. . .

بیوگرافی بيوگرافي رايسا و ملاني آوانسيان

تالار خوانندگان

DAYMOOND

رمانیکی تازه وارد
رمانیکی
شناسه کاربر
141
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-10
آخرین بازدید
موضوعات
9
نوشته‌ها
51
پسندها
84
امتیازها
63

  • #1

5954dc0c44d3f4df517d4cdbd8b1306f-niksho-com.jpg

ملانی آوانسیان خواننده زن ایرانی ارمنی تبار متولد 27 خرداد 1364 در تهران است. ملانی در خانواده اهل موسیقی بدنیا آمد ، یک برادر به نام استیو و یک خواهر به نام رایسا دارد که آنها نیز در حرفه موسیقی فعالیت می‌کنند. رایسا ابتدا به صورت همخوان در آهنگ ها حضور داشت و در حال حاضر به صورت انفرادی آهنگ منتشر می کند که در ایران بعنوان خواننده ای شناخته شده است. رایسا عضو گروه بنیامین موزیک نیز هست. الگوی موسیقی ملانی پدرش بوده ، ملانی با تشویق پدر و مادرش در سال ۱۳۷۵ تحصیل موسیقی را در «هنرستان موسیقی تهران» شروع کرد.
eac6f142a47f9a27ec1dc44b3b7dfc4c-niksho-com.jpg
 

DAYMOOND

رمانیکی تازه وارد
رمانیکی
شناسه کاربر
141
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-10
آخرین بازدید
موضوعات
9
نوشته‌ها
51
پسندها
84
امتیازها
63

  • #2
نوازندگی ویلنسل
ملانی در هنرستان موسیقی ساز (ویلنسل) را به عنوان ساز تخصصی فراگرفت ، وی در سال ۱۳۸۱ فارغ‌التحصیل شد و مدرک دیپلم را گرفت و برای ادامه تحصیل به کشور ارمنستان رفت و در «کنسرواتوار کومیتاس ایروان» مشغول به تحصیل شد و مهارت خود را در نوازندگی ساز ویلنسل قوی تر کرد، در سال ۲۰۰۷ میلادی کارشناسی ارشد خود در رشته نوازندگی و معلمی ساز ویلنسل دریافت کرد و به ایران برگشت و به مدت تقریباً ۲ سال در «ارکستر سمفونیک تهران» نوازندگی ویلنسل انجام داد.
آغاز کار هنری
او از سال ۲۰۰۹ بعنوان خواننده فعالیت مستقل خود را شروع کرد، اما بدلیل برخی محدودیت ها در همه کارهای تصویری که منتشر کرد حضور نداشت تا مدت ها شایعه شده بود بدلیل چاقی یا پیری ملانی دوست ندارد طرفدارانش را از دست بدهد.
حاشیه ها
از ایران تا ارمنستان ملانی آوانسیان
خانوادش از مهاجران ارمنی به ایران هستند، هم پدر و هم مادر هر دو موزیسین بودند و هرسه فرزند فعالیت های آنها رو ادامه دادند، ملانی خواننده است و استیو گروه مترو ۳۳ در ایارن فعالیت میکند و خواهرش رایسا هم آموزشگاه خوانندگی دارد و در ارمنستان نیز چندین کنسرت برگزار کرده است.
خانواده ملانی آوانسیان
او یک برادر به نام استیو و یک خواهر به نام رایسا دارد که آن‌ها نیز در حرفه موسیقی فعالیت می‌کنند. رایسا در ارمنستان ساکن است و یک آموزشگاه خوانندگی دارد و در همان‌جا شهرت یافته‌است. رایسا یکی از شرکت‌کنندگان فصل چهارم مسابقات های_سوپراستار بود.
از هنرستان تا دانشگاه ملانی آوانسیان
ملانی از سن ۱۱ سالگی با تشویق خانواده به هنرستان موسیقی وارد شد و مشغول یادگیری در ساز تخصصی ویولونسل شد، بعد از اخذ دیپلم در سال ۲۰۰۸ برای ادامه تحصیل به ارمنستان رفت.
پر انرژی و مثبت بودن ملانی آوانسیان
یکی از خصوصیات بارز ملانی پر انرژی و مثبت بودن است، می گوید دوست دارم شاد باشم و این انرژی خوب را به همه منتقل کنم و اصلا به چیزهای بد فکر هم نمیکنم.
دوبله و تئاتر ملانی آوانسیان
می گوید بیشتر تئاتر را بخاطر ملموس بودن و زنده بودنش دوست دارد، سابقه کار دوبله نیز دارد، در دوبله انیمیشن زوتوبیا دوبله چند آهنگ آنرا برعهده داشته است.
 

DAYMOOND

رمانیکی تازه وارد
رمانیکی
شناسه کاربر
141
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-10
آخرین بازدید
موضوعات
9
نوشته‌ها
51
پسندها
84
امتیازها
63

  • #3
فعالیت اصلی ملانی آوانسیان
فعالیت اصلی ملانی در ساز ویولنسل است، اما او از سال ۱۳۸۸ کار خود را به عنوان خواننده همراه با نوازندگی آغاز کرد که به علت محدودیت‌ها در ایران، در نماهنگهای منتشر شده حضور نداشت و مهمترین نماهنگ وی «عاشق‌تر میشم» نام داشت که در استودیوی تلویزیون گرجستان اجرا شد.
melania-photokade-3-500x459.jpg

همکاری ملانی آوانسیان
وی تاکنون با خواننده‌هایی از جمله آرمین ۲ای‌اف‌ام، ساسی مانکن و بنیامین بهادری نیز همکاری داشته‌است.
جلوگیری حضور در کنسرت ملانی آوانسیان
در شب یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ به مناسبت عید میلاد مسیح، بنیامین بهادری کنسرتی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی ترتب داد که قرار بود در آن ملانی به عنوان نوازنده ویولنسل و برادرش استیو به عنوان نوازنده درامز در کنار بنیامین این کنسرت را اجرا کنند، که با وجود هماهنگی‌های انجام شده نیز با مطرح کردن بحث ممانعت از حضور نوازنده زن بر روی صحنه، از حضور ملانی در صحنه اجرا جلوگیری شد. در این زمان به سفارش سلیم احمدی (مدیر برنامه‌های بنیامین بهادری)، صندلی خالی و ساز ملانی به صورت نمادین روی صحنه قرار گرفت.
 

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین