. . .

متن خانه نفرین شده در خیابان اوشن

تالار روایات

H A D I S

مدیرتالارسرگرمی
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
نام هنری
:|
مدیر
تالار‌سرگرمی
شناسه کاربر
846
تاریخ ثبت‌نام
2021-08-30
موضوعات
564
نوشته‌ها
1,526
راه‌حل‌ها
4
پسندها
6,133
امتیازها
368
سن
18
محل سکونت
آسمان شب

  • #1
خانه نفرین شده در خیابان اوشن

همه چیز از پاییز 1974 شروع شد. در آن روز به ظاهر آرام و معمولی، پلیس یک تماس تلفنی دریافت کرد که از تیراندازی های متعدد در این روستای به ظاهر آرام آمیتیویل خبر می داد. پلیس که با عجله به خیابان اوشن 112 رسید، به طور غیرمنتظره ای 6 جسد را پیدا کرد. پسر بزرگ خانواده، رونالد دفو، دستگیر و سپس به 150 سال زندان محکوم شد. او در دادگاه اظهار داشت که توسط شیطانی که خودش را تسخیر کرده بود مجبور به تیراندازی به تمام خانواده اش شد.

با وجود این داستان هولناک، جورج و همسرش کتی لوتز تصمیم به خرید این خانه گرفتند، به خصوص که قیمت آن بیش از حد مناسب بود. در 18 دسامبر 1975 به همراه سه فرزند و سگشان هری به خانه جدیدشان نقل مکان کردند. حتی بدون اینکه وقت بگذارند وسایل را باز کنند، این زوج متوجه شدند که مشکلی در اطراف وجود دارد. پس از 28 روز عذاب، خانواده تصمیم گرفتند قبل از اینکه کاملاً عقل خود را از دست بدهند به مکان دیگری نقل مکان کنند.

به نظر می رسید که خانه آن را احساس می کند. در حین آماده سازی، دیوارها ناگهان شروع به لرزیدن و زمزمه کردند و دمای هوا ابتدا به حد بحرانی رسید و سپس به زیر صفر رسید. جورج که به سمت در ورودی دوید، چهره ای کلاهدار را روی آستانه دید که با انگشت مستقیم به سمت او نشانه می رفت. سال‌هاست که درباره این داستان بحث و جدل وجود دارد.

محققان دریافتند که این خانه در قلمرویی ساخته شده است که سرخپوستان Shinnecock از آن برای منزوی کردن بیماران استفاده می کردند و عقل خود را از دست دادند.

 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین