- الو؟ پستچی رمانیک هستم؛ در خدمتم
- الو؟ میخواستم بدونم شما دقیقاً چه کارا میکنین؟
- همونطور که از اسمم مشخصه، پستا و نامههای بقیه رو میرسونم بهشون. من ناجی مدیرا و نویسندههام و براشون تبلیغ میکنم.
-مثلا تبلیغه چی؟
- تبلیغ رمان، داستان، دلنوشته و... برای نویسندهها و تبلیغ فراخوانهای جذبِ مختلف، از جمله ویراستار، میکسر، ادیتور و... برای مدیرها.
- چه جالب! در ازاش، چیزی هم میگیرین؟
- بله بله! در ازای تبلیغات، سکه میگیرم و یسری تعرفهها داریم براش که توی این لیست بهت میگم:
[TR]
[TD]
نوع تبلیغ
[/TD][TD]
تعداد 20 تبلیغ
[/TD][TD]
تعداد 40 تبلیغ
[/TD][TD]
تعداد 60 تبلیغ
[/TD][TD]
تعداد 80 تبلیغ
[/TD][TD]
تعداد 100 تبلیغ
[/TD][/TR]
[TR]
[TD]
تالار رمان
[/TD][TD]
40 سکه
[/TD][TD]
80 سکه
[/TD][TD]
120 سکه
[/TD][TD]
160 سکه
[/TD][TD]
200 سکه
[/TD][/TR]
[TR]
[TD]
تالار ادبیات
[/TD][TD]
40 سکه
[/TD][TD]
80 سکه
[/TD][TD]
120 سکه
[/TD][TD]
160 سکه
[/TD][TD]
200 سکه
[/TD][/TR]
[TR]
[TD]
فراخوانها
[/TD][TD]
45 سکه
[/TD][TD]
85 سکه
[/TD][TD]
125 سکه
[/TD][TD]
165 سکه
[/TD][TD]
205 سکه
[/TD][/TR]
[/TABLE]
- کجا میتونیم درخواست بدیم؟
- همینجا!
- کجا تبلیغ میکنین؟
- داخل نمایه