. . .

خبر این رندرها طراحی نهایی وان‌پلاس ۱۲ را نشان می‌دهند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
144
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
رندر وان پلاس ۱۲

افشاگر معروف فناوری رندرهایی از گوشی پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس منتشر کرده که احتمالاً ظاهر نهایی این دستگاه را نشان می‌دهند.

اگرچه به‌احتمال زیاد هنوز چندماه تا معرفی وان‌پلاس ۱۲ فاصله داریم، یکی از افشاگران قابل‌اعتماد فناوری، طراحی نهایی این گوشی پرچم‌دار را فاش کرده است. او رندرهای باکیفیتی به‌اشتراک گذاشته که ظاهر این دستگاه را به‌تصویر می‌کشد.
افشاگر نام‌آشنا OnLeaks مجموعه تصاویری از پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس به‌اشتراک گذاشت که طراحی آن را به‌همراه چیدمان دوربین پشتی‌اش نشان می‌دهد.
حتی طرفداران عدم تقارن نیز با مشاهده‌ی رندرهای جدید وان‌پلاس ۱۲ احساس می‌کنند چیزی در این محصول کم است. این دستگاه ازنظر ظاهری شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد و هنوز نمی‌دانیم حسگر چهارم اضافه‌شده به سیستم دوربین پشتی آن برای چه هدفی درنظر گرفته شده است. انتظار می‌رود سه دوربین اصلی این محصول از ترکیب دوربین ۵۰ + ۵۰ + ۶۴ مگاپیکسلی بهره ببرند.
رندر وان پلاس ۱۲

جالب اینکه به‌نظر می‌رسد ابعاد حسگر دوربین تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی درمقایسه با اولین دسته از رندرهای فاش‌شده از وان‌پلاس ۱۲ افزایش یافته است و اکنون لوگوی کامل Hasselblad با حرف H ظریفی جایگزین شده که در سمت‌چپ دوربین‌های پشتی آن قرار دارد. فلش LED هم هنوز از همه‌ی حسگرهای دوربین وان‌پلاس ۱۲ جدا است و بدین‌ترتیب می‌توان حدس زد وان‌پلاس در رویداد رونمایی پرچم‌دار جدیدش ویژگی‌های جذابی را معرفی کند.
رندر وان پلاس ۱۲

رندر وان پلاس ۱۲


به‌نظر نمی‌رسد پنل جلویی وان‌پلاس ۱۲ تغییرات قابل‌توجهی نسبت‌به قبل داشته باشد. انتظار می‌رود این دستگاه به نمایشگر ۶٫۷ اینچی با وضوح 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به باتری ۵۴۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات اشاره کرد.
قلب تپنده‌ی وان‌پلاس ۱۲ نیز احتمالاً پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود و در چند نسخه با رم ۱۲ تا ۲۴ گیگابایت دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. علاوه‌بر این گفته می‌شود این دستگاه حداکثر با حافظه‌ی ذخیره‌سازی یک یا حتی ۲ ترابایتی عرضه خواهد شد. قیمت گوشی وان‌ پلاس هنوز مشخص نیست.
 
  • شیطانی
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین