. . .

معرفی بهترین انیمه های سینمایی و سریالی

تالار انیمه

Alex

رمانیکی کهکشانی
محروم
شناسه کاربر
498
تاریخ ثبت‌نام
2021-04-28
آخرین بازدید
موضوعات
291
نوشته‌ها
4,597
راه‌حل‌ها
61
پسندها
13,943
امتیازها
1,409
سن
23
محل سکونت
آسمون هفتم

  • #11

Hunter X Hunter​




بهترین انیمه های سریالی و سینمایی تاریخ [ 21 انیمه سریالی برتر ژاپنی ]






داستان این انیمه خوب شروع می‌شه خیلی اوج می‌گیره، کمی بعد از میانه‌های داستان یک افت شدید داره که کاملا خسته کننده می‌شه اما قول می‌دم که از دیدنش پشیمون نمی‌شید چرا که قسمت‌های پایانی انیمه فوق‌العاده است و همه خستگی قسمت‌های قبل رو از تنتون در میاره.



داستان در مورد دنیایی است که Hunter ها توی اون از مزایای زیادی برخوردارن و هرکس قصد هانتر شدن داشته باشد باید در یک آزمون شرکت کند و اگر از آزمون سربلند بیرون بیاید مدرک هانتری خواهد گرفت البته داستان خیلی فراتر ازین‌ها پیش می‌رود که باز هم بهتره خودتون تماشا کنید.



شخصیت سازی خوبی داره و به طور مشخص شخصیت‌های کیلوا و هیسوکا که البته هیچکدوم شخصیت اصلیِ داستان نیستند واقعا عالی هستند.



این انیمه در 148 قسمت پخش شده و پایان هم یافته.
 

Alex

رمانیکی کهکشانی
محروم
شناسه کاربر
498
تاریخ ثبت‌نام
2021-04-28
آخرین بازدید
موضوعات
291
نوشته‌ها
4,597
راه‌حل‌ها
61
پسندها
13,943
امتیازها
1,409
سن
23
محل سکونت
آسمون هفتم

  • #12
Seraph of the End


این انیمه یک مجموعه‌ی 24 قسمتی در دو فصل است که برخلاف رتبه‌های جهانی‌اش به عنوان مثال: رتبه 84 در بین محبوب ترین‌های MyAnimeList، در ایران هوادارانِ بسیاری دارد و جز محبوب‌ترین انیمه‌ها است.

اسرافیل پایانی درباره‌ی دنیایی است که همه‌ی افراد بالای 13 سال بر اثر یک ویروس خطرناک کشته شده‌اند ولی افراد زیر 13 سال زنده و کاملا سالم هستند، در این زمان خون آشام‌ها که ضعف بشریت را احساس می‌کنند از خفا بیرون می‌آیند و انسان‌های باقی مانده را به بردگی می‌گیرند به این صورت که به انسان‌ها غذا می‌دهند تا زنده بمانند و از از خونشان تغذیه کنند.

در این بین یوئیچیرو تصمیم می‌گیرد تا اوضاع را تغییر دهد و خودش و بقیه بچه‌هایی که در یک یتیم خانه زندگی می‌کنند را از زیر سلطه‌ی خون آشام‌ها خارج کند اما متاسفانه نقشه‌ی آن‌ها جواب نمی‌دهد و همه‌ی بچه‌های یتیم خانه بجز یوئیچیرو و میکائلا کشته شدند و در آخرین لحظات هم میکائلا جان خودش را برای محافظت از یوئیچیرو کشته شد، یوئیچیرو هم که توانسته فرار کند تصمیم می‌گیرد برای انتقام گرفتن از خون آشام‌ها به ارتش شیطانی ژاپن بپیوندد.
 

Alex

رمانیکی کهکشانی
محروم
شناسه کاربر
498
تاریخ ثبت‌نام
2021-04-28
آخرین بازدید
موضوعات
291
نوشته‌ها
4,597
راه‌حل‌ها
61
پسندها
13,943
امتیازها
1,409
سن
23
محل سکونت
آسمون هفتم

  • #13
Steins;Gate


Steins;Gate داستان یک دانشمندِ جوان است که تصمیم دارد ماشین سفر در زمان را با یک ابزارهای دمِ دستی طراحی کند و وقتی بالاخره موفق به انجام این کار می‌شود اتفاقی برایش می‌افتد که ماگوار است او تلاش می‌کند تا این اتفاق را تغییر دهد ولی ذات سفر در زمان با چیزی که همیشه فکر می‌کرده متفاوت است، او دائما تلاش می‌کند تا با تغییر اتفاقاتِ حال، آینده را تغییر دهد ولی متوجه یک ایراد می‌شود که...

اشتاینز گیت از انیمه‌هایی است که احتمالا هر کسی را جذب می‌کند از شخصیت‌های دوست داشتنی و قابل درکش گرفته تا داستان مفهومی و پیچیده‌ای که به بهترین شکل روایت می‌شود همگی دلایل محبوبیت این انیمه هستند و البته بزرگترین نقطه قوت این انیمه که پایان بندی فوق‌العاده آن است طوری که بعد از تمام شدن انیمه فقط احساس رضایت است که باقی می‌ماند.

Steins;Gate یک مجموعه‌ی 25 قسمتی است که در همین 25 قسمت به پایان می‌رسد البته یک سری با نام Steins;Gate 0 هم پخش شده که ادامه‌ای برای سری اول است ولی تماشای آن الزامی نیست؛ هرچند اگر واقعا این مجموعه را دوست داشتید Steins;Gate 0 هم ادامه‌ای با داستان جالب برای سری قبلی است و تماشایش خالی از لطف نیست.
 

Alex

رمانیکی کهکشانی
محروم
شناسه کاربر
498
تاریخ ثبت‌نام
2021-04-28
آخرین بازدید
موضوعات
291
نوشته‌ها
4,597
راه‌حل‌ها
61
پسندها
13,943
امتیازها
1,409
سن
23
محل سکونت
آسمون هفتم

  • #14

Fullmetal Alchemist: Brotherhood - کیمیاگر تمام فلزی: انجمن برادری​


Fullmetal Alchemist: Brotherhood


یکی دیگر از انیمه‌های تمام عیارِ ژاپنی است و یکی دیگر از بایدهایِ تماشا برای انیمه دوستان، کیمیاگر تمام فلزی: انجمن برادری از انیمه‌هایی است که تقریبا همه چیز تمام است، از داستان و شخصیت پردازی گرفته تا نقاشی‌ها و موسیقی متن همه چیز در مورد این انیمه بی‌نظیر است.

Fullmetal Alchemist: Brotherhood در معتبرترین وب سایت انیمه‌ای دنیا یعنی MyAnimeList به عنوان برترین انیمه تاریخ شناخته می‌شود و با نمره‌ی 9.24 بالاترین رتبه را بین همه‌ی انیمه‌های سریالی و سینمایی تاریخ ژاپن در دست دارد.

این انیمه در واقع نسخه بازسازی شده‌ی Fullmetal Alchemist است که در سال 2003 پخش شد، نسخه‌ی اصلی داستان و محیط بسیار تاریک‌تری دارد و نسخه‌ی انجمن برادری که در سال 2009 ساخته شد داستان متفاوتی را نسبت به نسخه‌ی اصلی دنبال می‌کند.

داستان درمورد دو برادر با نام‌های اِدوارد و آلفونسو اِلریک است که طی یک حادثه مادر خود را از دست می‌دهند این دو برادر تلاش می‌کنند از روش‌های کیمیاگری مادر خود را به زندگی برگردانند اما اوضاع خوب پیش نمی‌رود و به خاطر استفاده از طلسم‌های ممنوعه آلفونسو بدن خود را به طور کامل از دست می‌دهد و برادرش اِدوارد روحِ او را در یک زره فلزی می‌دمد، خود اِدوارد هم طی این حادثه دست راست و پای چپش را از دست می‌دهد؛ در ادامه این دو برادر تمام تلاش خود را می‌کنند تا طلسم ها را از بین ببرند و بدن آلفونسو را به او برگردانند.

این انیمه نسبتا انیمه‌ی کوتاه به حساب می‌آید و در 64 قسمت به پایان می‌رسد البته قسمت 27 جزِ داستان نیست و در کل کیمیاگر تمام فلزی: انجمن برادری 63 قسمت دارد که تک تک این قسمت‌ها و هیجان انگیز، سرگرم کننده و عمیق در مفاهیمِ زندگی هستند.
 

Alex

رمانیکی کهکشانی
محروم
شناسه کاربر
498
تاریخ ثبت‌نام
2021-04-28
آخرین بازدید
موضوعات
291
نوشته‌ها
4,597
راه‌حل‌ها
61
پسندها
13,943
امتیازها
1,409
سن
23
محل سکونت
آسمون هفتم

  • #15

Boku No Hero Academia - مدرسه قهرمانانه من​


Boku No Hero Academia


مدرسه قهرمانانه من از جدیدترین انیمه‌های ژاپنی است که توانسته نام خود را بین بزرگترین انیمه‌ها مطرح کند و برای خود طرفداران زیادی را دست و پا کند.

My Hero Academia یک داستان اصلی را که درباره‌ی پسری به نام Midoriya است دنبال می‌کند اما جذابیتِ این انیمه در شخصیت پردازیِ زیبای آن و داستان‌های کوچک و بزرگ پشت هر شخصیت است، از داستان قهرمانی با نام آلمایت گرفته که گذشته سختی داشته ولی حالا قوی‌ترین قهرمان دنیاست، داستان تودوروکی که شخصیتی نیمه تاریک و رنج کشیده دارد تا کاتسوکی یا به قول میدوریا «کاچان» که همیشه بهترین بوده ولی حالا درک می‌کند که دنیا بزرگتر از آن است که بتوانی همیشه در آن بهترین باشی همگی داستان‌های جانبی به حساب می‌آیند که به اندازه‌ی داستان اصلی دیدنی و جذاب هستند.

همین داستان‌های به ظاهر فرعی شخصیت سازی را در این انیمه به وجود آورده‌اند و باعث می‌شوند که تک تکِ کاراکترهای اصلی را درک کنید.

داستان اصلیِ My Hero Academia درباره‌ی پسری به نام میدوریا است، این پسر در دنیایی زندگی می‌کند که همه قدرت‌های عجیب و جادویی دارند و در سنین پایین قدرت خود را که به آن «کوسِی» می‌گویند کشف می‌کنند اما میدوریا که آرزوی قهرمان شدن دارد به دلایل نامعلومی هیچ قدرتِ خاصی درونش پیدا نمی‌شود و در واقع اصلا کوسی ندارد، با این شرایط میدوریا تلاش می‌کند که بزرگترین قهرمان جهان شود و ناامید نمی‌شود.

مدرسه قهرمانانه من هنوز تمام نشده و تا به حال 3 فصل از آن پخش شده که مجموعاً 63 قسمت دارند، فصل چهارم هم پاییز 1398 پخش شد.
 

Alex

رمانیکی کهکشانی
محروم
شناسه کاربر
498
تاریخ ثبت‌نام
2021-04-28
آخرین بازدید
موضوعات
291
نوشته‌ها
4,597
راه‌حل‌ها
61
پسندها
13,943
امتیازها
1,409
سن
23
محل سکونت
آسمون هفتم

  • #16

Avatar: The Last Airbender - آواتار آخرین باد افزار​


Avatar: The Last Airbender


اول اجازه بدهید این موضوع را از سر راه برداریم، آواتار انیمه نیست! چراکه انیمه در زبان انگلیسی دقیقا انیمیشن سینمایی یا تلویزیونی است که محصول کشور ژاپن باشد، اما اینکه آواتار انیمه هست یا خیر آیا تاثیری در زیبایی این انیمیشن می‌گذارد جواب قاعدتا منفی است، اینطور نیست که انیمه یک جایگاه مقدس است که فقط عده‌ی خاصی به آن دست پیدا می‌کنند انیمه فقط یک لغت است که معنای خاص خودش را دارد و نشانه‌ی بهتر بودن یا بدتر بودن نیست، اینکه انیمه در ذهن همه جایگاه بالایی دارد و نام مختص به خودش را هم پیدا کرده به دلیل مهارت بسیار بالای ژاپنی‌ها در تولید انیمیشن است.

با وجود اینکه آواتار انیمه نیست ولی از بسیاری از انیمه‌ها بهتر و جذاب‌تر است، آواتار استایل مربوط به خودش را دارد اما بعد از کمی تماشا متوجه می‌شوید که کاملا از انیمه‌های ژاپنی الهام گرفته که البته بازهم نکته‌ی منفی نیست و همه‌ی این اجزا در کنار هم توانسته‌اند آواتار را به یک عنوان جذاب و دیدنی برای تقریبا همه‌ی سنین تبدیل کنند.

در زمان‌های گذشته دنیا به چهار نیروی آب، خاک، آتش و باد تقسیم شده بود. در هر کدام از این سرزمین ها افرادی وجود داشته اند که می توانستد فقط نیروی مربوط به سرزمین خود را تحت اختیار و کنترل داشته باشند. این 4 قلمرو به مدت هزار سال در صلح بودند تا اینکه پادشاه قلمرو آتش Sozin تصمیم گرفت تا برای به تصرف کل دنیا، جنگی را به راه اندازد. در این میان فقط یک نفر که آواتار نام دارد می‌تواند جلوی او را بگیرد. آواتار شخصی برگزیده است که می تواند هر چهار نیرو را تحت کنترل داشته باشد نام آواتاری که در این زمان ظهور کرده آنگ است. اما آواتار آنگ هنوز برای کنترل کامل چهار قدرت آماده نشده است چراکه او فقط 12 سال دارد و مسیر طولانی را برای برقراری صلح در پیش دارد.

آواتار با کسب نمره‌ی 9.2 از وب سایت IMDb و همچنین تمجید و تحسین فراوان از سایت‌های مختلف و معتبر مثل IGN شاید تنها عنوان خارجی است که می‌تواند با نام‌های بزرگ انیمه‌های ژاپنی رقابت کند و نام خود را در کنار بزرگترین‌های این سبک قرار دهد.

آواتار در 3 فصل و 61 قسمت منتشر شده و خبر خوش این است که همه‌ی سریال آواتار را می‌توانید با دوبله‌ی فارسیِ حرفه‌ای تهیه و تماشا کنید.
 

Alex

رمانیکی کهکشانی
محروم
شناسه کاربر
498
تاریخ ثبت‌نام
2021-04-28
آخرین بازدید
موضوعات
291
نوشته‌ها
4,597
راه‌حل‌ها
61
پسندها
13,943
امتیازها
1,409
سن
23
محل سکونت
آسمون هفتم

  • #17

وایولت اِوِرگاردن - Violet Evergarden​


Violet Evergarden


وقتی به تصویر و نام انیمه «وایولت اورگاردن» نگاه می‌کنید شاید به نظر بیاید که یکی از انیمه‌های عاشقانه‌ی معمولی مثل همه‌ی دیگر عناوینِ این سبک است، اما وایولت اورگاردن کاملا متفاوت است این انیمه همه‌ی احساسات و عواطف انسانی را به چالش می‌کشد و خیلی از آنچه به نظر می‌رسد تاریک تر و بی رحم تر است.

وایولت اورگاردن داستان دختری به نام «وایولت» را روایت می‌کند که از کودکی در جنگ بوده و به همین دلیل از سنین پایین مهارت بسیار بالایی در کشتن دیگران پیدا کرده به حدی که از او فقط به عنوان یک ماشین جنگی استفاده می‌شده، از آنجا که وایولت دائما در جنگ و خونریزی بوده هیچ تعریفی از احساسات و عواطف ندارد و اینجاست که شما هم به چالش کشیده می‌شوید چطور به چنین شخصی توضح می‌دهید "دوست داشتن" یعنی چه؟ دوست داشتن یک تجربه است، یک احساس است که نمی‌توان آن را توصیف کرد، حتی خود وایولت هم نمی‌داند که این احساس را تجربه کرده یا نه اما چیزی از درونش به او می‌گوید که باید دوست داشتن را درک کند و اینجاست که داستانِ جذاب وایولت آغاز می‌شود.

این انیمه که از شبکه Netflix به نمایش درآمد آنقدر موفق عمل کرد که چندین اقتباس و ادامه برای آن در این سال‌ها ساخته شده و این روند برای سال‌های 2019 و 2020 هم ادامه خواهد داشت که دو دنباله‌ی دیگر برای این انیمه پخش خواهند شد، اما قسمت‌های اولیه و اصلی را 13 قسمت 20 دقیقه‌ای تشکیل می‌دهند.
 

Alex

رمانیکی کهکشانی
محروم
شناسه کاربر
498
تاریخ ثبت‌نام
2021-04-28
آخرین بازدید
موضوعات
291
نوشته‌ها
4,597
راه‌حل‌ها
61
پسندها
13,943
امتیازها
1,409
سن
23
محل سکونت
آسمون هفتم

  • #18

آبشار سرنوشت - Haikyuu​


آبشار سرنوشت - Haikyuu


به والیبال که هیچ حتی اگر به ورزش هم علاقه ندارید بازهم «آبشار سرنوشت» انیمه‌ای است که باید آن را تماشا کنید، انیمه ورزشی است و آن هم والیبال ولی حتی در والیبال هم می‌توان مبارزه کرد، می‌توان بدجنس بود، می‌توان به اندازه‌ی یک ابرقهرمان دست نیافتنی و بزرگ بود و می‌توان به اندازه‌ی کسی که برای زنده ماندن تلاش می‌کند در زمین تلاش کرد.

و تازه این همه‌ی ماجرا نیست داخل زمین یک جنگ تمام عیار است ولی بیرون زمین هم اتفاقات جالبی در جریان است موقع تماشا هیچگاه احساس نمی‌کنید که کاش این سکانس زودتر تمام شود و فلان مسابقه زودتر سر برسد چراکه سراسرِ انیمه مهم و هیجانی است و تقریبا همه‌ی سکانس‌ها در جهت رشد داستان عمل می‌کنند.

این انیمه در حال حاضر با پشت سر گذاشتن «ایپو» که مدت‌ها بهترین انیمه‌ی سبک ورزشی بود به عنوان پرطرفدارترین و با کیفیت ترین انیمه ورزشی نام خودش را مطرح کرده.

داستان آبشار سرنوشت درباره «هیناتا شویو» است که آرزو دارد در زمین والیبال برای خودش کسی شود او اولین تیم والیبالش را با چندتا از دوستانش تشکیل می‌دهد و با امید اینکه نیروی دوستی و همدلی می‌تواند آن‌ها را در مسابقات پیش ببرد وارد زمین می‌شود ولی آن‌ها در همان بازی اول به یکی از قوی ترین تیم‌های مسابقات با حضور فردی به نام «کاگیاما توبیو» که به پادشاه میدان بازی معروف است برخورد می‌کنند و در همان بازی اول یک شکست سنگین می‌خورند و...

و خبر خوش اینکه این انیمه دوبله شده و دوبله‌ی آن هم توسط یک تیم حرفه‌ای با حضور خانم‌ها و آقایان مریم جلینی، بهروز علی‌محمدی، شهراد بانکی، خشایار شمشیرگران، غلامرضا الماسی، امیر منوچهری، صنم نکو‌اقبال، حسین سرآبادانی، شیلا آژیر، پویا فهیمی، امیر حکیمی، آرزو روشناس انجام شده پس اگر از دسته افرادی که انیمه‌ها را فقط ژاپنی می‌توانند ببینند(مثل بنده) نیستید پیشنهاد می‌کنم حتما دوبله تماشا کنید.😍🤩
 

Alex

رمانیکی کهکشانی
محروم
شناسه کاربر
498
تاریخ ثبت‌نام
2021-04-28
آخرین بازدید
موضوعات
291
نوشته‌ها
4,597
راه‌حل‌ها
61
پسندها
13,943
امتیازها
1,409
سن
23
محل سکونت
آسمون هفتم

  • #19

شبدر سیاه - Black Clover​


شبدر سیاه - Black Clover


«شبدر سیاه» مخلوطی از چند انیمه شونن معروف دیگر مثل Fairy Tale و Naruto است و شخصیت اصلی شباهت زیادی از نظر داستانی به ناروتو دارد، پس اگر از طرفداران ناروتو هستید این انیمه را هم امتحان کنید.

با وجود اینکه شبدرسیاه به پیشنهاد کاربران به لیست بهترین انیمه‌ها اضافه شده و از خیلی جهات مثل داستانِ گیرنده و جذابش لیاقت حضور در این لیست را هم دارد اما این عنوان ضعف‌هایی دارد که قبل از شروع بهتر است مطلع باشید.

اول از همه اینکه از نظر انیمیشنی شبدر سیاه اصلا در حد بهترین‌ها نیست خیلی از حرکات چهره و به خصوص بدن خشک و بی روح هستند و نکته دوم اینکه متاسفانه با وجود اینکه صداپیشه‌ی «آستا» شخصیت اصلی بسیار با استعداد به نظر می‌رسد اما به دلیل استفاده‌ی بیش از اندازه از فریادهای بلند صدای آستا کمی آزار دهنده است و فکر می‌کنم این اولین بار و احتمالا آخرین باری است که پیشنهاد می‌کنم به دوبله‌ی انگلیسی یک انیمه هم نگاهی داشته باشید شاید انتخاب مناسب تری برای شما باشد.

با همه‌ی این صحبت‌ها شبدر سیاه یک عنوان لایق و ارزشمند برای تماشاست چرا که مهمترین رکن برای سرگرم کردن یعنی داستانِ گیرا و شخصیت پردازی را به خوبی دارد فقط باید حدود 20 تا 30 قسمت اول را بگذرانید تا آنقدر در این داستان زیبا غرق شوید که ادامه ندادن برایتان غیر ممکن شود.
 

Alex

رمانیکی کهکشانی
محروم
شناسه کاربر
498
تاریخ ثبت‌نام
2021-04-28
آخرین بازدید
موضوعات
291
نوشته‌ها
4,597
راه‌حل‌ها
61
پسندها
13,943
امتیازها
1,409
سن
23
محل سکونت
آسمون هفتم

  • #20

دروغ آوریل - Your Lie in April​


دروغ آوریل - Your Lie in April


انیمه دروغ آوریل محصول سال 2015 یکی از بهترین و محبوب ترین‌های ژانر عاشقانه و موزیکال است و با وجود اینکه نقدهایی به طراحی کاراکتر و گرافیک تصویری از نظر منتقدان به این اثر وارد شده شخصا اصلا با این موضوع موافق نیستم و فکر می‌کنم که طراحی کاراکترها کاملا گیرا و زیبا بود هرچند شاید در بعضی سکانس‌های خاص به طور عمدی ظاهر کاراکترها کمی تغییر می‌کند و کودکانه می‌شود.

دروغ آوریل انیمه‌ای نسبتا کوتاه است که تنها 22 قسمت دارد ولی از اولین قسمت کار خودش را می‌کند، لازم نیست برای جذب شدن به آن خیلی صبر کنید فقط قسمت اول را تماشا کنید انیمه شما را تا پایان 22 قسمت با خود می‌کشاند.

داستان درباره‌ی پسری است که از کودکی به طرز شگفت انگیزی در نواختن پیانو با استعداد بوده ولی به دلایلی در بزرگ سالی نمی‌تواند از همه‌ی استعداد خودش استفاده کند و مشکلات شخصی باعث می‌شود اجرای خوبی نداشته باشد او با دختری که ویولون می‌نوازد آشنا می‌شود و...

موسیقی‌های این انیمه به طرز شگفت انگیزی گیرا هستند، اجراهای پیانو و ویولون کاملا با مخاطب حرف می‌زنند و احساسات پسر نوجوان هنگام نواختن پیانو که به نواختن زیر آب تشبیه شده است کاملا هوشمندانه و تاثیر گذار است.

یکی از مهمترین جنبه‌هایی که هر مخاطبی را جذب عاشقانه‌های ژاپنی می‌کند، نحوه‌ی شکل گرفتن رابطه‌ها است ژاپنی‌ها پیچیدگی روابط را به بهترین شکل نشان می‌دهند روابط عمیق عاشقانه‌ای که حتی بدون لمس کردن، بدون ابراز کردن و حتی بدون اینکه دو طرفِ این رابطه بدانند شکل می‌گیرند و شما به عنوان یک شخصا سوم که ناظر این ماجرا هستید این رابطه را کاملا حس می‌کنید، حال چه چیزی زیباتر از موسیقی برای پر و بال دادن به این ایده‌ی جذاب ژاپنی‌ها.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
578
پاسخ‌ها
25
بازدیدها
1K

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین