اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

شعر ❤سوال های ِ بی جواب ❤

من به پشت شیشه تنهایی افتاده
نمی دانم، نمی فهمم
کجای قطره های بی کسی زیباست؟
 
گریه را اگر می شد کُشت
می کشتم
که تو آنقدر نخندی به چشمان خیس من
و من
نکوبم سرم را به دیوار سادگی مُدام
که چرا عاشقت شدم ؟
چرا ؟!
 
دل آرام را بی تاب می کنی
دل بی تاب را آرام
آخرش نگفتی تو دردی یا درمان؟
 
هـمیـشـه بـرایـم ســــوال اسـت :
اگـر قـرار بـود روزی او را نـبـیـنـم
چــرا خــــــدا خـواسـت کـه دوســـتــــش داشـتـه بـاشـم؟
 
نه با خودت چتـــر داشتی
نه روزنـــامه
نه چمـــدان
عـــاشقت شدم
از کجا می فهمیدم مســـافری؟
 
يادت هست؟
روزي كه با بي مهريت مُهر سكوت بر فريادهاي قلب زخمي ام زدي؟؟
حال...
بي صداترين فريادم سكوت من است
حتي اين سكوت هم يادگاري توست
 
به گذشته که بر میگـــــــردم
از حــــال می روم چه کردی با مـــــن
ای زنـــــــدگی؟
 
هنــــوز هم مثــــل انشــــاهای دوران دبســـــتان با نتیــــجه
گیــری مشکـل دارم
چرا رفتـــــــــــــــــی؟
 
هوا را هر چقدر نفس بکشی
باز هم برای کشیدنش بال بال می زنی
مثل تو
هرچقدر که باشی ،باز هم باید باشی
می فهمی چه می گویم؟
بودنت مهم است
 
کلافه کـــــرده ای مــــــرا
چـــــرا همیشه لبـــــخند هایت
از نوشته های من قشنــــــگتر است؟
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
1
بازدیدها
178

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا