. . .

خبر تدبیر قلعه‌نویی برای بهتر شدن وضعیت تیم ملی/ جلسه با مشاوران مخفی

تالار گزارش ورزشی

.SAJAD.

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر وب‌سایت
بلاگر
نام هنری
رمانیکی
شناسه کاربر
6625
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-14
آخرین بازدید
موضوعات
53
نوشته‌ها
490
پسندها
725
امتیازها
153
سن
33
محل سکونت
gilan

  • #1

4738546.jpg

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای بهتر شدن شرایط این تیم نقاط ضعف و قوت تیمش را از زبان مشاوران باتجربه ولی پنهان خود دریافت کرد تا از آنها برای حضور در قطر استفاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران کمتر از سه هفته دیگر راهی قطر می‌شود تا در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا با سرمربیگری امیر قلعه نویی شر کت کند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران که در دوره قبلی این رقابت‌ها با کارلوس کی روش در نیمه نهایی سه بر صفر از ژاپن باختند و به فینال راه پیدا نکردند حالا دنبال قهرمانی در این رقابت‌ها هستند. با این حال یک تساوی مقابل ازبکستان در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ کافی بود تا قلعه نویی و کادر فنی مورد نقد کارشناسان قرار بگیرد.

قلعه نویی هم در این مدت ترجیح داد بدون پاسخ به این انتقادات نسبت به انتخاب بازیکنان و همچنین داشتن کادر فنی پر تعداد سراغ مشاوران مخفی خود برود. او پای گفت و گو با دو تن از سرمربیان قدیمی تیم ملی ایران نشست و تحلیل‌های فنی آنها را دریافت کرد تا با برنامه ریزی هرچه بهتر تیمش را برای رقابت با مهم‌ترین رقیبان خود در آسیا نظیر ژاپن، کره جنوبی و استرالیا و عربستان سعودی بفرستد.

او که مشاورانی همچون هومن افاضلی و خداداد عزیزی را به طور رسمی معرفی کرده بود با مخالفت سرمربیان قدیمی تیم ملی برای حضور فیزیکی در تمرینات روبرو شد تا جلسات محرمانه فنی را با آنها برگزار کند.

قلعه نویی تصمیم دارد هر دو نفر را با خود به قطر هم ببرد تا آنها از نزدیک به تماشای بازی‌های تیم ملی ایران نشسته و تحلیل‌های خود را در کمترین زمان در اختیار او قرار دهند.

برنامه دیدارهای تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به شرح زیر است:

* ایران - فلسطین (۲۴ دی - ساعت ۲۱ - ورزشگاه اجوکیشن سیتی)

* ایران - هنگ کنگ (۲۹ دی - ساعت ۲۱ - ورزشگاه خلیفه)

* ایران - امارات (۳ بهمن - ساعت ۱۸:۳۰ - ورزشگاه اجوکیشن سیتی)
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
2
بازدیدها
59

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین