. . .

خبر الگوریتم جدید اپل موزیک کشف آهنگ‌های جدید را آسان‌تر می‌کند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
136
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
اپل موزیک

سرویس اپل موزیک، قابلیت مبتنی‌بر الگوریتم جدیدی ارائه داده که فهرستی از آهنگ‌های جدید متناسب با هر کاربر را به او پیشنهاد می‌دهد.

اپل موزیک ایستگاه الگوریتمی جدیدی به بخش Discovery Station اضافه کرده تا بتواند با فهرست‌های شخصی‌سازی‌شده‌ اسپاتیفای رقابت کند.
سرویس رقیب اپل در سوئد، از سال‌ها قبل فهرست‌های پخش Discover را ارائه می‌دهد و اپل موزیک در پاسخ به آن، ایستگاه جدیدی برای پیدا کردن موسیقی‌های جدید راه‌اندازی کرده است.
Discovery Station فقط آهنگ‌های جدیدی را پخش می‌کند که هنوز آن‌ها نشنیده‌اید. همه‌ی آهنگ‌های این ایستگاه در فهرست‌های پخش کاربر وجود ندارند و شاید آن‌ها را نپسندیده باشد. علاوه‌براین برخی از موسیقی‌های پیشنهادی این بخش در کتابخانه‌ی آهنگ‌های کاربر وجود ندارند. اپل موزیک قبلاً New Music Mix را ارائه داده اما این بخش هر هفته به‌روزرسانی می‌شود و فقط به ۲۵ آهنگ محدود است.
ایستگاه الگوریتمی اپل موزیک

اپل همچنین ایستگاه شخصی (User Station) به‌ نام هر کاربر را ارائه می‌دهد که ترکیبی از آهنگ‌های موردعلاقه‌ی او و چند آهنگ مشابه را پخش می‌کند.
اپل تاکنون اطلاعیه‌ی رسمی‌ای درمورد فهرست پخش الگوریتمی جدید خود منتشر نکرده اما برای برخی کاربران نسخه‌ی تحت‌وب و برنامه‌های موبایلی این سرویس دردسترس قرار گرفته است.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین