. . .

معرفی دانلود و معرفی سریال زیبایی حقیقی

تالار معرفی و دانلود سریال کی دراما

EATEN.AF

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
3816
تاریخ ثبت‌نام
2023-01-02
آخرین بازدید
موضوعات
143
نوشته‌ها
481
راه‌حل‌ها
1
پسندها
1,795
امتیازها
413
سن
18

  • #1
دانلود سریال True Beauty – دانلود سریال زیبایی حقیقی

نام سریال : True Beauty
نام فارسی سریال : زیبایی حقیقی
ژانر (موضوع) : درام، رمانتیک، کمدی
امتیاز : NA در سایت IMDb
زبان : کره ای
سال شروع پخش : 2020 پایان یافته
محصول کشور : South Korea
کارگردان : Kim Sang Hyub
بازیگران : Ga-young Moon, Eun-Woo Cha, Hwang In-Yeop, Shin Jae Hwi

معرفی سریال زیبایی حقیقی

داستان درباره دختر و پسر دبیرستانی است که هر کدام به دلیلی و به خاطر رازها و ترس هایی که دارند سعی می کنند در مرکز توجه دوستانشان قرار نگیرند تا اینکه این دو با هم آشنا می شوند.
سریال زیبایی حقیقی، داستان دختر و پسری دبیرستانی به نام های لیم جو گیونگ و لی سو هو است. لیم جو گیونگ دختری مثبت اندیش و خوش ذوق و مهربان است. که به عنوان یکی از زیباترین های کلاسشان شناخته شده است. اما در پس این قلب مهربان و چهره ای زیبا، ترسی عجیب وجود دارد. لیم جو گیونگ از اینکه با ظاهر خود در بین دوستانش ظاهر شود منتفر است. اما به کمک آموزش های اینترنتی به مهارت قابل قبولی در زمینه آرایش دست یافته است.از سوی دیگری لی سو هو دانش آموزی درجه یک و با مهارت زیاد در زمینه بسکتبال و خوش تیپ و جذاب است. که اکثر دختران مدرسه به او علاقه دارند. لی سو هو تنها کسی است که قبلا چهره بدون آرایش لیم جو گیونگ را دیده است. او همیشه به خاطر رازهایی که از گذشته خود در دل داشته تمام تلاشش را می کند که در مرکز توجه قرار نگیرد. تا اینکه این دو نفر کم کم به هم نزدیک می شوند و بیشتر درباره اسرار هم اطلاعات به دست می آورند.
دانلود سریال True Beauty

سریال True Beauty با نام فارسی زیبایی حقیقی و عناوین دیگری همچون THE SECRET OF ANGEL , The Secret of Angel , Yeoshingangrim محصول سال 2020 می باشد. این سریال به کارگردانی Kim Sang Hyub که آثار زیبایی همچون دونگی و تو فوق العاده ای را در کارنامه خود دارد؛ و نویسندگی Lee Shi Eun ساخته شده است. همچنین بازیگرانی همچون Ga-young Moon,Eun-Woo Cha,Hwang In-Yeop,Shin Jae Hwi در این سریال زیبا حضور دارند. سریال زیبایی حقیقی در ژانر درام، رمانتیک و کمدی در 16 قسمت 70 دقیقه ای ساخته شده است. این سریال به زودی از شبکه tvN پخش و جایگزین سریال افسانه نه دم خواهد شد.
اسامی بازیگران سریال زیبایی حقیقی
دانلود سریال True Beauty
 

EATEN.AF

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
3816
تاریخ ثبت‌نام
2023-01-02
آخرین بازدید
موضوعات
143
نوشته‌ها
481
راه‌حل‌ها
1
پسندها
1,795
امتیازها
413
سن
18

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین