استفاده از ترانزیشن Deep to white بجای color matte برای فلش نوری
در گذشته وقتی خیلی از تکنیک های حرفه ای پریمیر پرو را مانند اکنون آموزش نداده بودیم ، بسیاری افراد دقیقا روی برش از کالورمت color matte سفید و افزایش فریم اول جهت تشدید سفیدی و کاهش فریم آخر برای محو سفیدی استفاده می نمودند. اما امروز دیگر نیازی به دردسر نیست و کافی است که این ترانزیشن سفیدی خالص را اجرا کنیم و چقدر خوب که در آموزش قبلی یاد گرفتید روی هر تعداد برش اینکار را انجام دهید. چقدر عالیه برای زمانی که کات های سریع و ریز فراوانی داریم ولی خب هنوز به پای استروب لایت نمی رسه که بعدا به شما آموزش خواهم داد.