنشسته هستند. من بیمه پرداخت می‌کنم. من مطبوعاتی بودم و سختی کار داشتیم و می‌توانستیم تا 35 سال کارمان را ادامه دهیم، ولی نمی‌خواهم از این موضوع استفاده کنم و پرداخت بیمه‌ام را ادامه می‌دهم. من بازنشسته نیستم و برای کسانی که دل‌شان را صابون زده‌اند می‌گویم از چند جانب استفاده کرده و کار می‌کنم. من ایثارگری و جانبازی دارم و چند جانبه می‌توانم کار کنم.

تار و پودم با استقلال است و می‌خواهم برای این تیم خرج کنم
فتح‌الله‌زاده راجع به جلسه‌اش با وزیر ورزش و اینکه تضمینی برای دوران حضورش در استقلال گرفته است، گفت: سجادی به من گفت حمایت می‌کند و به استقلال آمدم. من سرباز استقلال هستم. تقریباً 95 درصد تیم‌های ایران پیشنهاد مدیریت به من دادند، ولی هیچ وقت نرفتم. من استقلالی هستم و می‌خواهم فقط در اینجا خدمت کنم، مگر اینکه در بخش خصوصی پیشرفت کنم و بخواهم تیمی داشته باشم. با استقلال آمدم و با استقلال می‌روم. تار و پودم با استقلال است و می‌خواهم برای این تیم خرج کنم.

آدمی نیستم که 2 سال برای گرفتن جام صبر کنم
وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال با حضور او می‌تواند جام بگیرد، گفت: بستگی به فرصت دارد. من آدمی نیستم که دو سال برای گرفتن جام صبر کنم و حتماً باید جام داشته باشم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه باز هم بمب‌های نقل‌وانتقالاتی منفجر خواهد کرد یا نه، گفت: من یک چاشنی دارم که تا کبریت می‌زنم روشن می‌شود!
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین