. . .

خبر قلم قرمز امیر قلعه‌نویی روی یازده ستاره!

تالار ورزش متفرقه

.Mahdieh

رمانیکی حامی
نویسنده افتخاری
شناسه کاربر
940
تاریخ ثبت‌نام
2021-09-17
آخرین بازدید
موضوعات
308
نوشته‌ها
919
پسندها
3,381
امتیازها
340
سن
23
محل سکونت
√کره خاکی√

  • #1
لیست جدید تیم ملی بدون حضور چند ستاره مطرح منتشر شده است.

سپهر ستاری: اعلام لیست امیر قلعه‌نویی برای اردوی نوروزی تیم ملی واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت و غیبت چند بازیکن مطرح باعث شد سوالات بسیاری از سرمربی تیم ملی ایجاد شود. سوالاتی که البته مشابه آن در دوران تمام مربیان تیم ملی وجود داشته و کمتر پیش آمده لیستی منتشر شود که سلیقه تمام فوتبالی‌ها را در بر بگیرد.

مهم‌ترین منتقدان لیست اعلام شده از سوی امیر قلعه‌نویی هواداران تیم سابق او یعنی استقلال هستند. دلیل این امر هم غیبت مهدی قایدی، ستاره هفته‌های اخیر آبی‌های پایتخت است که در نیم فصل دوم پنج بار برای تیمش گلزنی کرده و نقش مهمی در اوج‌گیری استقلال داشته است. هواداران استقلال هم‌چنین نسبت به غیبت آرش رضاوند و عارف غلامی هم انتقاداتی داشتند.

در میان بازیکنان موثر لیگ هم فرشاد احمدزاده پس از درخشش در ترکیب سپاهان می‌توانست در لیست قلعه‌نویی حضور یابد.

از تیم رقیب استقلال یعنی پرسپولیس هم علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، میلاد سرلک و وحید امیری به تیم ملی دعوت شده‌اند که حضورشان تقریبا هم قابل پیش‌بینی بود. محمد عمری هم دیگر بازیکن این تیم است که اگر مصدوم نمی‌شد در لیست قلعه‌نویی حضور می‌یافت. برخلاف عمری و با توجه به بیانیه فدراسیون مرتضی پورعلی‌گنجی جایی در لیست امیر قلعه‌نویی نداشته است.

پورعلی‌گنجی تنها بازیکن حاضر در جام جهانی نیست که از لیست کی‌روش خط خورده و چند بازیکن دیگر هم از سوی قلعه‌نویی فراخوانده نشدند. امیر عابدزاده، ابوالفضل جلالی، مجید حسینی، سامان قدوس، میلاد محمدی، علی کریمی و کریم انصاری‌فرد هم دیگر خط خورده‌های تیم ملی نسبت به جام جهانی هستند که از این جمع حسینی و قدوس به دلیل مصدومیت و مسائل شخصی در اردو حضور ندارند. علی کریمی هم به تازگی در ترکیه مصدوم شده و شاید این موضوع در غیبتش بی‌تاثیر نبوده است. مشابه این اتفاق برای الهیار صیادمنش هم رخ داده و او طی ماه‌های اخیر اغلب مصدوم بوده و به تازگی به ترکیب هال‌سیتی برگشته است.

 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین