. . .

خبر طرح پایش زندانیان با هدف کاهش جمعیت کیفری کرمانشاه ادامه می‌یابد

تالار اخبار حقوق
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

هاویر

رمانیکی نقره‌ای
کاربر ثابت
شناسه کاربر
185
تاریخ ثبت‌نام
2020-12-02
آخرین بازدید
موضوعات
378
نوشته‌ها
1,696
راه‌حل‌ها
3
پسندها
12,456
امتیازها
639
سن
20
محل سکونت
باشگاه پنج صبحی ها

  • #1

کرمانشاه رئیس کل دادگستری کل استان کرمانشاه با بیان اینکه در پنج ماه سپری شده از سال جاری، هزار و ۶۰۸ بازدید از زندان‌های استان داشته‌ایم، گفت: جلسات پایش زندانیان در دادگستری به صورت مستمر ادامه دارد و چنانچه یک زندانی مستحق آزادی باشند، آزاد می‌شود.
به گزارش ، «پرویز توسلی زاده» روز یکشنبه در جلسه پایش زندانیان استان کرمانشاه افزود: در راستای اجرای سیاست های قوه قضاییه مبنی بر توسعه برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری، جلسات پایش در دادگستری به صورت مستمر ادامه دارد و زندانیان بیشتری مورد پایش قرار گرفته و چنانچه مستحق آزادی باشند، آزاد می شوند.

او گفت: یکی از تأکیدات ریاست قوه قضاییه، حبس زدایی و تلاش در جهت کاهش آمار جمعیت کیفری زندان هاست و ضروری است با نظارت عالی و صدور قرارهای بازداشت و بررسی پرونده‌های زندانیان در تحقق این سیاست تلاش شود و بدون شک این مهم با جدیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به ضرورت بازدید از زندانها خاطرنشان ساخت: در پنج ماه سپری شده از سال جاری تعداد هزار و ۶۰۸ بازدید از زندان های استان داشته ایم.

توسلی زاده یادآور شد: با راه اندازی شبکه داخلی امن، امکان ملاقات الکترونیکی زندانیان با خانواده هایشان در برخی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در استان فراهم شده و خانواده زندانیان با مراجعه به این دفاتر می توانند بدون حضور در زندان با زندانی خود در تماس باشند.

او ضمن تأکید بر رصد و پایش روزانه از بازرسی الکترونیک در زندان ها افزود: ضروری است سه مقوله بازدید الکترونیک، بازرسی الکترونیک و نیز ملاقات الکترونیکی زندانیان با خانواده هایشان در زندانهای استان. با دقت و سرعت بیشتری توسعه یابد.

در پایان جلسه، مصوب شد روسا و دادستان های شهرستان ها علاوه بر بازدید الکترونیک زندان ها به صورت حضوری نیز بازدید داشته باشند.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین