. . .

خبر اختصاصی: این هفت بازیکن قراردادشان را کم کردند

تالار گزارش ورزشی

.SAJAD.

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر وب‌سایت
بلاگر
نام هنری
رمانیکی
شناسه کاربر
6625
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-14
آخرین بازدید
موضوعات
53
نوشته‌ها
490
پسندها
725
امتیازها
153
سن
33
محل سکونت
gilan

  • #1
alayp35y.jpg

هفت بازیکن استقلال پس از برگزاری جلسه‌ای با مدیران باشگاه، مبلغ قراردادهایشان را کسر کردند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر تلاش گسترده‌ای انجام داد تا بتواند با کسب رضایت بازیکنان این تیم، مبلغ قرارداد آنها را کاهش دهد و قرارداد گوستاوو بلانکو را به ثبت برساند تا نکونام بتواند از این بازیکن آرژانتینی در ترکیب تیم استفاده کند.

علت این موضوع نیز پر شدن سقف قرارداد استقلال بود. آبی‌ها می‌توانستند رقم 325 میلیارد تومان در این فصل هزینه کنند، ولی با وجود قرارداد 150 میلیونی مهری و 100 میلیونی حامدی‌فر و همچنین عدم ثبت قرارداد بعضی از اعضای کادرفنی، هزینه‌های باشگاه استقلال به عدد 323 میلیارد تومان رسیده بود.

wwgwyyqa.jpg


در نتیجه آبی‌ها چاره‌ای جز کسر قرارداد اعضای تیم نداشتند. با این حال، مطالبات فراوان بازیکنان از فصل قبل و دریافتی‌های اندک از فصل جدید، سبب شده بود آنها رغبت چندانی برای این موضوع نداشته باشند که البته تصمیم سرمربی جوان تیم و پیش‌قدم شدن او برای کاهش قراردادش سبب تغییر نظر اعضای تیم شد.

نکونام که پیش از این نیز قراردادش را در ابتدای فصل کاهش داده بود، روز گذشته این کار را تکرار کرد و پس از کسر میلیاردی از قرارداد سرمربی استقلال، بازیکنان تیم نیز به تبعیت از سرمربی خود، در این زمینه اقدام کردند.

p5t2vrop.jpg


از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که هفت بازیکن به نام‌های روزبه چشمی، ارسلان مطهری، جعفر سلمانی، آرمین سهرابیان، پیمان بابایی، ایمان سلیمی و صالح حردانی نفراتی هستند که با حضور در جلساتی با مدیریت باشگاه، چندین میلیارد تومان از قرارداد خود را کاهش دادند تا بدین ترتیب از مبلغ سقف بودجه آبی‌ها خالی شود.

به نظر می‌رسد که با کسر قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان استقلال، نفرات دیگری نیز برای کاهش رقم قراردادهایشان به باشگاه مراجعه کنند تا بدین صورت آبی‌ها بتوانند قرارداد گوستاوو بلانکو را به ثبت برسانند.

ildkg1ap.jpg

 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین