علت: توهین و دعوا، از وقتی عضو شدین یه سره کارتون توهین کردن و دعوا با بقیه کاربران بوده. هر دعوایی توی این مدت شده یه سرش شما بودی. به همین دلیل به صورت دائمی بن میشی تا کمی آرامش به انجمن برگرده.
دلیل: مولتی، توهین، تهدید و ایجاد مزاحمت برای کاربران دیگر
ایشون البته همون کاربر broken angel هستن ( فکر کرده ما نمیفهمیم خودشه) که قبلاً به دلیل دعوا و توهین، بن شدن و گویا هضم این اتفاق براشون خیلی سنگین بوده و کلا از نظر ذهنی به هم ریخته و داره دست به کارهای بچگانه میزنه؛ ولی هر کاری بکنه فایده نداره و نمیتونه از بن بودن نجاتش بده.