اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

بحث و گفتگو به سوال نفر قبلیت جواب بده.

زیادن : ))


همی سوال؟
 
......


کاری که مشغولی چی هست؟
 
خو منظورم همون کارات بود دیگه :دی

پنج سال دیگه یعنی میشم 29 اووووووف حاجی چقد زود گذشت :( هعععی نمیخوام بهش فک کنم :دی سربازیمو رفتم, دانشگاه هم تموم کردم و احتمالا دو سال هم سرکار شاید بوده باشم شایدم مُرده باشم , نمیدونم , دوس ندارم فک کنم بهش :)

همی سوال
 
خو منظورم همون کارات بود دیگه :دی
آها، خب نوبت جواب دادنم گذشت شرمنده😂👀
پنج سال دیگه یعنی میشم 29 اووووووف حاجی چقد زود گذشت
الان 24 ای، کشفیدم خودم
:( هعععی نمیخوام بهش فک کنم :
باش
دی سربازیمو رفتم, دانشگاه هم تموم کردم و احتمالا دو سال هم سرکار شاید بوده باشم

شایدم مُرده باشم
دور از جون
, نمیدونم , دوس ندارم فک کنم بهش :)
باش
پنج سال دیگه واقعا نمیدونم نمی‌تونم پیش‌بینی کنم اما اگر بخوام با رویا و خیال پیش برم، صد در صد ادم موفقیم=)

الان چیکار میکنی؟ 😂
 
جواب سوالای ارشد انجمن رمانیک رو میدم

تالا چیزی خوندی ؟؟ همی گوینده و این حرفا؟
 
جواب سوالای ارشد انجمن رمانیک رو میدم
چه کار خوبی
تالا چیزی خوندی ؟؟ همی گوینده و این حرفا؟
گویندگی اره ولی اهنگ و اینا نه
برای خودم میزنم زیرآواز عشق می‌کنم

بنظرت وهم و خیال خوبه؟ برای ذهن انسان مفیده؟
 
نمیدونم والا منکه زیاد استفاده میکنم

اهل دود و دم؟
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا